Korai
Full Member
V.E.T.O, R?dgiver
|
Post by Korai on Jan 17, 2008 18:15:31 GMT
"Ikke noget..." Korai pustede op i det pandehår der skyggede for hans ene øje... Så rejste han sig op igen "Ej, jeg skal altså lige se det igen" Grinede han lavt, og satte kurs mod soveværelset... Da han var derinde hoppede han op på sengen, og lagde straks mærke til at det var ægte leopardpels... Samt at det føltes som en vandseng. Det kunne dog ikke være tilfældet, medmindre vandet var holdt inde med utrolig stærk plastik... Piske kunne flå det meste over, trods alt... Korai følte lidt på sengen før han lagde sig bedre til rette... Han kiggede rundt omkring. Meget... MEGET erotisk... næsten direkte perverst.
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 17, 2008 18:37:38 GMT
Itachi holdte roligt blikket på Korai og kiggede efter ham. Efter nogle minutter i Sofaen rejste han sig og gik over imod værelset og kiggede på Korai der lå i sengen. "Hmmm.." mumlede han og kig lidt længere ind i værelset. "Du kan åbenbart godt lide Tingende.." sagde Itachi og gik rundt i værelset.. *Hvad fanden er det..* Tænkte han da en så en dims der ikke gav mening. Han vendte sig igen imod Korai. "Har du tænkt over hvor mange der har haft Sex i den seng?!"
|
|
Korai
Full Member
V.E.T.O, R?dgiver
|
Post by Korai on Jan 17, 2008 18:41:54 GMT
"Nej..." Pustede Korai irriteret ud "Og i så fald, tror jeg ikke det kommer til at ske igen" Han lå dårligt - oven på et eller andet. Han fiskede det op under lagnet og fandt til sin egen misfornøjelse et gult, grønt, blåt, rødt, lysserødt, guld, prikket, snoet, knubbet og utallige andre slags kondomer "eew..." Bedr eendnu - han fandt kvindens ynglings pisk... Lysserød med sorte bånd imellem. Korai's øjenbryn hævede og sænkede sig langsomt... Og han overvejede kraftigt at hoppe ud af sengen og smide alt fra sig "Sindsyg dulle..." mumlede han hovedrystende, smed tingende over på et bord der stod ovre på den anden side af sengen, og lænede sig igen tilbage.
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 17, 2008 18:54:37 GMT
Itachi smilte og grinte lidt efter af Korais underlige 'opfindelse'. "Jeg vil give dig ret i at Hun var sindssyg... men jeg vil ikke give dig ret i at det er sidste gang der er nogen de har sex i den her seng.." sagde Itachi med et stort ondskabsfuldt smil og gik hen til sengen.
|
|
Korai
Full Member
V.E.T.O, R?dgiver
|
Post by Korai on Jan 17, 2008 19:00:53 GMT
Korai tog sin smøg ud og studerede den lidt... misfornøjet "hVad mener du? Hun er jo død og..." Han stummede af da han så Itachi's ansigstudtryk "Ehh....?" Ubevidst rykkede han sig lidt tilbage.. Bare en lille smule "Hvad tænker du på, Sir?" Spurgte han usikkert, og slukkede cigaretten med hånden. Noget han ikke plejede at gøre.... Den røg ned på gulvet. Slukket.
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 17, 2008 19:09:18 GMT
Itachi kiggede forsat på Korai og kravlede op i sengen og ind over korai. "Jeg vil have dig Korai. Lige her.. lige nu.." sagde Itachi med et smil lige oven over korai så han ikke kunne flygte.. Han lagde hans hænder om Korais håndled så han ikke kunne flytte dem og kiggede han ned i øjnene...
|
|
Korai
Full Member
V.E.T.O, R?dgiver
|
Post by Korai on Jan 17, 2008 19:12:31 GMT
"nn....nani?!" Korai prøvde meget forgævest at vriste sig fri - helt ærligt... Han var ti gange så svag som Itachi, og uden sit våben var han forsvarsløs "Slip mig Itachi... nu..." Prøvede han at sige seriøst... Det virkede dog ikke specielt velovervejet eller cool. Noget som Korai's små sætninger ellers altid var. Han prøvede at rykke sig en til gang, før han fandt det latterligt at prøve "Du kan vel ikke mene.." mumlede han tvært, og så op på Itachi's øjne.... Ville ikke vise den lille frygt han havde.
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 17, 2008 19:20:23 GMT
Itachi smilede og kiggede vidre i Korais øjne. "Fint.." sagde Itachi og slap Korai og kiggede vidre på ham. "Fortæl mig Korai.." sagde Itachi med en hånd på hver side af Korai så han stadig ikke kunne komme fri.. "Hvad vil du gøre når du får fat i et våben og sigter det på mig. Du tror vel ikke bare det giver dig magt." sagde Itachi og sank længere ned mod Korai og hviskede ham blidt i hans øre. "Hvad står V.E.T.O. for?" hviksede han og smilede.
|
|
Korai
Full Member
V.E.T.O, R?dgiver
|
Post by Korai on Jan 17, 2008 19:34:28 GMT
"k-kan jeg ikke fortælle..." Stammede han og prøvede at rykke sig bagud... "Du har ikke fortalt det til nogen udover din familie... Men du har sagt at det står for verdens.. eneste terror organisation" Han så væk, og rynkede øjenbrynene. Selvfølgelig skulle han ikke vide noget af det rigtige.. Han var jo rådgiver. Han vidste ikke helt hvad han skulle synes om Itachi's hviskeri. På den ene side fandt han det vildt ubehageligt, og på den anden side... Ja, så blev han vist lidt modvilligt tændt. Men det viste han bestemt ikke på nogen måde... "Og jeg ville aldrig skade dig med et våben, sir..." mumlede han vredt, og kiggede hen mod døren.. Nu var det ikke sjovt længere. kunne Itachi ikke lige hoppe af?
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 17, 2008 19:40:53 GMT
"Korrekt." sagde Itachi med et stort smil. Meget roligt kørte Itachi sin tungespids drillende ind over Korais hals og smilede. "Bortset fra en enkel ting.. Ikke engang min familie ved hvad det står rigtigt for." sagde Itachi med et smil og kørte sin ene hånd ned over Korais mave. "Din Uvidenhed skal straffes." Mumlede Itachi og kyssede ham roligt op af halsen imens han åbnede Korais Bukser med den anden hånd.
|
|
Korai
Full Member
V.E.T.O, R?dgiver
|
Post by Korai on Jan 17, 2008 19:44:41 GMT
"UNH! La være!" Hidsede han op, og prøvede igen at rykke sig. Da Itachi begyndte at kysse ham op ad halsen sprang et uvilligt støn ud af ham. Mest af forskrækkelse... Hvad pokker var det Itachi lavede? "Slip mig fri!" Hvæsede han imellem tænderne, da hans bukser blev berørt... og åbnet... *Fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck...* Meget klog tankegang... Eller... Korai fandt den klog. Eller nødvendig. Bange for hvad der kunne ske hvis han ikke kunne slippe fri..
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 17, 2008 20:02:34 GMT
Itachi blev ved lidt mere og smilede så.. "Kom nu Korai... det er bare et eksperiment." sagde Itachi. Han Accepterede ikke at han ikke ville være med til det. Det var Itachi der var stærkest og pænest her. Han kørte sin tungespids ind over hans hals igen og over hans krageben. Hans hånd kørte meget roligt sin hånd ned i Korais bukser og ind over hans underbukser.
|
|
Korai
Full Member
V.E.T.O, R?dgiver
|
Post by Korai on Jan 17, 2008 20:13:47 GMT
"Kom nu!? Hvordan kan du sige..." han stoppede midt i det hele, i endnu et støn... Desværre for ham, mere villigt en før.. Og selvom han ikke havde lyst, havde hans krop.. Den lå nu stille... "Itachi... du GØR det ikke..." Sagde han advarende, da Itachi's fingre gled ned over hans buksekant... Og bed sig i tænderne, da hans mafia alligevel gjorde det. Forbandet! Han kunne umuligt slippe væk, og dette rum... Gjorde det sku ikke en skid bedre!... Hans vejrtrækning var allerede begyndt at falde, skønt han hvertandet sekund udstødte eder og ondskabsfulde sætninger, som dog ikke kunne hænge sammen i den lave hvisken han udstødte..
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 17, 2008 20:21:59 GMT
Itachi smilede og sukkede roligt. "Tillykke Korai... Du sagde Itachi for første gang i år." sagde Itachi og smilede. hans hånd kørte meget blidt udenpå Korais underbukser før de kørte op igen og lige inden under kandten af underbukserne. "Jeg gør hvad det passer mig.." sagde Itachi og kiggede ned på korai. "Eller omvendt.. jeg gør det jeg aldrig turde tidligere.." sagde Itachi med et større smil og begndte igen og kysse Korai ved halsen.
|
|
Korai
Full Member
V.E.T.O, R?dgiver
|
Post by Korai on Jan 17, 2008 20:41:03 GMT
"Ahva! Så du ville..." Korai blev plaf og lå stille... Han kiggede skævt på Itachi... før han udstødte et lille gispende suk. Af ren refleks kom hans ene hånd op - den som var gjort fri af Itachi's ene undersøgende hånd, og greb fat i Itachi's hår * eh... hva er det jeg laver?...* Korai sukkede igen, og gjorde en mellemting af at presse Itachi væk fra ham, og samtidigt... imod ham. Han hævede hagen en anelse "Itachi..." Lød det lidt bedende fra ham. "Itachi, hold nu op...."
|
|