|
Post by Mr. Uchiha on Jan 13, 2008 1:37:44 GMT
"Ena... du havde alverdens grund til at være bange... det er ikke din skyld..." sagde Itachi. stadig en smule rystet. han sneg meget roligt sin hånd hen over tæppet og aede blidt Ena på armen dog over tæppet. Han sank en klump og kiggede igen ned i Jorden. "Alting er min skyld. Jeg nægter at lade dig tro det er din skyld." sagde han og kiggede skamfuldt ned i gulvet.
|
|
|
Post by Enada on Jan 13, 2008 1:40:00 GMT
"men hvis jeg ikke var sådan en skræmt hvalp.. havde det ikke sket. Skræmt hvalp var noget hans far altid sagde. Det fordømmende blik og vrede ord. ' du er en elendig skræmt hvalp!' Ordene rungede i hans hovede.
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 13, 2008 1:48:54 GMT
Itachi kiggede næsten med det samme op. "Du er ingen hvalp. " sagde han hurtigt lige efter. "Hundrede af andre mennesker vil være som dig Ena. Jeg beundre dig. Du.. og Kizu. er nok det vigtigste i mit liv. at du sidder der og betegner dig som en hvalp er nonsens." Sagde Itachi og nussede roligt Enadas arm.
|
|
|
Post by Enada on Jan 13, 2008 1:52:57 GMT
Ena flyttede ikke sit blik fra sofaen. Men enkelte snøft kunne høres og Ena selv kunne mærke tårende løbe ned over hans kind igen. "Du ved det ikke... Men det her er ikke første gang.. 'det' er sket.." sagde han og begravede sit ansigt i sofaens hynde. Dog kun øjne, næse og pande. itachi vidste det ikke fordi Ena ikek havde fortalt ham. Men han mått evide det nu.. ena kunne ikek holde ud ti lat holde det i sig selv..
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 13, 2008 2:00:13 GMT
"Hvad?" Sagde itachi en smule forvirret men stadig i skam. Han havde lyst til at lægge sig op til Enada og holde om ham. kramme ham. men han var ikke sikker på om det var tidpunktet til at gøre det. Han gjorte det alligevel meget forsigtigt lagde Itachi sig op ved siden af Ena og lagde den ene arm omkring Ena. han lå dog udenpå tæppet og rørte ikke dirkekte ved ham.
|
|
|
Post by Enada on Jan 13, 2008 2:03:06 GMT
"husker du nat hvor jeg først var hjemme klokken 5? Jeg løb ind på mit værelse og havde allerede skiftet til natøj. ca. et eller to år siden.." Sagde han på en spørgende måde "husker du at du ikke måtte komme nær mig i en måned? og at det tøj du så mig forlade huset i den dag ikke dukkede op igen?"
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 13, 2008 2:06:16 GMT
Han rystede en lille smule fordi han grinte lidt. "ja.. tydeligt.. far kaldte mig en skolv og slog mig i hovedet fordi jeg konstentrerede mig for meget om dig." sagde Itachi og smilede. "Hvad har det af gøre med nu?" sagde Itachi og kiggede lidt mere roligt end før på Ena.
|
|
|
Post by Enada on Jan 13, 2008 2:11:02 GMT
"det var min første gang den nat.. Selvom det ikke var begge sider der ville så insisterede han grusomt på det.." sagde han. "grunden til du ikke skulle komme til på var fordi han havde brugt en del kræfter på at holde mig tilbage. Det var ikk et kønt syn.." sagde han og sænkede blikket lidt. "jeg ville ikek have du skulle vide det... Jeg vidste du vilel være vred på ham der var skyld i det og Far vilel blive vred på dig fordi du igen koncenterede dig mere om mig.."
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 13, 2008 2:22:57 GMT
Et glimt af raseri gik igennem Itachis krop. Han havde lydt til at dræbe hvem end der havde gjort ham fortræd. men det dulmede hurtigt og Itachi krammede Enada tættere end til sig. "Ena.." mumlede han roligt. "Du betyder så meget for mig... selvfølgelig ville jeg blive sur på hvem end det var. Far har.. eller havde intet at sige når det gældte mine følelser får dig. Du betød mere for mig end ham.." sagde itachi og lukkede øjnene lidt og slappede af. "Jeg havde nu ikke regnet med du ville blive hurtigere ikke jomfru end mig." sagde han og smilede lidt.
|
|
|
Post by Enada on Jan 13, 2008 2:24:37 GMT
"miste min mødom?" spurgte han. Tomt... "ikke noget jeg råber hurra for..." mumlede han sarkastisk.. endeligt lidt følelse i hans stemme..
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 13, 2008 2:30:32 GMT
"baah.." sagde han og smilede stadig.. bare lidt mere. Han nød at de snakkede sammen. selv om det stadig føltes lidt skamfuldt. "Det er ikke altid lige behageligt." mumlede Itachi lavt og skammede sig igen over alt og alle.
|
|
|
Post by Enada on Jan 13, 2008 2:32:29 GMT
"du var bedre end ham i altfald.. " Han han med et lille smil og puffede drillende til ham med hans ene albue. "Selvom du er enorm længre nede.." mumlede han, sært.. Han kunen tale om det men han følte sig stadigt ødelagt indvenidigt.. Hans smil var ikek ægte og hans stemme var en smule flad
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 13, 2008 2:40:24 GMT
Itachi nussede roligt Enadas kind med et meget lille smil. "Jeg er så ked af det Ena. Jeg kan ikke tilgive mig selv." sagde han og lagde hovedet på puden så han ikke kunne se Enas ansigt længere. Han knugede enada ind til sig forsigtigt da nogle tåre forsvandt lydløst ind i tæppet.
|
|
|
Post by Enada on Jan 13, 2008 2:43:38 GMT
Ena svarede ikke denne gang. Han vidste ha nvilel blive sat på plads igen. Så han nøjeds med at nusse arachna endnu. hun klikkede fortsat veltrilfreds over berøringen men Enas fingre var ikke så 'nærværende' som de plejede. Det var som om han bare gjorde det for at gøre noget..
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 13, 2008 2:48:41 GMT
Itachi lå forsat sådan med armen omkring Enada. i et par sekundter tænkte han over hvad han havde gjort. og hvordan han var stoppet. "Ena-chan. er du træt. for jeg er villig nok til at bære dig ind i din seng hvis du vil sove." sagde han. han havde i nogen tilfælde oplevet ((*Host host* Næsten altid med mænd xD)) At de ikke kunne gå uden der var i smerte efter en tur med Itachi i sig.
|
|