|
Post by Enada on Jan 14, 2008 19:51:45 GMT
Ena kunne ikke se itachi på den måde. Det rørte ham dybt at se han tigge på den måde. Han bakkede væk fra ham. Han kunne bare ikke se på ham så han så væk.. "Jeg... Kan.." Han så i gulvet. "jeg kan ikke tilgive nogen ligen nu.. Jeg er ked af det.. Tachi-chan.." Han vendte sig blot mod døren og det sidste i rummet var hans silkebløde hår der duftede friskt som en frostklar morgen.
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 14, 2008 19:57:46 GMT
Itachi sank en klump og kiggede efter Enada. Han havde ødelagt noget af det vigtigste i sit liv. Han sank helt sammen i Tåre og begyndte at hulke en smule. Hvorfor skulle han også lige blive Fuld og voldtage sin bror. Bare tanken gjorte ham mere ked af det. Itachi havde fornæmmelsen at han skulle brække sig.. hvilket han kunne mærke gik i opfyldelse og han løb ind på Toilettet hvor efter en lang lyd af bræk der ramte en vandet overflade hørtes. *Pis.. Pis .... piiissssss....* tænkte Itachi og brækkede sig en gang mere..
|
|
|
Post by Enada on Jan 14, 2008 19:58:45 GMT
//end? O.o
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 14, 2008 20:03:16 GMT
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
|
|
|
Post by Enada on Jan 14, 2008 20:22:42 GMT
Oi.. Tachi-chan har mistet forstanden!! *kalde på den blå bil med alt for store trøjer*
|
|