|
Post by Enada on Jan 11, 2008 22:28:05 GMT
Ena havde svært ved at kapere dette. Det her var forkert. Alle han hjerneceller skreg det. Bad ham sige stop. Men ordene ville ikké forlade hans læber. Den velkendte panik var gået hen over ham. Men ikke så slemt igen, for han rystede ikke. Uanset om Ena selv kunne lide det eller ej så havde hans krop intet imod behandlingen. Hans hud sitrede og men hans hjerte galoperede afsted
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 11, 2008 22:37:52 GMT
Itachi kørte pegefingeren over Enas Hals, op til hans hage, og over hans læber. "Mmmh Ena-chan..." mumlede han kort og kørte sine egne læber over Enas læber og op på hans næse. Han kørte blidt sine fingre over Enas lem og trak lidt nænsomt i forhuden. "Jeg elsker dig mere end en million ord kan beskrive." sagde Itachi Varmt og kiggede forsat i Enas øjne.
|
|
|
Post by Enada on Jan 11, 2008 22:41:05 GMT
Enas krop blev gradvist tændt og et ufrivilligt støn forlod ham. Det var blevet varmt, eller var det bare ham? "og jeg elsker dig.." kom det fra ham. Han mente hvert et ord. Han elskede sin bror. Når der var kærlighed var det vel okay? eller..? Uanset hvordan han puttede det så virkede det forkert. Selvom tågerne lagde sig om ham da han langsomt blev tændt
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 11, 2008 23:03:33 GMT
Itachi blev ved med blidt at berøre Enadas lem. "Jeg vil beskytte dig med mit liv. Jeg vil gøre alt du beder mig om." sagde Itachi blødt og kørte sin tungespids op af Enas kind og ved siden af hans øje Han fjernede sin ene hånd og tog den ned til enas bukser. Han kørte roligt hans bukser længere ned af Ena.
|
|
|
Post by Enada on Jan 11, 2008 23:09:35 GMT
Da Enas bukser var ude af billedet føltes det her sært.. Berøringen var ikke problemet. Men hans hovede ødelagde alt. Var det ikke dette han havde ønsket? Han var betaget af Itachi.. så hvad var problemet? Itachi talte enas tofarvede (dog begge fungerende) øjne kiggede ind i Itachi. "det ved jeg Tachi-chan.. det ved jeg.."
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 11, 2008 23:26:10 GMT
Itachi sukkede lidt. han lænte sig en smule fremad og tog Wiskey flasken. Han tog hånden ud af Enas Underbukser og åbnede proppen. Han tog en stor slurk af indholdet og stilte så flasken ned på jorden ved siden af stolen. Itachi kiggede igen på Enada og studerede ham lidt. Hans lyster til Ena gik over hans grænse til at styre sig selv.. Han tog fat på Enas hage og kiggede ham dybt ind i øjnene..
|
|
|
Post by Enada on Jan 11, 2008 23:32:45 GMT
Ena stirrede blot tilbage. Hans øjne var rolige, men kunne aldrig se panikkien i dem. Det var noget hans far havde tampet ind i ham. Nu var han jo heller ikke panikkens. Men bare tøvende. Han ville have Itachi. Men de var brødre. Han ville føle Itachi som aldrig før. Men de var brødre. *if love is a sin, then count me in*
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 11, 2008 23:44:32 GMT
Itachi kiggede lidt mere på Enada.. Hans hund killer havde hentydet til at ville gå hen og se til Kreig og forlod rummet med en lydløs mine. Itachi gloede lidt på ham som om hans hjerne var gået i stå. men han begyndte at åbne sin jakke og tog den af og lagde den på gulvet. Han tog meget hurtigt sine seler af hvor alle hans pistole sad i. Han åbnede roligt sine bukser.
|
|
|
Post by Enada on Jan 11, 2008 23:50:55 GMT
Enas blik fulgte pistolerne der blev smidt. Han ville ikke afvise Itachi.. for Itachi fortjente mest af alle at være glad. Tilfreds med denne tanke fik han et svagt smil på læberne mens han prøvede at lade være med at tænke på hvorfor Itachi smed bukserne ((nuttet lille Uke XD))
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 11, 2008 23:59:30 GMT
Itachi ejste sig kort op og fik sine bukser af hvilket bare viste at flere pistoler sad underdem... Ikke fordi han ville rive sine bukser i stykker for nogle pistoler.. mere som en slags nødløsning. Han Klipsede dem af lidt hastigt og smed dem over til de andre. Itachi tog sine sko af og stømper. intet i dem. *Plejer jeg ikke at gemme en...* Han kom til at trykke på hælen og en kniv kom ud af spidsen *sådan jaa* Tænkte Itachi og smed dem over til de andre ting som kunne være farlige for Enada.. da han havde fået alle pistoler af sig.. mente han.... så satte hans ige igen tæt på Ena bag ham på stolen med skjorte på og boksershots.. en enkel hånd kørte ned i Enadas underbukser og tog roligt fat i Hans lem. itachi kørte den anden hånd op til Enas hår og trak det igen lidt væk fra hans hals..
|
|
|
Post by Enada on Jan 12, 2008 0:04:22 GMT
Ena fik store øjne da Itachis sko viste sig at indeholde mere end blot en sål. Da Itachi satte sig bag ham igen og flyttede hans hår og Han spændte et kort øjeblik hans smidige musker i hele kroppen da Itachis hånd kom i kontakt med hans lem ved at han puttede hånden ned i hans underbukser igen og Ena kom med endnu et ufrivilligt støn. Selvom hans hjerne ikke var sikker var hans krop.
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 12, 2008 1:26:56 GMT
Itachi rørte nænsomt ved hans lem. han ville have det op at stå. Itachi elskede at være tæt på Ena. og røre ved ham. Han kyssede ham blidt på halsen og blev ved med at røre ved Enada..
|
|
|
Post by Enada on Jan 12, 2008 1:33:10 GMT
Ena kom med enkelte små støn da han mærkede at han blev hård. Selv hans brystvorter blev hårde. Hvilket kunne ses gennem det tynde stof hans trøje var lavet af. Hans fingre blev blidt boret ned i Itachs lår og han lagde hovedet tilbage og bed sig selv i underlæben. Han bekæmpede sig selv.. Bekæmpede trangen til at afvise Itachi, bekæmpede hans hjernes endeløse skrig om hvor forkert det var..
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 12, 2008 1:47:10 GMT
Itachi kørte fingrene ned af hans Lem blidt og roligt. Han trak roligt sin hånd ud af hans bukser og tog fat i ham og bar ham hen til sofaen og lagde Enada der ned på. Han tog fat i Enas trøje og hev den meget roligt over Enas hovede. Han kiggede lidt ned af ham. han kørte sin hånd ned i Enas underbukser igen og kyssede ham roligt på brystkassen imens.
|
|
|
Post by Enada on Jan 12, 2008 1:50:06 GMT
Ena greb fat i Itachi da han blev båret over i sofaen og fik en stor håndfuld af sofaen at knuge i sin hånd. Hans ryg lavede en bue ved at skyde brystet frem da han blev kysset på brystkassen og han trak vejret en andelse tungere.
|
|