|
Post by Hotaru Kinari (Shouta) on Jan 20, 2008 20:05:48 GMT
Shouta trådte ind på baren, den var velkendt nu. Han kiggede rundt og havde sit jakkesæt på i blåt (se signatur) Hans meget lyse brune øjne scannede baren med et lille kattet smil. Det var lettere lusket og flirtende. Som altid. Han gik og snoede sig smidigt rundt om gæsterne med målet i sigte, baren. Et lille smil kunne ses på hans fine læber da han så en tom plads og indtog den. Han havde et chertek med en ansøgning til at arbejde her..
|
|
|
Post by Miss Mitsey on Jan 20, 2008 20:10:42 GMT
"Shouta darling!" Kom det fra Marian som for én gangs skyld sad bag ved baren... og filede negle. Hun gad simpelthen ikke arbejde (XD)... "Er du endelig kommet for at spørge om arbejde, sødeste?" Hun satte sig op på bardisken, og lænede sig over mod Shouta "Det var på tide, søde..." Hun aede ham blidt på kinden. Den søde Shouta... Den søde SHouta som i sin tid altid var i hendes café. Den søde Shouta hun havde fortalt omkring Mefisto, og at hun altid manglede tjenere... Hun kiggede ham roligt i øjnene "Eller hvad? Er du her bare for en drik?" Hendes honningbløde sensuelle var ikke til at tage fejl af - hun var i sandhed Miss Mitsey, bestyren af Mefisto.
|
|
|
Post by Hotaru Kinari (Shouta) on Jan 20, 2008 20:16:02 GMT
Shouta smilte igen og kom med en lavmælt spinden. "prrrrr, altid!" Han rakte chartekket til hende. "Du sagde jo selv jeg bare skulle skrive en ansøgning.." Han smilte som en kat der havde fundet sin middag...
|
|
|
Post by Miss Mitsey on Jan 21, 2008 20:29:19 GMT
"Ja, det gjorde jeg... Hihi... du har jo dit helt eget talent..." Hun nussede ham blidt på kinden. Igen... Før hun satte sig mere anstændigt op. "Hvad ønsker du job som, Mister Shouta" Spurgte hun så, i et snoppet tonefald... Hun blinkede til ham. Skælmsk
|
|
|
Post by Hotaru Kinari (Shouta) on Jan 21, 2008 21:01:25 GMT
"Du sagde i altid manglede Tjenerer her, jeg tænkte på sådan et job.." Han smilte og lagde hovedet på skrå. uskyldigt, og dog så langt fra. Det kunne have været en kat der lige havde slugt fuglen og prøvede at skjule det faktum at det ikek var et fromt lam.
|
|
|
Post by Miss Mitsey on Jan 22, 2008 20:03:11 GMT
"Måske.. hvad kan du tilbyde..." Uden videre hev hun jobansøgningen ud af hans hånd, og læste den kort igennen... Så foldede hun den pænt sammen, og lagde den ned i hendes netstrømpe (Ved låret...) "Vis det! Ellers tror jeg ikke et ord af hvad du har skrevet..." Hun lagde hovedet let på skrå, og så på ham med det bløde varme smil. Det hun brugte... når hun var ude på noget.
|
|