|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 12, 2008 15:52:37 GMT
Ayu fulgte blot med ned, og ja, måske var grunden for ham til at hun stoppede ham underlig, men så alligevel, det var jo Ayu han sad overfor. "Itachi's rådgiver siger du, mm?" Derefter lænte hun sig lidt forover så de var ganske få milimeter fra hinanden. "Så er jeg faktisk din..." Ayu gav ham et meget kort, blot lokkende kys. "...underordnede"
|
|
Korai
Full Member
V.E.T.O, R?dgiver
|
Post by Korai on Jan 12, 2008 16:14:23 GMT
"Hm... tror du ikke jeg ved det? Desuden, kald ham Mr. Uchiha, medmindre du ingen respekt har..." Han lagde en tung hånd oven på Ayu's hovede, og kørte den let over hendes hår.. "Og trods alt skal underordnede gøre hvad de højtstillede siger..." Han smilede skævt. Lidt ligeglad med kysset og hendes lokkende attityde. Hun skulle bare vente... Han trak sig pludseligt tilbage, og hældte vinen ned i begge glas. Vinen var kommet mens de havde småsnakket sammen.
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 12, 2008 16:23:40 GMT
Ayu lænede sig tilbage, så hun sad ganske normalt på stolen "Sådan som jeg ser på det, er det kun mig der bestemmer i mit liv. Desuden har jeg aldrig haft æren af at møde Mr. Uchiha." Hårlokken han havde haft fat i blev hurtigt presset på plads blandt det andet, lange lyse hår.
|
|
Korai
Full Member
V.E.T.O, R?dgiver
|
Post by Korai on Jan 12, 2008 16:45:49 GMT
Han skænkede oogså op til Ayu, uden at spørge hende. Roligt tog han fat i glasset, og gav hende et lille nik "Mh.. skål så... selvbestemmer..." Smilede han kort før han tog en slurk. Ganske forfriskende... Han lod synet glide nedover personerne inde resturanten... Nydelige mænd... nydelige damer. Nydeligt, i det hele taget. Han smilede for sig selv.
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 12, 2008 16:58:32 GMT
Ayu nikkede blot tilbage. "Jamen skål da, wannabe rådgiver" Derefter tog hun selv en slurk, mhmm, det var faktisk slet ikke dårligt. Men hvad kunne man forvente af kinesere? Hun slikkede sig om munden som for bedre at vurdere smagen. Jup, der var ikke noget at diskutere. For én gangs skyld have kineserne lavet noget der kunne bruges.
|
|
Korai
Full Member
V.E.T.O, R?dgiver
|
Post by Korai on Jan 12, 2008 17:21:26 GMT
Korai kiggede roligt på tøsen "Måske skulle vi skride... Her er alligevel så røvsygt... Men - " Han nubbede vinflasken " -den her tager jeg lige med..." mumlede han til sidt... Så vendte han sig om. man kunne se at han tændte endnu en smøg, og kiggede lidt ned på sin sårede arm. Lort... han havde det af helvede til... Sort stort hul - tomhed... En begyndende vanlig følese... En ubehagelig følese.
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 12, 2008 18:57:26 GMT
Ayu nikkede blot til ham, sluttede sit glas færdigt. "Det har du ret i, her er røvsygt. Alt for stille" Ayu rejste sig op og skubbede stolen bagud så den gav en farlig larm over gulvet. Derefter gjorde hun mine til at lade Korai føre hende hvorhen han ville.
|
|
Korai
Full Member
V.E.T.O, R?dgiver
|
Post by Korai on Jan 12, 2008 19:15:15 GMT
Da de kom ud plaskede det ned... Og Korai's hvide trøje blev hurtigt klæbrig, hvilket viste at han var en anelse spinkel - men muskoløs... Han havde ikke de bredeste skuldre, men et fint vaskebræt, trods alt.. Han kiggede kort på Ayu "Nåh.. hvor vil du hen?" SPurgte han så... for en gangs skyld lød han en smule antændt. Han pustede røg ud af munden. Sært... For hver gang han kyssede nogen stank han ikke af røg, men af mintpastil..
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 12, 2008 19:31:44 GMT
Ayu's hår blev hurtigt gennemblødt og klæbte sig til hendes hals og skuldre. Blikket blev vendt mod ham. Hun var ikke meget større end hende selv, men han havde vaskebræt på trods af alt. Hun smilede blot. "Hvoren du vil hen følger jeg, bare vi ikke skal stå i denne forbandede lorte regn længe"
|
|
Korai
Full Member
V.E.T.O, R?dgiver
|
Post by Korai on Jan 12, 2008 19:44:57 GMT
"Uhn... jeg aner ærlig talt ikke helvede hvor vi skal hen..." Han stirrede over på nogle bygninger længere væk... "men... det ved jeg nu... Kom" Han tog fat om hendes talje igen, med den bagtanke at hun var ved at blive våd også... Dejligt. Gav en større fornemmelse af hendes kurver. Han fulgte hende med over til sin scooter "nm... Du sidder bagpå, 'kay?" Han slyngede en styrthjelm over til hende - en nice en. Han selv tog en på... det virkede pænt uskyldigt at han ville have styrthjelm på en lille scooter. Det store i det var bare at den kunne køre lige så hurtigt som en racerbil....
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 12, 2008 19:52:15 GMT
Ayu fulgte uden videre med. På udformningen og den slitage scooteren så ud til at have taget, regnede hun med der var en god grund til at tage hjelmen på. Hun slyngede benene op over sædet så hun sad umiddelbart bag ham, så tæt på at han kunne mærke hendes figurer mod hans ryg. Armene gled omkring ham i et fast greb. "Whereever the road takes us"
|
|
Korai
Full Member
V.E.T.O, R?dgiver
|
Post by Korai on Jan 15, 2008 14:18:29 GMT
Da de kom ud midt på banen var solen ved at gå ned. Korai hoppede hurtigt af, tog en ny cigaret, og stirrede roligt på tøsen "godt... du er vist hvad jeg leder efter..." Han kiggede lidt over mod Solnedgangen før han med et smalt smil vendte øjnene mod hende. "Hvad siger du til et job der giver dig adgang til 5000 dollars om ugen, inklusivt et kreditkort der har penge nok til at du kan købe tre sæt tøj hver dag.. Og udover det - god sex.... Jeg taler om jobbet som Itachi Uchiha's sekretær. Du vil naturligvis blive v.i.p..."
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 15, 2008 15:14:07 GMT
Ayu løftede et øjenbryn. En job mulighed? Penge, sex, sjov, v.i.p? Det lød umiddelbart lokkende. "Så længe jeg ikke skal skrive lyder resten overkommeligt" Ayu streg af, og hjelmen endte under armen. På trods af det store monstrum hun havde haft nede over hovedet, sad hendes hår stadigt perfekt. Det gik så småt op for hende at Korai ikke længere ville lege. Ayu pustede håret væk fra øjene.
|
|
Korai
Full Member
V.E.T.O, R?dgiver
|
Post by Korai on Jan 16, 2008 14:01:31 GMT
"Mh. Godt... Det kommer du nok heller ikke til" Han smilede en anelse. "Så hvor vil den nyindsatte hen?" Spurgte han fornøjet, og smed sin smøg væk, hvorefter han fiskede en ny op (vane XD) Han lænede sig lidt op ad scooteren.... og lagde ikke rigtigt mærke til en flok af racerbiler der efterhånden kom køærende ind.. til træning... Sjovt? Ja.. hvis man nu lavede et flammehav... sjovt!
|
|