|
Post by Hotaru Kinari (Shouta) on Jan 24, 2008 19:04:26 GMT
"Ahh, dejligt.." sagde han med et smil. "Hvis ikke havde jeg nok ikek snakket med dig nu?" Han smilte uskyldigt nok, men det var flirten. Dog pakket lidt inde så det lød naturligt. "jeg gætter på du er 21 år så?" spurgte han halvt, gættede han halvt. Hiroshi drak jo, og han var bestemt ikke gammel. ung mand. Shouta nippede til sin øl, han så ud ti lat nyde den.
|
|
Hiroshi
Full Member
V.E.T.O.s luder
|
Post by Hiroshi on Jan 24, 2008 20:31:36 GMT
"Ja... det er jeg." svarede han med et skævt smil og rettede lidt efter sine øjne mod øllet. Han gik ud fra, at Shouta netop gættede så korrekt på grund af drikkeloven, men det var jo ikke altid man kunne anvende den til noget som helst fornuftigt. Hiroshi begyndte at drikke langt tidligere end tilladt, men fordi det altid var indendøre, så var det naturligvis ikke blevet opdaget. Sådan var det tit - de der var ældre end ham selv, så ingen fare i at dele de våde varer med ham. Hiroshi tog endnu en slurk, denne gang større end de andre, fordi han ønskede at alkoholens effekt skulle træde ind. Det ville gøre ham endnu mere afslappet end han var i forvejen. Indtil videre, så gik forhandlingerne helt fint, selvom man knap nok kunne kalde dem ved det navn. Sandt at sige, så var dette meget mere lig at pleje de sociale bånd mellem to parter. I et kort, ironisk øjeblik, følte Hiroshi sig som en skakbrik. "Du må være øhh... atten år?" forsøgte han sig med. Hvis Shouta skulle have det arbejde han havde, så var sytten jo et naturligt minimum, selvom arbejdet i sig selv var illegalt. Men nu var det jo kun et gæt. "Ikke tyve, det er jeg sikker på. Men nu vil jeg heller ikke fornærme dig, ellers får du bare den opfattelse at du ikke er så køn, som du nu er." Han var ikke engang færdig med sin første øl og allerede flirtede han åbenlyst? Kors...
|
|
|
Post by Hotaru Kinari (Shouta) on Jan 24, 2008 20:37:05 GMT
Shouta lo lavmælt "meget tæt på, men nej.." sagde han med et lille smil "Jeg er 17, startede som bartender da jeg var 15. Udseende kan gøre så meget.." sagde han med et lille, var det et bedrøvet, smil. Han løftede muntert et bryn, enten så røg alkohollen lige til Hiroshis hovede, eller også var det blot et lille uprofessionelt outburst. "nå nå, jeg takker for deres kompliment.." kom det muntert fra ham, rødmede han faktisk? O.O; "Du er også meget godt drejet.."
|
|
Hiroshi
Full Member
V.E.T.O.s luder
|
Post by Hiroshi on Jan 24, 2008 21:12:19 GMT
Rødmer han..? Det var en direkte uventet reaktion fra Shouta's side. Hvis der var noget Hiroshi fandt bedårende, så var det virkelig rødmen. Man kunne ikke direkte sige, at han tændte på det, men det varmede hans indre og gjorde ham blød og fjollet. Det var faktisk noget af et svagt punlt, nu hvor han tænkte over det. Han begyndte at grine lidt, selvfølgelig af den kære rødmen, men for ikke at komme til at virke ukultiveret, så valgte han at bruge en syndebuk i samtalen: "Det lader til vi begge blev voksne i en alt for ung alder!" Da glasset var tomt, ventede han ikke på, at Shouta skulle sænke mere op til ham - det klarede han fint selv. Men der skulle da vist lidt flere øl, før samtalerne kunne blive helt løjerlige. "Sig mig så, Shouta-san... er du glad for dit arbejde?" Øjenbrynene hævede sig snedigt.
|
|
|
Post by Hotaru Kinari (Shouta) on Jan 24, 2008 21:18:44 GMT
Da Hiroshi lo af ham blev hans rødmen mørkere. "Hiroshi-san!" Mumlede han og blev faktisk let genert, uventet Han hældte op til Hiroshi igen med et lille genert smil han havde svært ved at få styr på igen. "Du fik mig helt ud af Flippen, ikke særligt pænt." Han klukkede lidt og rakte glasset over til Hiroshi og tømte den lilel slurk der var tilbage i hans eget og refillede den også "selvfølgeligt er jeg det.." sagde han og gengældte Hiroshis blik med et tilpast overrasket udtryk. Det var dog falskt hvilket han ikke lagde skjul på. han var stadigt lidt rød i kinderne og han bandede over det indvendigt. Hvordan fanden fik han ham til at rødme.. INGEN med den åndsvage kompliment havde fået ham ti lat rødme før.
|
|
Hiroshi
Full Member
V.E.T.O.s luder
|
Post by Hiroshi on Jan 24, 2008 21:38:14 GMT
Hiroshi var efterhånden ganske stolt af sig selv. Det var vigtigt for ham at regne sine medmennesker ud og indtil videre, så havde Shouta været utrolig resistent overfor den almindelige charme, som Hiroshi bar omkring sig. Shouta beholdt de beskyttende facader på og turde endda drille igen, men så snart Hiroshi opførte sig uventet... ja, så skete der vist ting og sager! Han følte, at han var nået ind til ham efterhånden. Det gjorde situationen mere vidunderlig end nogensinde og han begyndte at få lyst til at røre ved denne kønne dreng. Hvis det alligevel var så sjældent, at han fik æstetiske kunder, (selvom han aldrig ville klassificere Shouta under denne kategori) hvorfor så ikke udnytte det, i stedet for at være så skide høflig hele tiden? Hiroshi skulle vel også nyde livet engang imellem og Shouta var virkelig en god fangst. Smuk, veltalt, intelligent og charmerende. Desuden kendte han til reglerne ved deres arbejder, så der ville sikkert ikke blive de store problemer med tilknytning. "Undskyld mig, Shouta-san, jeg gik vist for vidt..." mumlede han med et forsigtigt smil og drak lidt mere. Det gik sandelig godt, det her. "Foretrækker du at jeg holder tand for tunge fra nu af?" tilføjede han i en drillende tone.
|
|
|
Post by Hotaru Kinari (Shouta) on Jan 24, 2008 21:42:54 GMT
"egenligt ikke" svarede han sandfærdigt og tog en slurk øl. *Sært, det her er ikek sket før* han sukkede og rystede på hovedet af sig selv "man skulle tro jeg kunne jeg kunne holde følelser væk.." mumlede han mest til sig selv, den stakkels dreng var tydeligtvis stadigt lettere forvirret. "nå, skål for di uventede sejr" sagde han muntert og løftede sit glas med et lille charmerende smil.
|
|
Hiroshi
Full Member
V.E.T.O.s luder
|
Post by Hiroshi on Jan 25, 2008 6:57:17 GMT
"Og skål for din venlige tålmodighed." tilføjede Hiroshi skælmsk og hævede glasset. Lugten fra den gyldne, lettere boblende væske, kildrede lifligt i hans næsebor og fik hans mund til at løbe i vand. Det skulle nok blive en fin skål. Idet han tog en slurk af øllet, lukkede han øjnene i en mild nydelse. Det var, som om hans tunge fik sin helt egen form for orgasme. Da han lod den kølige væske glide ned gennem halsen, smilte han helt. Det var virkelig en satans god pilsner. Uanset hvad man kunne finde på at sige om Shouta, så havde han en forbandet god smag i sit udvalg af drikkevarer. "Du minder mig nu lidt om mig selv. Især i den alder." nævnte han, selvom han ville undlade at tale for meget, som en gammel bedstefar ville gøre. Ih ja, da jeg var knægt og gik i korte bukser, så skulle vi gå ti kilometer gennem snedriver, bare for at nå frem til skolen... Den pludselige tanke fik ham til at klukke indvendigt. "Frisk og ung, mens verden stadig er fuld af nye muligheder.. har du nogen drømme, Shouta-san?"
|
|
|
Post by Hotaru Kinari (Shouta) on Jan 25, 2008 12:11:42 GMT
Shouta tog en slurk af sin øl og klukkede da Hiroshi talte som en gammel mand der forsøgte at banke fornuftig ind i barnebarnet. Han blev tavs da der blev spurgt til drømme. "Jeg prøver sådan set bare at overleve.." Sagde han tænksomt og hvilede blidt sit hovede på hånden. Det så ganske sødt ud, hvilket han uden tvivl godt vidste. "Så har aldrig spekuleret på drømme og hvad jeg ville gøre med mit liv. Jeg har taget det som det kom." Han smilte til Hiro, hvordan fik han ham til at føle så tryg omkring ham? han fortalte jo bare uden forbehold! Måske fordi de var i samme båd? eller fordi de skulle knytte 'venskaber' Venskaber krævede jo at man vidste noget om hinanden. Det måtte være det. Hiro var her ikek bare for at komme i bukserne på ham.. Selvom han så ualmindeligt hot ud... Gad vide om hans bagdel var god og stram? måtte den jo næsten være! "Hvad med dig? Har du nogle drømme, Hiro~shi-san. *wow det var tæt på jeg havde kaldt ham Hiro-san.. tænkte han og smilte over den lettere nuttede redning han havde lavet ved at trække lidt op o'et.
|
|
Hiroshi
Full Member
V.E.T.O.s luder
|
Post by Hiroshi on Jan 25, 2008 16:03:49 GMT
Da Shouta trak o'et ud i Hiroshi's navn, så vippede sidstnævnte hovedet let opad, mens øjenbrynene også hævede sig. Han gad nok vide hvad pokker den kære dreng havde gang i, men redningen var så charmerende, at det fik Hiroshi til at smile bredt. Det var frygtelig sjældent, at han følte sig så tilpas med en fremmed, men han tog det som et godt tegn. Det kunne jo godt være, at det hele tydede på, at han burde tage et skridt længere henad vejen, som han vidste de begge kunne komme til at følge inden længe. Med samme, lette spring, som han brugte til at sætte sig op på stolen, så så han bemærkelsesværdigt vægtløs ud, da han satte fødderne ned på gulvet igen. Han fordelte vægten på fødderne så rimeligt, at gulvet næsten ikke gav lyd fra sig, og det så ikke engang kluntet ud. Til forskel for den barnagtige måde, som folk på høje stole plejer at bruge til at komme ned med, så kunne Hiroshi's særprægne måde sammenlignes med noget dyrisk. Noget katteagtigt. "Det er nogenlunde det samme, som det er med dig, Shouta-san..." sagde han i et stilfærdigt tonefald, idet han nærmede sig Shouta. Akkurat som før, så lod han sin håndflade lægge sig på hans knæ, men denne gang tillod han sig også at køre den opad hans lår. Det var ikke tungt nok til at virke gramsende, men på den anden side var det for arrangeret til at virke fuldstændig tilfældigt. "... jeg har da haft drømme, men dem har jeg lagt til side. Overlevelse frem for alt, mmm? Det er jo hverken den klogeste eller den stærkeste der egner sig bedst til at overleve... men derimod den der er mest villig til at tilpasse sig." Hånden gled let længere op, og inden længe havde den fat i Shouta's slips. Der var intet forførende ved Hiroshi's blik, andet end den karakteristiske, naturlige charme, der mere eller mindre konstant sværmede om ham. Den anden hånd tog nu også fat i slipset, og som om han var ved at hjælpe ham, begyndte han at rette lidt på det. "Det sidder lidt løst, Shouta-san..." hviskede han. Det var ganske med vilje at han bruge en undskyldning, der kunne ses lige igenne.
|
|
|
Post by Hotaru Kinari (Shouta) on Jan 25, 2008 22:26:32 GMT
Shouta havde egenligt den største lyst til at smække Hiroshi en over hovedet. Det havde han altid når en nærmede sig ham på den måde. Hiroshi gjorde det ikke så tyk af flirten som andre gjorde, men han vidste jo godt hvad det var. Hans fædre havde nærmet sig ham på alle tænkelige måder og så kastet sig over ham når chancen bød sig. Det var det samme nu, men han bestemte dog selv denne gang. Han smilte som en kostbar kat ville gøre. Lade som intet selvom det var noget lækkert der stod foran den. "så må jeg have været sjusket, eller også var det den mand fra caféen.. Han var ret glad for at få slipset af mig.." Han smilte og så Hiroshi direkte ind i øjnene. Hans egne blide og behagelige lysebrune øjne hvilede i Hiroshis mørke
|
|
Hiroshi
Full Member
V.E.T.O.s luder
|
Post by Hiroshi on Jan 25, 2008 22:55:57 GMT
Oho, Shouta så ud til at bestå prøven. Han gav virkelig ikke efter så hurtigt, hvilket bare trak flere point i land end man skulle forestille sig. Af natur, så var Hiroshi virkelig ikke så slesk - men han måtte jo afprøve sin nye ven, ikke? Se hvad han faldt for, hvor nem han var at narre. Åbenbart, så havde han lige stødt ind i en ligemand, måske endda en overmand. I den alder, så havde Hiroshi det meget med at give hurtigt efter, og det var først med tiden, at han opdagede det måske ikke var det mest ønskede træk. Shouta var ikke så naiv og heller ikke for ivrig efter at behage. Af disse grunde, så undrede Hiroshi sig over, hvad pokker der var sket med ham i fortiden. Kommentaren fra Shouta havde en dybt kultivieret spydighed over sig. Det var hans måde at bide igen på og det fik Hiroshi til at sænke øjnene overrasket, som om gulvet under hans fødder skulle have et svar til ham. "Åh..." mumlede han, pludselig grebet af en genert følelse. Ja, direkte genert. Selvom hans plan indeholdt at teste Shouta, så følte han sig pludselig nøgen. Han hævede blikket igen. "Jamen, det sidder helt fint nu. Ikke for stramt, vel?" spurgte han venligt, og hans ansigt lyste op i et smil.
|
|
|
Post by Hotaru Kinari (Shouta) on Jan 25, 2008 23:04:51 GMT
Shoute smilte og lod en finger glide blødt ned over Hiroshis næse. "det sidder helt fint tak.." han smilte og vidste at han havde sat det perfekt inden han kom ind på baren.Han var omhyggelig når det gjaldt ham selv. Smilende tog han fat i Hiroshis og trak ham blødt ind mod sig selv så de havde næse mod næse uden de rørte hinanden. Han smilte katte agtigt som en tilfreds og mæt kat. "Hmm, Dine øjne er helt fantastiske fra denne afstand." kom det spindene fra ham.
|
|
Hiroshi
Full Member
V.E.T.O.s luder
|
Post by Hiroshi on Jan 25, 2008 23:41:29 GMT
"Shouta-san..." hviskede han og mærkede en rødmen krybe i sine kinder. Det føltes virkelig som bittesmå, ubehagelige edderkopper, men de spredte sig ikke til resten af ansigtet. Den rødmen var blid og ikke så voldsom, som den kunne have været. Hiroshi fik mange komplimenter og han lod sig påvirke af dem rimelig tit, da det havde gode effekter. Men lige i dette tilfælde, så havde han det bare som han havde. Der var ingen rigtig facade indblandet - han kunne godt lidt den kompliment. Langsomt og inviterende, så vippede han hovedet lidt på skrå, som om han skulle til at kysse ham. De var så tæt på hinanden, at han kunne mærke sig selv indånde hans ånde, selvom den kun bevægede sig frem og tilbage gennem næsen. "... jeg må sige i lige måde."
|
|
|
Post by Hotaru Kinari (Shouta) on Jan 25, 2008 23:46:30 GMT
Shouta smilte over Hiroshis rødmen. "ahh, ikke noget kærer en end frisk rødmen.." han smilte og tog i mod invitationen og lod sine læber møde Hiroshis. Han slap ikke hiroshis slips men trak ham helt ind til sig inden han slap kysset. "Ikke en dårlig smag.." sagde han med et skævt og flirtende smil.
|
|