|
Post by Mr. Uchiha on Jan 14, 2008 17:54:04 GMT
Itachi tog sig til hovedet og kiggede så over på Enada igen. "Ena-chan..." sagde Ìtachi meget venligt og kiggede en smule ned mod jorden. "nah glem det.." sagde han og kiggede ind i væggen og støttede sit hovede til sin hånd som støttede albuen på armlænet.
|
|
|
Post by Enada on Jan 14, 2008 18:02:49 GMT
"ok.." mumlede han uden at fjerne blikket fra Arachna. det var mærkeligt dette her.. tiachi lod stadigt som intet.. Det måtte jo være han egen skyld så.. Ena sukkede og uden at sætte sig ned på bagen lænte han sig tilbage mod ryglænet.
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 14, 2008 18:20:56 GMT
Itachi kiggede igen på Enada. "Ena.((Lang Pause)). eeehhm. Jeg.. Det i går." startede Itachi lidt nervøs. "Hader du mig?!" sagde Itachi og skar en smule tænder. dog ikke meget.
|
|
|
Post by Enada on Jan 14, 2008 18:24:41 GMT
"nej.... Eller.. jo.. jeg ved det ikke..." svarede han.. Han var rimligt på herrens mark. Denne følelse havde han haft før.. Men det var et godt stykke tid siden.. og det var gået over dagen efter. "jeg trænger til at være alene.." undskyldte han sig og gik ud af rummet. Han var på vej ind på sit værelse.. Hvad han ville lave der vidste han ikke.
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 14, 2008 18:34:44 GMT
Itachi kiggede meget kort op på Ena før han besluttede sig at rejse sig og gå hen og tage fat i Enas håndled. "Ena... Jeg vil gerne tale om det her.." sagde Han roligt og håbede virkeligt de kunne få det ordnet på en eller anden måde. han ville ikke lade sit forhold til Enada smulre og tilsidst være væk fordi Itachi ikke kunne tage sig sammen.
|
|
|
Post by Enada on Jan 14, 2008 18:44:09 GMT
Ena stod bare stille med ryggen mod Itachi. noget ulmede under ham og Arachna var ikke holdt fast foran ham. Hun kralvede ned af ham og hen over gulvet. Han sænkede hovedet så hans løse hår gled lidt ned foran oghans ansigt var skjult i skygger. Han sagde stadigt intet.
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 14, 2008 18:48:08 GMT
Itachi så på Ena. "Please Enada..." sagde han tiggende og slap meget forsigtigt Hans håndled og ventede på en reaktion. Han sagde ikke mere og den tunge tavshed sænkede sig ind over ham selv. han turde egentligt ikke sige noget.. Dette var noget hans far ikke havde trænet ham i at få løst.
|
|
|
Post by Enada on Jan 14, 2008 18:56:34 GMT
Ena stod stadigt stille, men hans skuldre rystede. Han gjorde hvad han kunne for at undgå at tude højlydt. Men gulvet foran blev vådt af tårende der dyppede ned på det. ((han pisser ikek XD bare rolig)) Han endte med at holde sine arme foran sig og rystede svagt.. "hvorfor..?" kom det lavælt og grødet fra ham. Han vendte sig endeligt mod Itachi. sorgen skød ud af hans øjne. Et ødelagt hjerte reflekteres i det hans hånd knugedes forans på brystet. "Hvorfor?.." spurgte han igen og sænkede hovedet igen.Han gik hen til Itachi og stod op af ham. "Hvordan kunne du?.. HVORDAN KUNNE DU GØRE DET OD MIG!?!" Han slog en næve på Itachis brystkasse. ikke hårdt da han ikke havde den fornødne styrke elelr lyst til at skade ham. Han hulkede ind mod itachis bryst stadigt med den knyttede hånd på Itachis bryst.
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 14, 2008 19:02:12 GMT
Han kiggede meget på Enada og havde på fornemmelsen hvor det gik hen. Han ville ikke kigge direkte på Enada, men alligevel kiggede han lige på Enada. Det gjorte ikke ondt at blive slået til af Enada. men Itachi havde jo også en hård krop. "Enada.." mumlede han roligt og kørte en hånd over Hans hår. Han svarede ikke rigtigt endnu. det havde han ikke fundet mod til...
|
|
|
Post by Enada on Jan 14, 2008 19:08:33 GMT
Ena rystede svagt på hovedet. Han havde nok spurgt, men et elelr andet sted ville han ikek vide det hvis det endte med at gøre mere ondt. "Jeg stolede på dig.. " mumlede han "Jeg kan ikek engang stole på mig selv mere..."
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 14, 2008 19:16:39 GMT
Itachi tog krammende fat om Enada. "Ena... Jeg ved ikke hvad der gik af mig." sagde Itachi og var på kandten til at bryde sammen, men han kunne ikke lade sig selv gøre det. "Det er ikke din skyld.. lad vær med at lade det gå ud over dig selv... " sagde Itachi og hans stemme var begyndte at ryste svagt.
|
|
|
Post by Enada on Jan 14, 2008 19:19:48 GMT
"men.. jeg ville have det..." mumlede han.. flovt og tårende løb ned af hans kind "Min krop ville have det... min hjerne ville ikke.. jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre!" Han hulkede igen. Kiggede man ind ville man se ryggen af Ena som lignede en kvinde da hans tykke og lange sunde hår bølgede helt ned til hans knæhaser.
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 14, 2008 19:27:22 GMT
Itachi smilede ikke af det. en enkel tåre kørte ned over hans kind. "Det er forholdsvis normal reaktion... Men det var mig der startede det.." sagde han stadig med en rystende stemme. Han kørte meget roligt hånden ned over hans hovede og over hans hår. "Jeg skulle aldrig have ladet det gå så langt." sagde Itachi og strammede sit greb om Ena.
|
|
|
Post by Enada on Jan 14, 2008 19:34:42 GMT
Ena sagde ikke mere.. Han rystede bare svagt af de små hulk han kom med. Tårende løb fortsat ned over hans efter hånden blege kinder. Han vidste ikek om han kunne tilgive sin ældste bror. For for at tilgive ham måtte han tilgive sig selv.. Han vidste ikek om det var muligt..
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 14, 2008 19:43:50 GMT
Itachi knugede ham ind til sig. "Undskyld..." mumlede han imens han begyndte at græde. "Undskyld.. Undskyld... Undskyld.." mumlede han og slap man roligt imens han gled ned på knæene og kiggede op på Enada med tåre i øjnene.
|
|