|
Post by Enada on Jan 10, 2008 19:19:59 GMT
Ena sad i det der ville være de private gemakker for Uchiha familien. Det var de øverste etager og Enada havde indtaget en plads i sofaen med en bog. Han havde en kop varm kakao på bordet overfor ham og havde hældt lidt rom i for at få ham selv til at slappe af. Rummet far pænt med en bar og magelige stole og sofaer. Hans hår var som altid flettet med en sløjfe. Itachi havde ne tendens med at flette håret og lave en sløjfe med silke bånd. Ena sagde intet til det. han vidste at itachi elskede ham og gjorde det for at vise ømhed. desuden kunne han lide opmærksomheden.
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 10, 2008 19:31:36 GMT
Itachi kom gående sløvt ind i rummet. han havde igen langt løst hår hvilket ikke var normalt for itachi. han havde det næsten altid sat op i en heste hale så det ikke ødelagde hans udsyn. men nu hang det lange hår ned og ind foran hans ene øje. En hund kom trippende lige efter. det var Killer. Kreig var gået i seng. den var åbenbart for træt til at forsætte. Itachi gik hen og så med det samme Enada.. Han smilede sløvt og gik hen og fandt en skål som noget vand og noget specielt foder kom ned i. Itachi stillede den på gulvet stadig uden at sige noget og gik direkte over til baren og fandt et glas og noget Wiskey som han kunne synke med det samme. Han tog flasken og glasset med over til bordet og hældte en lille smul op. Han tog fat i sit slips og løsnede det lidt imens han sukkede imens han satte sig i en lænestol.
|
|
|
Post by Enada on Jan 10, 2008 19:35:07 GMT
"hård dag?" spurgte Ena efter at have smilt afslappet over bogens top til Itachi. Han kiggede hurtigt op igen da han så hvilken fatning hans bror var i.. "ehh.. Er du okay Tachi-chan?" spurgte han lettere bekymret og tog en slurk af sin kakao. han håbede inderligt at Korai intet havde sagt til Itachi.. At han ikek havde fortalt ham hvad han havde gjort igen.. at vandre direkte ind i en gyde med 5 ninjas efter en var et dumt træk...
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 10, 2008 19:47:54 GMT
"Jeg har det fint.." sagde Itachi og drak hele glasset i en slurk og hældte så noget mere i. Han kløede sig på panden og kørte hånden ind igennem det. "Vil du ikke overtage mit arbejde i et par år?" spøgte Itachi sarkastisk. Han regnede ikke med Ena ville svare på det da Itachi spøgte. men Enada plejede at være uforudsigelig.
|
|
|
Post by Enada on Jan 10, 2008 19:51:00 GMT
"ihh ja.. jeg skal nok være en frygtingyndende respekteret præsident der nemt kunne feje alle de andre bander af vejen.." sagde han lige så sarkastisk og smilte drillende.. egenligt vilel han være død efter et par timer da han altis panikkede i pressede siturartioner. Han begyndte at læse igen med et svagt smil på læben. Han havde trukket sine ben op under sig og sad på en lettere piget måde med benene på den ene side af sig og lænt op af armlænet.
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 10, 2008 19:55:07 GMT
Itachi grinte en smule og Drak noget af den wiskey han lige havde hældt op. Han lænte sig fremad og studerede sin yngste bror side og læse. Itachi valgte dog bae at drikke noget mere for at slappe lidt af. "Ena-Chan det er aldrig for sent at lære at være hård.." sagde Itachi med et lille smil og drak lidt mere.
|
|
|
Post by Enada on Jan 10, 2008 19:59:37 GMT
"det har far prøvet på siden den dag jeg kunne går.. jeg kan bare ikke..2 mumlede han og sukkede inden han tog en slurk mere for at dulme trangen til at drøne væk.. Han kunne ikke andet end føle sig presset til at blive stor og stærk. .han kunne jo ikke.. det var ikek så svært at fatte var det?
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 10, 2008 20:05:27 GMT
Itachi rystede lidt på hovedet. "Hmm... Jeg har ikke prøvet og lære dig det... jeg kunne jo prøve at bruge...... naahhh.. det er du for ung til.." sagde Itachi.. han mumlede lidt og drak så mere af sin Wiskey. han lænte sig tilbage og lukkede kort øjnene. Han havde en svag begyndene hovedepine.
|
|
|
Post by Enada on Jan 10, 2008 20:07:52 GMT
"bruge hvad?" kom det lettere nervøst fra ham.. Han sænkede bogen og hans kakao blev stilt på bordet. Han undersøgte Itachi lidt.. var det det denne samtale handlede om.. og hvad vardet han tøvede med at bruge... Arachna sad på væggen over Sofaen. hun kravlede altid rundt omkring i de lokaler ena sad i.. Han tog hende med når han gik dog.. Hvad nu hvis hun savnede ham mens han var væk?
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 10, 2008 20:16:53 GMT
Itachi åbnede ikke øjnene. "Ikke noget.. Jeg kunne aldrig finde på at bruge det på en lille dreng.. især ikke en jeg holder af.." sagde Itachi. Han var stadig ikke beruset men han blev ved med at drikke.. det eneste han kunne mærke lige nu var sin hovedepine og let svimmelhed som var der når man var ved at være beruset.
|
|
|
Post by Enada on Jan 10, 2008 20:24:40 GMT
"lille dreng.. det er det de siger i byen.." mumlede han og lænte sig tilbage igen og læste videre. "nogen ide om hvor Kizu-chan er henne af? har ikek set ham hele aftenen.." mumlede han og snoede sin fletnins spids omkring sin finger.
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 10, 2008 20:33:57 GMT
Itachi åbnede begge øjne og kiggede over på Enada. "Næææhh.... han er sikkert, ude og brænde et eller andet af..." sagde Itachi. det var nærmest det eneste den knægt lavede. Han kiggede lidt på Enada og smilede så venligt. "Må jeg ikke gerne lave en ny fletning på dig?".. sagde itachi og drak resten af glassets indhold og stilte den på bordet.
|
|
|
Post by Enada on Jan 10, 2008 20:38:32 GMT
"jooh.. må du da godt." han smilte og satte sig hen på en fodskammel foran Itachi. Han lagde bogen fra sig på bordet og strakte sig i sin fulde 154cm inden han krøb sammen på skamlen. man sad som fint på den.
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 10, 2008 20:49:27 GMT
Itachi tog nænsomt fat om hans fletning og åbnede sløjfen. Han viklede roligt hele fletningen ud, det tog et lille stykke tid fordi Itachi gjorte det roligt og nussede på en måde hans hår. Nu da han havde fået den ud, bølgede hans hår roligt ned over hans ryg. Han kørte fingrene igennem det og smilede. "Du har altid haft sådan noget pænt og blødt hår." sagde Itachi bildt.
|
|
|
Post by Enada on Jan 10, 2008 20:52:27 GMT
"jaah, jeg gør hvad jeg kan.." sagde han med et lille smil og nød at blive nusset i håret. "de fleste frisøre vil rive deres ene arm af for at få lov til at klippe det.." sagde han med et lille smil. hans største stothed var hans hår.. ingen fik lov at røre det ud over Itachi, Korai og den frisør han brugte. Kizu måtte sku helelr ikke, han havde været ved at sætte fut til det sp mange gange
|
|