|
Post by Enada on Jan 11, 2008 23:28:58 GMT
Ena brød ud i latter "Jeg ved det ikke. Men jeg ville godt se dig med 8 ben!" Ena smilte ved synet af Kizu interesserede blik. Han vidste at Kizu aldrig ville futte hende af. Nok mest fordi han vidste hvor meget hun betød for Ena. "ærligt talt tror jeg at det ville blive dyrt, men så igen, det kunne være sjovt at prøve"
|
|
|
Post by kizuka on Jan 11, 2008 23:39:35 GMT
Kizuka kunne ikke lade værre med at grine dumt af Enada. Han kunne lade værre med at lade en forsigtig hånd glide over edderkoppens bagdel, men han trak den hurtigt til sig igen, og havde nær fået sin cigaret galt i halsen. "Hun føles sær.." Svarede han med et lille grin, inden han lod røgen fra sin cigaret sive ud igennem sine næsebord.
|
|
|
Post by Enada on Jan 11, 2008 23:43:27 GMT
"hun er behåret.." sagde han og satte sig hen til Kizuka og tog Arachna op og strøg det pelsede bagparti. "det er med dem de fornemmer bevægelse i luften. Hyper sensitive hår der vibrere nå luften bevæger sig." sagde han og så på edderkoppen med samme blik som Kizu sendte sin ild: passion
|
|
|
Post by kizuka on Jan 11, 2008 23:50:15 GMT
Der lød et knæk fra Kizuka's nakke, da han lagde sit hoved på skrå, og så på Enada med et tomt blik. Dut.... Dut... Dut... Duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut.. Han følte sig lidt som et af de arberater der måler hjertets slag, hvorefter den bare går i stå da hjertet går i stå. Han fattedet ikke en lyd af ved Enada fortalte ham, og det kunne tydeligt ses i hans tomme blik xD;;
|
|
|
Post by Enada on Jan 11, 2008 23:54:56 GMT
Enas stirren blev brudt da han så det tomme blik fra Kizu. "eeh.. ja hun føltes sær.." sagde han blot for at komme tilbage på sporet "hun er også en edderkop. Deres skelet er udvendigt, ikek indvendigt.."
|
|
|
Post by kizuka on Jan 12, 2008 0:03:44 GMT
"Ad hvor klamt." Svarede Kizu, trak håndklædet af sit hoved for at pakke sig selv ind i det. Han trak benene op under sig, så de blev korslagte, inden der igen kom røg fra hans cigaret ud igennem hans næsebord.
|
|
|
Post by Enada on Jan 12, 2008 0:07:35 GMT
"Naah.. Jeg sys de er facinerende.. elsker dem.. Lige som du elsker ild.." Han holdte Arachna ind til sig og vidste at hvis man sammenlignede kærlighed til noget over for kizu gav sammenligningen af hans kærlighed til ild den ønskede virkning: forståelse. han havde tit brugt det når han fortalte hvormeget han elskede Arachna.
|
|
|
Post by kizuka on Jan 12, 2008 0:12:40 GMT
"Jeg synes det er klamt.." Svarede han mumlende. "Ena-chan.." Kom det pludselig mere dæmpet fra ham, faktisk en smule alvorligt.
|
|
|
Post by Enada on Jan 12, 2008 0:14:50 GMT
"jah?" spurgte Ena og greb sin børste igen. Arachna sad på hans bryst mens han friserede sit hår. han kiggede på Kizu ud af øjenkrogen. det var ikek tit Kizu var alvorlig. men når han endeligt var så ville ena da helre end gerne lytte.
|
|
|
Post by kizuka on Jan 12, 2008 0:18:30 GMT
"Hvorfor.. gør man egentlig.. Det .. Når man ikke vil formere sig?" Spurgte han nysgerrigt. Han havdee aldrig forstået det, men han vidste efterhånden at hvis der var nogen han skulle spørger om det, så var Enada. Han bed sammen om sin tungering, så den kunne ses for omverden, imens han så afventene på Enada.
|
|
|
Post by Enada on Jan 12, 2008 0:22:29 GMT
Ena så et øjeblik forvirret ud *det?* der efter kom forståelsen. "nårh.. DET det... Tjaa.. Det er noget så simpelt som fornøjelse.." Sagde han med et lille smil. "sex giver dig nydelse hvis det bliver gjort rigtigt.." sagde han og rødmede lidt.
|
|
|
Post by kizuka on Jan 12, 2008 0:27:30 GMT
"Men hvorfor gøre det, hvis man ikke vil bringe sin art videre?" Spurgte han, endnu mere forvirret, inden han spyttet cigaret skoddet ud, og lod det brænde det sidste stykke af i sandet.
|
|
|
Post by Enada on Jan 12, 2008 0:31:01 GMT
"vel fordi man er selvisk? Jeg ved det faktisk ikke. Prøv at spørge Tachi-chan, han ved det måske. Har selv kn haft 3 gange.." Han smilte svagt og børstede sit skindene hår.
|
|
|
Post by kizuka on Jan 12, 2008 0:36:06 GMT
"Ja, men du er ikke far, vel? ... vel?" Kom det en smule nervøst fra Kizuka, og han så imod Enada med et håbene blik. "Tre gange er meget hvis du spørger mig." Tilføjet han dog efter en kort pause.
|
|
|
Post by Enada on Jan 12, 2008 0:38:00 GMT
"nej jeg er ikke far.. fordi alle jeg har været sammen med er mænd.." mumlede han og rødmede voldsomt og gemte sit ansigt bag sit hår Et par der lyttede fik store øjne da de hørte dette. ena kiggede op på dem. "møg.. mere forside stof!" mumlede han vredt
|
|