Korai
Full Member
V.E.T.O, R?dgiver
|
Post by Korai on Jan 10, 2008 20:16:37 GMT
"Mhpff..." mumlede han irriteret, da hun begyndte at kysse igen... Hvis hun ikke fattede at han ville stoppe, var det på eget ansvar, Den ene hånd, med pistolen aflåste den så han ikke kom til at skyde røven af hende, mens den anden nu var bag hendes hovede. Knæet puffede sig roligt ind imellem benene på hende, for at vække lysten... Hans kontrolerede kys var ikke vilde eller noget, men meget gentlige... Så tungekysset var hverken vildt, men ikke ubehageligt. Da han trak sig tilbage betragtede han hende kort - så kiggede han lidt op mod himlen "Arhh... fandens new york... regner... igen..." Han pustede irriteret op i sit hår, og fjernede sit greb om Ayu... "Hmh... du hed.. Ayu, right?" Spurgte han kort, før han roligt begyndte at gå videre - denne gang ofrventede han at hun ville følge med.
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 10, 2008 20:21:47 GMT
Ayu nød at han ville lege med, derefter nikkede hun blot til hans spørgsmål. "Ayu Knight Serena, Korai-san" Regnen ville snart piske ned.. Irriterende.. at han syntes det var et problem. Ayu ville ikke have noget problem med at lege ude i regnen. Dog virkede det til han havde tanker for, derfor fulgte hun villigt efter ham. Måske havde han noget sjovt i tankerne?
|
|
Korai
Full Member
V.E.T.O, R?dgiver
|
Post by Korai on Jan 10, 2008 20:29:05 GMT
"Tsh... Hvis du tiltaler mig san en gang til skyder jeg knoppen af dig... Jeg hader rangstillinger..." Mumlede han. Det var ikke til at sige om han mente det eller ej... I stedet lagde han pistolen i dens hyldster, og trak hænderne ned i lommen, mens han røg... "Sulten?" Lød det så kort fra ham. Allerede nu ville man få et klart indtryk af, at han ikke var den der snakkede for meget... Hvilket i nogles øjne vel var fint nok...
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 10, 2008 20:35:32 GMT
Ayu så roligt på ham, der var en underlig lyst til at trodse hans bebudelser, ikke mange kunne tillade sig at tale sådan til hende. Ayu blev af de fleste anset for værende farlig. Når det var store ting der var i gære, blev hun sendt afsted. Så enten måtte han stole ufatteligt på sine evner, ellers var han højere rangeret. Begge dele vækkede kun hendes lyst til at lege med ham yderligere. "Jeg er altid halvt sulten" Lød det kort fra hende som svar. Ayu var ikke selv typen der snakkede meget, hos hende var det mere handling der dominerede.
|
|
Korai
Full Member
V.E.T.O, R?dgiver
|
Post by Korai on Jan 10, 2008 20:43:40 GMT
"Bah.. sært du så ikke er blevet fed..." Han smilede kort og useriøst til hende, før han tog smøgen ud af munden, pustede røg ud af munden, før han igen puttede cigaretten i munden... "Nh.. Jeg foreslår derovre" Han nikkede kort hen imod en utrolig flot og fin resturent... Automatisk rettede han på sit slips, ogrystede lidt på hovedet så hans hår virkede pjusket. "Jeg er v.i.p derinde.. så det gå nok..." Han tog fat om hendes talje, og gik derover - uden endda at kigge på hende.. Han brød sig om at gøre sig beundringsværdig. Det var klart den dyreste resturant i kvateret.
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 10, 2008 20:49:50 GMT
Ayu lod ham føre hende præcist som han havde lyst til. "Som sagt, altid halvt sulten. Hellere spise lidt hele tiden end at holde sig mæt, tyksak" Ligeledes var hendes blik drillende. Men da hun så hvor han førte hende hen var der alligevel en underlig følelse indeni. Hvem var det hun havde valgt at lege med? Jeg er v.i.p derinde.. så det gå nok... Selv havde Ayu da været der et par gange. I Veto var hun ikke helt ubetydelig, men V.I.P? Aldrig... "Nice sted du har dig her" Kommenterede hun stille.
|
|
Korai
Full Member
V.E.T.O, R?dgiver
|
Post by Korai on Jan 10, 2008 21:07:02 GMT
"Nah... jeg har det jo ikke rigtigt.. Men udgifterne giver jo lidt altid, bl.a v-i-p status.. Mh... vi behøver ikke betale" Han nikkede kort til damen der stod ved indgangen - en dame som tjekkede folks tøj ud. Så gik han ellers indenfor med Ayu i sin ene hånd, taget godt fat i hendes talje... Han fandt et eller andet bord, og satte sig.. Der var en lille krog der, et sted hvor andre ikke lige var. Han smed sin smøg på gulvet, trådte over den og tog fat i en ny... Så satte han sig, uden nogen rigtig alligance, og bød Ayu at tage plads... "mh.. kinesisk føde her... Vend dig til det hvis du ikke kan lide det" Han smilede roligt til hende, med det charmerende smil, før han tog cigaretten ud af munden og pustede ud...
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 11, 2008 17:25:46 GMT
Ayu så lidt på Korai, der blev lyttet, måske endda interesseret. Hun forsøgte at samle alle brudstykkerne til en lille 'profil' af Korari. Han var faktisk yderst interessant bytte at have fat i. Mh... vi behøver ikke betale Ayu så hvordan damen blot nikkede, som var det en selvfølgelighed. Ayu satte sig umiddelbart overfor ham. "Kinesisk mad er udemærket, mange tak" Sproget havde ændret sig ligeså meget som stedet havde. Derudover var hendes holdning også en anden. Fra at virke udfordrene, var det eneste andet der var at spore, en uendeligt forførende passion i hendes blågrå øjne.
|
|
Korai
Full Member
V.E.T.O, R?dgiver
|
Post by Korai on Jan 12, 2008 14:00:28 GMT
Korai kiggede lidt over på bardisken - det sted, hvor man kunne gå op og få fat i vin, hvis man var utålmodig på tjenerne. Dog kom en tjener hurtigt over til deres bord "Åh - hr. Shriong! Og... frøken. Hvad kan vi byde jer?" Spurgte tjeneren halvt fornøjet, halvt nervøst... Korai sendte tjeneren et stålblik, og pustede røg op i fjæset på ham "Mhh... Vin - ja, selvfølgeligt den røde" - Tjeneren skyndte sig væk.. Korai vendte opmærksomheden kort på Ayu "Mh - du fedter. Ved du godt det?" Spurgte han i et neutralt toneleje. Som om intet var sket overhovedet.
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 12, 2008 14:05:20 GMT
Ayu så blot på Korai. "Jeg er som jeg nu engang er.." Hun nærmede sig ham en smule så kun han kunne høre hendes stemme. "Men uanset hvad, vil du altid være en smule af et fuckfjæs" Hun slikkede ham kort på næsen før hun satte sig tilbage i stolen, som havde hun bare fortalt ham hvor utilfreds hun var med tilbudene i byen eller lignende. Der var stadig en virkeligt dyb forførende undertone i hendes blik. Som ønskede hun blot at springe maden over og finde ud af hvem Korai var inden under. Han mindede hende lidt om et mappemenneske som han sad der, men så alligevel ikke.
|
|
Korai
Full Member
V.E.T.O, R?dgiver
|
Post by Korai on Jan 12, 2008 14:29:47 GMT
"Mh... 'kay, Ayu Knight Serena. Har du et job inden for V.E.T.O..." Spurgte han kort og virkede dybt uinteresseret. Da hun så slikkede ham på næsen reagerede han ikke rigtigt, udover at sende hende et lille blik hvis glød havde sådan et... begæreligt strejf. "Hmh... og bliver du ved med at bruge det udtryk, ender du uden et fjæs overhovedet" - han smilede en anelse, tog cigaretten ud og smed den ned på gulvet. Trådte på den, og ignorerrede den ellers..
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 12, 2008 14:43:09 GMT
Ayu så lidt på Korai som var han et underligt dyr der netop var steget op af en sump. "Jup, det er mig der sørger for at pengene kommer tilbage i kassen, eller bliver betalt med blod, ofte det sidste. Det er sq så sjældent fuckhovederne betaler deres gæld nu til dags" Men det generede ikke Ayu overhovedet. Blodsport var trods alt lige hendes kop te.
|
|
Korai
Full Member
V.E.T.O, R?dgiver
|
Post by Korai on Jan 12, 2008 15:08:00 GMT
"Hmm... Godt. Så er du i det mindste ikke Geisha..." Mumlede han for sig selv. Han betragtede kort en af hendes hårlokker, og gav sig pludseligt til at pille ved den.. Lege med den... "Nåh... så vidt jeg kan høre, aner du ikke hvem jeg er..." Sagde han lavt, og koncentrerrede sig bare om hårlokken.. Dog på en døsig og uinteresseret måde. Som om han bare gjorde det af tidsfordriv.
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 12, 2008 15:30:38 GMT
Ayu trak lidt på smilebåndet. "Nej, det må jeg indrømme, jeg ved ikke hvem du er overhovedet. Men jeg er sikker på du snart fortæller mig, hvorfor jeg IKKE burde kalde dig fuckfjæs?" Ayu rettede øjnene ind, mens han legede med hendes hår.
|
|
Korai
Full Member
V.E.T.O, R?dgiver
|
Post by Korai on Jan 12, 2008 15:49:16 GMT
Korai hevb i håret, så hvis ikke hun fulgte med, ville det gøre ondt. I så fald, hvis hun fulgte efter, ville de stå med øjnene direkte ud for hinanden - tæt på hinanden "Tja.. man kalder mig så meget... Men jeg kan da hilse og sige at jeg er Korai Shirong, rådgiver af Itachi Uchiha, den nuværende marfia og præsident..." Han slap håret, og gjorde udfald til at tage endnu en smøg. Dog så langsomt at hun kunne stoppe ham - grunden til hun ville gøre det ville dog virke mærkelig..
|
|