|
Post by Enada on Jan 12, 2008 2:00:31 GMT
ena så tilbage på Kizu. "Jeg ville ønske der varen anden måde at gøre det på.." sagde han sandfæridgt. 2Men du skal ikek indlægges igen! det nægter jeg at lade dig udsættes for!"
|
|
|
Post by kizuka on Jan 12, 2008 2:09:25 GMT
Der kom et lille suk fra Kizuka, inden han slog sit blik ned. "Det ved du godt at du ikke kan garantere." Mumlede han, og trak sine ben en smule længere op under sig.
|
|
|
Post by Enada on Jan 12, 2008 2:11:25 GMT
"jo jeg kan!" sagde Ena stædigt "du bliver ikke indlagt så længe jeg lever..!" Sagde han og satte sig over til kizu ved hans fødder. Altså i sandet. "Uanset hvor slemt det bliver kan vi godt klare det.. Det lover jeg dig! både dig mig og Itachi kan sagtens klare det!"
|
|
|
Post by kizuka on Jan 12, 2008 2:21:18 GMT
Kizuka så ned efter Enada. Han endte med at sætte sig halvt op, altså løfte overkroppen ved at sætte sine albuer imod stolen. "Nogen gange virker du som en storebror for mig, og ikke omvendt." Svarede han lidt tåbeligt. Kizuka var udemærket godt klar over at han selv havde en hjerneskade, men han tænkte for det meste ikke rigtig over det. Enada havde bare altid virket som den store i deres forhold.
|
|
|
Post by Enada on Jan 12, 2008 2:27:55 GMT
"tjaa.. det tænker jeg ikek rigtigt over.. Der kan jo godt være noget om snakken. Men hvis det er voksent at være bekymret for sin bror så er jeg vel voksen.." Han smilte og gav Kizu et kram inden han satte sig i sandet igen. Han så ikke sin bror som mentalt forstyrret. Det eneste tidspunkt at han så hvor slemt det egenligt stod til var når han flippede så meget at de måtte indfange ham. Og det hadede han personligt for Kizuka var intet dyr.. Han var hans bror.. hans højt elskede bror!
|
|
|
Post by kizuka on Jan 12, 2008 2:39:27 GMT
"Du er altid så klog.." Mumlede han, inden han lagde sig på kandten af stolen for at se ned på Enada. Han sagde ikke mere, men tænkte længe over hvordan verden ville være hvis han aldrig var blevet kørt over. Han lukkede de to farvet øjne, og lod tankerne flyve løbsk. Der vidst ikke rigtig nogen tvivl om at der var noget der plaget ham, for tungeringen røg igen op imellem hans fortænder.
|
|
|
Post by Enada on Jan 12, 2008 2:46:15 GMT
"hvad er der Kizu-chan?" spurgte Ena der efter hånden kunne læse Kizuka som en åben bog. Han strøg ham blidt over håret. "Hvad nager dig?"
|
|
|
Post by kizuka on Jan 12, 2008 2:51:34 GMT
Kizuka åbnede igen sine øjne da Enada strøg ham over håret. Han så lidt på ham men rystede så på hovedet. "Gider jeg ikke snakke om når der er så mange mennesker her." Svarede han, uden at slippe sin tungering. Han havde bestemt ikke lyst til at hans problemer skulle komme i sladre bladene.
|
|
|
Post by Enada on Jan 12, 2008 2:55:23 GMT
Ena kiggede rundt "du har en pointe..!" Sagde han da han lå mærke til hvor mange der gloede på dem. "Men jeg er her når du vil tale.. Sådan som jeg altid er!" Han satte sig over i den anden liggestol igen med et håndklæde over hovedet så solen ikke irriterede. Arachna havde listet sig ind under håndklædet også og 'puttede' nu ved Enas ene kind
|
|
|
Post by kizuka on Jan 12, 2008 3:06:23 GMT
Kizuka så lidt imod Enada, inden han vendte om på rykken med et vel fortjent gab. Han var faktisk blevet tæmmelig træt over alt den tumlen rundt de havde haft i vandet, så han kunne egentlig godt bruge en lille lur. Han lukkede øjnene og lod sig selv falde en smule hen.
|
|