|
Post by Mr. Uchiha on Jan 15, 2008 14:52:01 GMT
Itachi smilede ude i mundvigen meget kort. Han kiggede tomt på Korai. "HvaD?!... " sagde Itachi og Lagde begge hænder på Bordet med et knald... "Beskylder du mig for Falske Penge... FInt nok... Så tager JEG bare alle pengene selv.." sagde Itachi hårdt og begyndte at skrabe pengene til sig. "Jeg vandt jo..." Sagde itachi og kiggede ned på pengene.
|
|
Korai
Full Member
V.E.T.O, R?dgiver
|
Post by Korai on Jan 15, 2008 14:54:49 GMT
"HAN SPILLER MED FALSKE PENGE!" Råbte han højt ud i lokalet "Svindler! JEG fortjener dem - Giv mig dem!" Korai hoppede op på bordet, og langede ud efter pengende. Inden i var han ved at dø af grin. Noget de to var gode til.. var komedie. Dette ville sandsynligvis ende med at de blev jaget ud... Men - det var jo ganske morsomt. Korai 'famlede' efter sin pistol. Selvfølgelig vidste han hvor den var. Men... spænding? Eller komedie... begge dele, selvfølgelig!
|
|
|
Post by Enada on Jan 15, 2008 14:55:14 GMT
((OMG >_> de er stadigt børn! *Suk*))
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 15, 2008 15:10:46 GMT
Itachi kiggede op på Korai. "NAEJ!!!." Råbte han og Krammede pengene til sig. Han tog hånden hurtigere ind og fik fat i sin pistol og pegede den imod Korais panden.. "MINNEEE!!!" Sagde han og trykkede af med et smil der var gemt under pengene. Pistolen sagde klik og trak sig tilbage så man kunne se der ingen patroner var i. "Fuck." sagde han og satte sig op.. Killer var begyndt at knurre.
|
|
Korai
Full Member
V.E.T.O, R?dgiver
|
Post by Korai on Jan 15, 2008 15:26:24 GMT
Korai så lamslået ud, men fik dog hurtigt fat i sin egen "JEG VIL HAVE DEM SOM BOD PÅ AT DU SNYDER!" Han sigtede mod Itachi's hovede. Uden tøven skød han... og uden tøven kom der et vellydt BANG! Inden da havde han sigtet den helt anden vej. Lige ned i bordet, faktisk. Men lyden var nok til at virke skræmmende for gæsterne... Korai hoppede ned af bordet. Som gættet var der ren panik "Kom!" Grinede han, og kastede et blik mod det hotel der var... Hvis de kunne finde et sted at skjule dem ville der ikke blive blodbad... trods alt..
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 15, 2008 15:52:28 GMT
Itachi proppede så mange penge i lommerne som muligt ((Det vil sige der ikke var meget tilbage)).. "Kommer.." sagde Itachi og proppede det sidste i lommerne. Han smilede. det var lang tid siden han havde haft det så sjovt.. Og han havde glemt hvor godt det føltes. Han greb sin Pistol som lå på bordet og proppede den ind i hylstret. Itachi fulgte efter Korai og Killer fulgte efte Itachi.
|
|
Korai
Full Member
V.E.T.O, R?dgiver
|
Post by Korai on Jan 15, 2008 19:10:05 GMT
Korai løb hurtigt op ved hotelværelserne, hvor nogle nysgerrige mennesker tittede ud. Korai sigtede faretruende på dem med sin pistol "NED! DETTE ER ET RØVERI!" Buldrede han, mens han sikkert fik Itachi ind i elevatoren. Panik på første sal.. Et nul til Korai... Elevatoren lukkede, med ham og Itachi indeni "Hvilken sal, sir?" Smilede han skævt, og børstede lidt støv af sin skulder...
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 15, 2008 19:27:18 GMT
Itachi smilede og fulgte efter. Killer Løb roligt med. den kunne uden problemer overhæle dem hvis han ville. Han gik ind i elevatoren og kiggede lidt rundt. "Ehhh... 13.... 13 er et godt tal." sagde Itachi og smilede. Killer stilte sig på siden af Itachi og kiggede på Korai. Han så på panelet med knapperne på.. der var fanme mange etager.
|
|
Korai
Full Member
V.E.T.O, R?dgiver
|
Post by Korai on Jan 15, 2008 20:11:07 GMT
Korai kiggede lidt underligt på Itachi, men nikkede så, og trykkede ind på tast 13... det var højt oppe... Og dem der tog trapperne var sindsyge. Måske var det derfor der var fem elevatorer på hver anden etage... Ikke særlig stor spild, egentligt... Det virkede fornuftigt.
Først nu begyndte Korai så småt at grine... Lavt, og ikke støjende som nogle idioter gjorde.. Bare lavt og grumt. En grinen med en baggrund. Uden tomme jokes. Han smilede skævt op til Itachi "nnh... sjovt unh?!"
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 15, 2008 20:49:08 GMT
Itachi grinte lidt. Mest fordi det de havde lavet var sjovt. og fordi Korai grinte.. det var sjovt at høre ham grine.. det var nemlig lang tid siden. "Meget sjovt." sagde Itachi med et stort smil. "Vi burde gøre det lidt ofter.." sagde Itachi med et smil. Han kiggede ned på Killer der bare sad roligt og trak vejret. Itachi savnede det her en smule. Men nu ville han gerne se hvad der var på Etage nummer 13.
|
|
Korai
Full Member
V.E.T.O, R?dgiver
|
Post by Korai on Jan 15, 2008 20:52:59 GMT
"Ja måske..." Han knælede sig lidt ned, og smilede til Killer.... Ikke at han forventede at få noget tilbage. Men fordi hunden bare mindede ham om Itachi, og... bare det var godt nok. Det var hanhunnen af de to hunde Itachi havde... Tøsen var minddre intilligent end Killer, mente Korai... men helt ærligt - hvad kunne man forvente. Han satte sig op ad Elevatorens væg.
"DING DONG..... Tredie sal. Korai kiggede lidt til om der var nogen der ville gå ind - og rigtigt nok. En lille, rundhoftet dulle i rød stramtsiddende langkjole.
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 15, 2008 21:01:41 GMT
Itachi kiggede ned på Korai og så på Killer. Hans aura var Afslappet så Killer var lidt ligeglad.. meget roligt gik killer hen til Korai. og satte sig ved siden af og kiggede igen på Itachi. Itachi smilede roligt. "Sikke sød Killer kan blive når jeg er glad." sagde Itachi og grinte lidt indtil døren åbnede.. *Hold kææææft en langsom elevator..* Tænkte han og døren var helt åben. Han studerede roligt den indtrængende og smilede venligt. "Hvor er du på vej hen?" sagde han roligt og kiggede på Tøsen.
|
|
Korai
Full Member
V.E.T.O, R?dgiver
|
Post by Korai on Jan 15, 2008 21:05:09 GMT
"Syvende sal" lød det kort fra hende... Hun gik langsomt væk fra hunden, og på den måde hen mod Itachi... KOrai hævede et øjenbryn men sagde intet. I stedet så han irriteret ned, og lod en prøvende hånd glide hen mod Killer. Ikke bange. Man skulle aldrig være bange for dyr... Mere... prøvende. Dullen sendte Itachi blikke... "Hvad med dem, sir?" Spurgte hun slesk, og viftede lidt med håret. Korai havde dog lagt mærke til den fjorten karats diamant som sad på hendes ringefinger. Gift.... Med en hovedrysten så han ned. Utro... sådanne mennesker havde han stor lyst til at plaffe ned.
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 15, 2008 21:16:25 GMT
Killer vendte hovede imod Korai og knurrede en smule. "Etage 13." Sagde Itachi og lagde også med det samme mærke til hun havde en ring på. *Kizuka ville blive glad hvis jeg kom hjem med mad til ham* Tænkte han og smilede over sine tanker. han kiggede kort på killer og Korai. "Min ven og jeg ville bare gerne se hvad der var.." sagde Itachi og kiggede på Kvinden.
|
|
Korai
Full Member
V.E.T.O, R?dgiver
|
Post by Korai on Jan 15, 2008 21:19:27 GMT
"Hihihi..." Hun fnes jammerligt.. Korai lod som om han ikke var der. Han hadede tøser når de var sådan... Ayu var meget bedre... Han lod sig føre lidt væk af tanker... over på Enada... han lukkede hånden, og da han åbnede den igen havde han åbnebart fået fat i et stykke kød. Tøsen grinede stadigt lidt "Hihi.... der sker iintet på trettende sal. Hvorfor kommer duee...." Hun vendte hovedet over mod Korai som om hun først havde set ham nu - dog blev hun også interesseret i ham" I.. ikke med mig?"
|
|