|
Post by Mr. Uchiha on Jan 16, 2008 14:00:46 GMT
"ahhhr.... Kommer an på hvad der sker på Syvende sal.." sagde Itachi.. han gad ikke at ende i en kæmpe forsamling. men efter som hun så nogenlunde rig ud.. måtte hun ved også bo et stort sted... han kunne sikkert slappe af der.. Korai havde sikkert intet imod det. Killer snerrede af korai og tog fat i kødet. den var åbenlyst sulgten. og begyndte at gnaske kødet i sig. Killer lagde sig ned på gulvet op af korai og en lille stripe blod fra kødet..
|
|
Korai
Full Member
V.E.T.O, R?dgiver
|
Post by Korai on Jan 16, 2008 14:08:27 GMT
Kvinden fnes "åh, der sker rigtig meget... Det kan være at trettende sal er højere oppe, men der er såå koldt. Syvende og ottende sal har de beedste udsigter, og syvende har endda spa" Hun smilede forførende... Først til Itachi, som åbenbart var hendes mål, og bagefter til Korai. Hun var længst væk fra Killer som overhovedet muligt... Dvs. Næsten trykket ind i Itachi...
Korai sukkede irriteret. Hvis ikke de snart nakkede den dulle.. Så smed han hende ud af elevatoren. Men fair nok.. Hun kunne sikkert give dem noget. Og Itachi var ikke typen der lod en chance eller mulighed gå til spilde... Så med et lille suk fortsatte Korai med at se til køteren... Men så delsvist op på Itachi...
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 16, 2008 14:32:23 GMT
"Jamen fint nok.. Syvende sal det bliver" sagde Itachi uden at gengælde hendes være måde. han havde ikke tid til underlige kvinder der ville indgå i utroskab. Hvis de ville det.. så skulle de stille sig op foran hans kontor og vente lige så flinkt. Itachi smilede roligt og Killer kom roligt gående hen ved siden af Itachi med kødet i munden og logrede glad. "Jamen korai dog.." Sagde Itachi endnu mere glad. "Er det hvad jeg tror det er.." sagde Itachi og pegede smilende på Kødet..
|
|
Korai
Full Member
V.E.T.O, R?dgiver
|
Post by Korai on Jan 16, 2008 16:33:08 GMT
Korai nikkede bekræftigende "Mh... snacks til Kizuka..." Kvinden troede at det var en hund der hed Kizuka, og blev derfor ikke nysgerrig... Hun sendte i stedet konstant Itachi flirtende smil, og Korai sky smil... Korai var fuldstændigt ligeglad. Han besvarede sin sir's svar og det var det... Kvinden kiggede lidt på dem, før hun højlydt sagde; "Åh! Er ham der din butler?" - henvendt til Itachi... Korai sendte hende et mørkt ubeskriveligt blik... Ved nærmere eftertanke... Hun måtte gerne dø for hans skyld. Hans ene hånd havde grebet fat om hans magnum, men han havde ikke trukket den op, eller gjort den synlig..
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 16, 2008 17:23:04 GMT
Itachi smilede og klappede Killer på hovedet.. "Ser ud til Killer også kan lide menneske kød." sagde Itachi med et smil og nussede hans øre en smule. Så kløede han killer bag øret og så, så på kvinden. "Undskyld hvad?. Ham.. min butler.." Itachi lo lydløst med et smil. "Måske... Jeg vil mere kalde ham for min rådgiver og bedste ven, Som går rundt og voldtager små børn." Sagde Itachi med et stort smil og anså ikke Korai på nogen måde. Det kunne være han havde sagt det var okay. men det gik ham stadig lidt på.
|
|
Korai
Full Member
V.E.T.O, R?dgiver
|
Post by Korai on Jan 16, 2008 17:37:45 GMT
Kvinden gloede lidt... "Hihihihi! Hvor er de vittig!" Hun tog hånden op for munden, og så usikkert op på elevatoren... Femte sal.. "Jeg... tror alligevel jeg går ud her..." Det kunne hun bare ikke. Korai spærrede for døren. Selvom man ikke må ryge i elevatorer gjorde han det "Mmh... som om jeg er den eneste der render rundt efter små børn... Og nej, miss... jeg er ikke butler. Som han siger... Rådgiver... muligvis bedste ven..." Han indhalede noget røg "Og hvis du ikke har fattet den endnu er dette Itachi Uchiha... ham har du vel hørt om..." Han tog langsomt sin pistol op ad dens hyldster, og gav sig langsomt til at sigte på tøsen, der begyndte at skrige.... "Og jeg bryder mig ikke specielt meget om billige tøser som dem... Uhn..." Han så kort på Itachi "Desværre kan jeg ikke skyde før jeg får et tegn..."
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 16, 2008 17:45:11 GMT
Itachis smil forsvandt meget hurtigt. "No offens Korai..." sagde Itachi og gik et par skridt til siden for ikke at få for meget blod på sit tøj. Han smilede igen lidt og killer gik hen ved siden af med kødet i munden. "Hov vent lidt... " sagde Itachi og rakte hånden frem. "Hvis du giver mig din nøgle til dit rum så skal vi nok lade dig være i fred." sagde Itachi med et smil og sænkte Korais pistol med den anden hånd. Dog ikke mere end at det var et tegn at skyde hende når han havde fået den.
|
|
Korai
Full Member
V.E.T.O, R?dgiver
|
Post by Korai on Jan 16, 2008 17:51:07 GMT
Damen skreg, og prøvede at komme ud "Sir... vi kunne jo tage den bagefter..." sagde han koldt... Damen holdt inde, og fik rystende fat i sin taske.... og gav rystende nøglen til Itachi.. hun tog også sin ring af, og øreringe... Gav ham pungen, og et tiggende blik "N-n-nåde... Jeg er for ung til at dø... jeg vil gøre alt!"
Korai kiggede irriteret på hende. Var hun ikke snart færdig med sin prædiken? Korai troede på at når man døde, kom man vidre.. Og at livet bare var en fase man skulle passere. Så derfor gjorde han rent faktisk folk en tjeneste når han dræbte dem. Derfor.. Var han ligeglad, stort set. Han kiggede roligt over på Itachi "Mr. Uchiha?" Han kunne mærke at døren åbnede sig. Fin taktik.. når hun løb skrigende ud, ville han plaffe hende. Det ville også gøre det svært for folk at finde ud af hvor og af hvem der gjorde det... Kvinden løb i hvert fald. Han steg hurtigt ud, og trykkede af på aftrækkeren.... I baghovedet.
Køn var hun da. Nu hvor hun var død... Han trådte diskret ind i elevatoren igen - og kiggede kort på Itachi... Hans åndedrag var tungt, og hans øjne havde en sær glød. At dræbe nogen, eller bare skyde på noget gjorde ham opstemt... på det groveste..
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 16, 2008 18:04:19 GMT
Itachi kiggede kort på Korai og tog alt han fik af damen.. "Nej korai. nu skal vi ikke svine os til med blod..." sagde Itachi og så på tingene.. *Jeg føler mig som en tyv..* Tænkte Itachi og smed alt ud på gangen undtaget nøglen. "Syvende sal. værelse 247.... 7 og 24 er mit lykke tal... og 13 men det er noget andet." sagde Itachi og kiggede på Korai.
Han sagde ikke noget med det samme med stilte sig foran døren og ventede toldmodigt på sal 7. "Nååårhh Korai.. Altid godt at se du stadig kan ramme." sagde Itachi og kiggede lidt på nøglen.
|
|
Korai
Full Member
V.E.T.O, R?dgiver
|
Post by Korai on Jan 16, 2008 18:09:56 GMT
Korai pustede ud, og foldede hænderne sammen... Og måtte puste ud et par gange til før hans vejrtrækning var helt normal "Gør mit bedste, Sir..." mumlede han kort, før han så over mod elevatordøren... Kort efter kunne han høre skrig nedeunder... Lille ondt smil på læben, og han pustede ud igen... Og lænede sig op ad væggen, mens han smed cigaretten ned på gulvet hvorefter han trådte på den.... fraværende. Han så nu op på lampen i elevatoren og prøvede at glemme kvindens skrig. Skrig... blod... blod... Skrig... den måde hun faldt på... klaskede sammen, som en dukke. Korai pustede ud igen *Tænk normalt... tænk normalt... Men...UHNN! godt skudt... med blod i en fin stråle ud gennem forhovedet... Faldt livløst sammen... udygtig... ude af stand til at flygte...* Endnu et pust... Han holdt vejret. Skævede kort til Itachi..
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 16, 2008 20:12:02 GMT
Itachi kiggede halv træt på den lukkede elevator dør. Pludselig åbnede den. og de sto på etage 7. "Hvad?!... Resten af turen gik ellers fucking langsom.." mumlede han og vågnede op igen. Han nussede killer der havde spist halvdelen af kødet og bare lod resten ligge på gulvet.. Itachi kiggede lidt på det og skuppede det så ned i en revne mellem elevatoren og etagen så det forsvandt og kun blod blev tilbage.. "Kom så.." sagde han og begyndte at gå ned af gangen med hunden hælende. *247... 247.... Ahh der 247..* Tænkte han og puttede nøglen i hullet og drejde.. han åbnede roligt døren. ((DU skal beskrive =_= ))
|
|
Korai
Full Member
V.E.T.O, R?dgiver
|
Post by Korai on Jan 16, 2008 20:27:27 GMT
Rummet var overdådeligt. Selvom det var en lejlighed var den overdækket med dyre purpurrøde tæpper. En skøn entre startede... Hvor der hang flotte dyre slips.. Hvilket betød der også boede en mand. Væggende var lavet af lyst træ, mens gulvet var af mørk mahoni. Ude ved gangen, som gik direkte ind fra entréen var der tre døre. Den ene var ud til et luksuriøst toilet, den anden førte ind til en stue, og den sidste et flot og rumligt køkken. Inde i stuen gik der to døre. En ind til et alt for stort soveværelse med dobbeltseng, overtrukket med panterprikket stof, samt der var rødligt lys derinde. Overalt hang der... 'legetøj' - kvinden var åbenbart erfaren. Den anden dør i stuen gik ud til en altagen... I stuen stod der en samling af cigarer, cigaretter, og et mindre skab fyldt med våben.
Der kunne høres støj ude i toilettet. en brummende nynnen. Korai gik derind, lettere forhåbningsfuld... Plask... Bang.... korai kom ud igen, og sukkede irritabelt. Samtidigt opstemt... "Heheh... Fri bane... Itachi-san..." Han kiggede kort over stuen, og fandt tilsyneladende stor interesse af samlingen af cigaretter... Og bagefter våbene... Han skævede kort ind i soveværelset, og udstødte en blanding imellem et grin og et fnys.
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 16, 2008 20:37:05 GMT
Itachi kiggede lidt rundt og mumlede bare noget utydeligt til Korai da han sagde noget til ham. Han gik roligt om bag Korai og kiggede ind i soveværelset.. "Oh my god..." Mumlede han og smilede stort. "Hold kæft en unerlig kælling.." mumlede Itachi og vendte sig rundt og kiggede sig lidt mere rundt. Han kiggede lidt på en sofa før han satte sig i den og lod sig synke roligt ned i den med et ahh...
|
|
Korai
Full Member
V.E.T.O, R?dgiver
|
Post by Korai on Jan 16, 2008 20:41:00 GMT
"Dét tør siges..." Korai satte sig ved siden af, og smilede en anelse til Itachi. Ærlig talt, efter de mange år, synes han stadigt at han begyndte at kunne kende Itachi mindre og mindre... Storheden, måske... eller fordi han havde travlt. Eller fordi han nu altid gik rundt med sine hunde. Ikke at det var irriterende, men... Korai så lidt på Itachi's ansigt... Nåh ja. Sådan kunne det jo gå... Han tændte en cigaret, og trampede den anden ned. Det mest sære ved Korai var nok, at selv om han røg som en skorsten lugtede han af tandpastil og ikke røg...
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 16, 2008 20:47:13 GMT
Itachi sukkede dybt og kiggede på Korai. "Hvad tænker du på?" sagde Itachi og rodet i sine lommer. Alle de penge han havde tog han op og lagde på bordet. Over halvdelen var rent faktisk falske. Alle de penge Itachi havde med havde et lille mærke i nederste højre hjørne der ikke passede med de originale. han havde taget dem med, med vilje fordi at Korai skulle snydes.
|
|