|
Post by kizuka on Jan 12, 2008 0:44:00 GMT
"Men kan mænd ikke også.. Få børn?" Kom det tåbelige svar endelig fra Kizuka. Han havde aldrig aner at mænd ikke kan få børn. Hvorfor skulle mænd ellers kunne være sammen, hvis det ikke var for at få børn? Andet ville ære sært.
|
|
|
Post by Enada on Jan 12, 2008 0:48:01 GMT
"nej.. kvinder har en livmoder. Det har mænd ikke. Der skal bruges en livmoder.." sagde han og så på Kizuka. "er der aldrig nogen der har foklaret sex for dig?" spurgte han så, en smule foraget
|
|
|
Post by kizuka on Jan 12, 2008 0:50:23 GMT
Kizuka rystede en smule voldsomt på hovedet. Som om han vidte hvad en livmoder overhovedet var for noget .. "Jeg har aldrig spurgt.." Svarede han en smule eftertænksomt, inden han langde sit håndklæde fra sig igen, og gned stregkode tattoo'en der var på hans overarm, udelukket med tallet 0 ..
|
|
|
Post by Enada on Jan 12, 2008 0:51:55 GMT
"nå okay..." Han vidste ikke om hvorvidt han burde forklare nu.. "Vil du vide det?" spurgte han lettere nervøst "Og i så fald, hvem vil du helst have ti lat forklare det?" *lad det være itachi-chan lad det være tachi-chan*
|
|
|
Post by kizuka on Jan 12, 2008 1:01:52 GMT
"Dig." Svarede Kizuka uden meget tøven, inden han kravlede op i strandstolen igen, for at sætte sig ved siden af Enada. (Kan ikke huske om han satte sig, men det gjorde han nu! XD) Kizuka så spændt på Enada, og bed endnu engang sammen om sin tungering, som han altid gjorde når han blev spændt.
|
|
|
Post by Enada on Jan 12, 2008 1:04:59 GMT
"hvorfor lige mig?" spurgte han opgivende og så på Kizuka. "Jeg er den yngste og mindst erfaren!" mumlede han og lænte sig opgivende tilbage i liggestolen. 2Godt så.. hvor meget ved du i forvejen?"
|
|
|
Post by kizuka on Jan 12, 2008 1:10:20 GMT
"Ena-chan.." Kom det en smule pludseligt fra Kizuka. "Du er den eneste jeg tør spørger.." Tilføjet han efter en kort pause, inden han rettede sit blik imod sine badebukser og lod en finger følge de lilla'e flammer. "Jeg ved det er noget man gør for at få børn, og man stikker sin penis ind i den andens hul." Svarede han en smule stolt over sin viden xD
|
|
|
Post by Enada on Jan 12, 2008 1:13:41 GMT
ena rødmede men smilede. "ja.. Men man kan kun få børn hvis det er en kvinde og en mand. Kvinder har to huller. et til hvor børnene kommer ud og et til hvor.. affaldet kommer ud." sagde han og tænkte han måtte gøre det så let forståeligt som muligt. fol kvar lettere forvirrede over dette optrin men syntes det var sødt at den 'raske' forbarmede sig og hjalp den 'syge' 2Men når manden kommer i kvinden bliver et mircoscopisk æg befrugtet og så kommer der et barn ud af det. men ind i mellem er der endnu ikke et æg der er klar og så kommer der ingen børn."
|
|
|
Post by kizuka on Jan 12, 2008 1:26:03 GMT
Kizuka rynkede sit ene øjenbryn tæmmelig undrene, men kun det ene. "Er der æg inden i kvinder?" Kom det overrasket fra ham. Han kunne lige forestille sig at kvinder havde en masse høns indeni sig som lagde æggene .. Mikroskopiske høns dog.
|
|
|
Post by Enada on Jan 12, 2008 1:27:29 GMT
"ja.. De er født med dem. Microscopiske æg.. Kan vise dig det når vi kommer hjem.. eller ind.. Det er nemmere at forklare når der også er billeder.." sagde han med et lille smil
|
|
|
Post by kizuka on Jan 12, 2008 1:40:38 GMT
Kizuka kløede sig lidt i sit korte hår, inden han også lagde sig ned ved siden af Enada, og lagde sin ene hånd over den tattoo han havde under navlen. "Menneskers adfærd er forvirrende." Mumlede han mest for sig selv, hvorefter han lod sin pege finger følge tattoo'ens linjer.
|
|
|
Post by Enada on Jan 12, 2008 1:42:36 GMT
"nemlig!" sagde Ena bare med et smil og lagde sig i modsat retning på liggestoelen overfor i solen. "hvornår fik du den lavet?" spurgte han og pegede på tatoveringen under Kizua navle.
|
|
|
Post by kizuka on Jan 12, 2008 1:52:26 GMT
Kizuka tænkte sig lidt om. Han kunne ærlig talt ikke helt huske det, andet end det efterhånden var længe siden. Omkring samme tid som han fik den på sin overarm .. Da han var omkring fjorten. Også samme tid han havde fået sine piercinger. Han var ligeglad med hvor vidt man måtte tattoo fjorten årige eller give dem piercinger. Det var en af frønsegoderne ved at være den han var; Han fik hvad han pget på. "Kan du huske den gang jeg forbød dig at kramme mig .. ? Det var da jeg havde fået lavet den." Svarede han, imens hans pegefinger stadig fulgte mønsteret.
|
|
|
Post by Enada on Jan 12, 2008 1:54:13 GMT
"ja, jeg husker det.. jeg måtte ikke kramme dig i en uge!" mulede han irritabelt og så op i himlen. 2jeg troede du var sur eller sådan noget!"
|
|
|
Post by kizuka on Jan 12, 2008 1:57:23 GMT
"Jeg kunne aldrig blive sur på dig." Svarede han varmt, og kunne ikke lade værre med at sende Enada et venligt smil. "Heller ikke selvom du hjælper Ita med at lukke mig inde." Tilføjet han, inden han vendte blikket væk fra Enada igen.
|
|