|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 10, 2008 15:36:05 GMT
Duften, ja det var hvad man burde kalde den! Duften af brændt gummi, helt fantastisk. Det var så småt ved at blive lyst, og 'opvisningen' havde været ovre for længe siden, men Ayu sad her stadig og så ud over banen. Over hendes læber var der således et sødt smil. I bæltet hang pistolen, som hun aldrig nogensinde lagde fra sig. Måske man burde komme hjemaf efterhånden? Desuden var den søde duft af brændt gummi ved at fortage sig. Det gav hende således ingen grund til at blive siddende længere. Derfor rejste hun sig kort efter.
|
|
Korai
Full Member
V.E.T.O, R?dgiver
|
Post by Korai on Jan 10, 2008 16:00:40 GMT
Korai gik med et stille, udtryksløst blik hen over jorden. Han så ikke ud til at have en pistol på sig, medmindre man tog ham ved nærmere øjesyn. Han havde som sædvanligt jakkesæt på - men på mystisk vis var jakken blevet væk, og i stedet havde han et sortstribet linned over sin ene arm som en forbinding - muligvis fra noget tøj, der var revet i stykker... Så der var ingen jakke til at sætte det vildtflavrende sorte slips på plads... Ved siden af den raske hånd ville man dog kunne ane en pistolc sad fast...
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 10, 2008 16:35:18 GMT
Ayu så på personen nedenfor, han mindede virkeligt om en overklasses snob, men så igen, denne verden gemte mange ting. Selv bar hun en hvid trøje, med blå bukser. Bæltet holdte ikke andet end pistolen, og sad skråt nedover hendes figur. Pistolen hang frit synligt nedover hendes venstre hofte. "Aloha" Lød det nogenlunde neutralt fra Ayu. "Hvem er du, og hvad laver du her?" De blågrå øjne så ned på figuren. Han så måske ikke helt skidt ud.
|
|
Korai
Full Member
V.E.T.O, R?dgiver
|
Post by Korai on Jan 10, 2008 16:40:59 GMT
Han stivnede kort... hvorefter han sløvt så op. Hånden skiftede position, og fangede diskret grebet om sin pistol. Han ville dog ikke trække den... en pige... Mh... *shh.... hvorfor vil den tøs vide hvad jeg bestiller i det her fucking sted? tænkte han irritabelt for sig selv - men gjorde dog ikke synderligt noget ved det. Han hadede at tale med folk. Det var røvirriterende og følesesmæssigt. Som om han havde tid til en snak, når man bare kunne pløkke svinet... Uhn... Men svinet var en tøs - og han skød ikke på tøser... kun hvis de var skyldige. "Jeg er her vel bare... Og jeg er vel en eller anden..." Lød det kort fra ham. Korai, 21 år snakkede med en fremmed.... Det var fandme nyt...
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 10, 2008 16:59:19 GMT
Ayu lagde hovedet let på skrå, så det lange lyse hår faldte nedover hendes højre skulder. Han talte til hende som var hun en intetfattende bitch. "Hey fuckfjæs, tal ordentligt, jeg ved godt du taler grimt til din mor, med god grund, men overfor mig er det der ikke acceptabelt" Ayu's øjne slog i et kort øjeblik lyn før smilet atter vendte tilbage. Som prøvede hun at overbevise sig selv om han blot var en lus. "Så enten fortæller du mig hvem du er, ellers letter du røven og får fucket ud herfra"
|
|
Korai
Full Member
V.E.T.O, R?dgiver
|
Post by Korai on Jan 10, 2008 17:05:02 GMT
Han rystede en anelse på hovedet - ret irriteret. Tøsen hakkede jo ligefrem på ham... Nå.. godt det samme. "Godt godt, tøs... Korai... og - jeg har bare udført en ærinde.." Mere gad han ikke sige. Han havde mest af alt lyst til at skyde hende i foden og bagefter forklare, at han ingen mor havde, og at han egentligt helst ville forlade stedet med det samme... Dog gjorde han det ikke. I stedet begyndte han uden tegn på generthed at betragte hendes krop... *Sindsyg dulle... Irriterende at man møder sådan nogle på gaderne nu om dage...* Han tog fraværende den anden hånd op til munden, tog sin smøg ud og kastede den langt væk.
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 10, 2008 17:13:01 GMT
Ayu så blot på ham, i stedet trak hun på smilebåndet. "Se dét var meget bedre. Jeg er Ayu" Hendes hænder krydsede roligt ind over hinanden, så hun fik en mere defensiv holdning. "Hvilket ærinde? Du mener du er ude at rydde op efter noget 'rod'? Så vær du blot glad for jeg er i godt humør, for du kan jo ikke rydde dig selv op" Ayu løsnede sin pistol og trak denne op. Hvis han ville ryge i hendes nærhver, kunne hun ligeså godt give sig til at pudse sin pistol. Desert Eagle, et flot instrument.
|
|
Korai
Full Member
V.E.T.O, R?dgiver
|
Post by Korai on Jan 10, 2008 17:18:21 GMT
Han sukkede en anelse irritabelt - dullen havde et udemærket våben... Næsten for godt "Hvor fanden har du så fået fat i dén... stjålet? Eller kneppet dig frem til den" Han tog fraværende en pakke cigaretter frem.. "Ha en?" Spurgte han så, da han tog fat i en, og ledte efter en ekstra... Den anden hånd fjernede sig fra hans pistol, og ledte efter hans lighter.... Han fandt den (En, der efter synet er af rent sølv, med et rødt æble ingraveret) og tændte sin egen. Ventede roligt på hendes rapkæftede svar.
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 10, 2008 17:23:43 GMT
Ayu så blot på ham. "Jeg beklager, sælger ikke til stofmisbrugere" Lød det første svar, som kommenterede hun ham blot som et vrag ikke værd af hendes nærhver. "Pistolen siger du? Jeg nakkede ejeren" Ayu rejste sig op og gik nærmere. "Beklager, rygning giver mig ingen rus, kun to ting gør..." Hendes stemme drejede over i en mere udfordrende retning. "Interessante mennesker, man kan komme.." Ayu gik en tur omkring ham, hviskede i hans øre.. "..tæt på" Hun kom ind foran Korai igen. "Samt - blod"
|
|
Korai
Full Member
V.E.T.O, R?dgiver
|
Post by Korai on Jan 10, 2008 17:44:07 GMT
"Hm..." Han forholdte sig roligt stående - selv da hun hvislede en sætning tæt på ham... Han kiggede ned på den arm hvor han havde foldet sin iturevne jakke på... "Blod, hva?" Han smilede sit sædvanlige, charmerende smil - det eneste smil han brugte. "Så har vi da én ting til fælles... Tsh..." Han begyndte roligt at gå videre - ligeglad om hun ville følge efter ham.. Hvis hun gjorde, ville hun måske finde ham ubehagelig. Ellers ville hun slippe for endnu et irriterende menneske på denne planet... Og hvis hun prøvede at skyde ham - han ville kunne finde ud af det... Og dræbe hende på stedet.
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 10, 2008 19:36:59 GMT
Ayu så blot på Korai. "Er du en del af V.E.T.O?" Dette var hendes sidste spørgsmål, et nej ville få hende til at trække og skyde. Han var sikkert selv hurtig til at trække, men ingen kan undgå kugler. Hvis han var, kunne hun måske godt være en smule mere flink, desuden så han ikke helt dårligt ud. Ayu trak en smule på smilebåndet, der var ingen andre i nærheden.. Dette kunne sikkert godt blive sjovt.
|
|
Korai
Full Member
V.E.T.O, R?dgiver
|
Post by Korai on Jan 10, 2008 19:41:59 GMT
Han stivnede let, og spyttede smøgen ud. Mens han stod med ryggen til, fiskede han endnu en cigaret op, tændte den, og først da, vendte han sig om "Hvor vidste du det fra, Snut. Tillykke. Du har vundet i lotto... " Han tog roligt sin magnum op, ladede den - så den gav et ubehageligt /klak/ - og holdte den mod jorden... Han smilede nu dét smil, som de fleste tøser fandt behageligt. Hvorfor anede han ikke... han var ikke ligefrem den største undersøger i tøsers sager... "Jeg behøver vel ikke sige, at hvis du angriber, angriber jeg?" Lød hans rolige, og en anelse skælmske stemme... Han så hende i øjnene. Sære blå farver... Kønne, men sære... Hans blik var ikke flirtende - mere udfordrende.
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 10, 2008 19:47:14 GMT
Ayu holdte hænderne op i luften, der var et underligt sødt smil over hendes læber. "Jeg har ikke i sinde at dræbe en af mine egne" Ayu begyndte langsomt at gå imod ham, hun slikkede sig forførende om munden, fugtede sine læber. Ayu greb fat i hans trøje, bøjede hovedet let og trak ham ind til sig. "Skakmat" Derefter nærmede hun sig hans hovede i et ryk, lod deres læber mødes. Ayu lod sin tunge lege med hans læber, i en underlig forventning om han ville 'lukke porten op'.
|
|
Korai
Full Member
V.E.T.O, R?dgiver
|
Post by Korai on Jan 10, 2008 19:59:51 GMT
Korai reagerede ikke rigtigt, udover at langsomt lægge armene omkring hendes talje, med våbnets rør nedaf. Og kyssede bagefter igen - ikke så meget af lyst, men af... ja hvad? Ikke noget, vel... Han fandt det dog en smule behageligt, og kunne smage hendes feminine brug af eksotiske parfumer for at få mændende til at komme frem... Det var dog ham der sluttede kysset - men inden da havde han givet hende godt igen... Først da kiggede han lidt mosset på hende, før smilet kom igen "Ah-ah? Jeg spiller aldrig skak. Det er et ukompliceret spil hvori penge IKKE indgår..." Han sukkede roligt "Så hvilken status har du så i V.E.T.O" Spurgte han så roligt. Hans gennemborende blik ville kunne se det hvis hun løj...
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 10, 2008 20:03:33 GMT
Ayu's øjne rettede sig ind efter ham. "Du kan vel kalde mig.. Skatteopkræveren" Ayu kunne mærke hans hænder omkring sig, men sagde intet til det. Det var nu engang sådan hun var. Mennesker man kunne komme tæt på, men hvis de ikke sagde hende noget, ville de få skudt hjernen ud. Men ham er sagde hende noget. Hun lagde tyssende en finger på hans mund, han skulle ikke tale. Denne gang bed hun ham, ikke voldsomt, i læben, drillende og pirrende, prøvede at vække hans mere mandlige sider.. De sider der ikke ville kunne lade dette gå stille hen.
|
|