|
Luxury
Jan 20, 2008 20:02:05 GMT
Post by Jessica Abandonato on Jan 20, 2008 20:02:05 GMT
Luxuria hævede elegant det ene øjenbryn, det havde hun selvfølgelig ikke tænkt, hun kunne ikke lade være med at smile en smule, da hun kom til at tænke på, hvad de andre ville sige. "Hm, gode bud, gode bud. Jeg havde først tænkt på én i næsen, men det var egentlig nogle udemærkede bud De kom med... Måske jeg bare skulle tage begge? ganske vist bliver Avaritia ikke så glad for mig, men jeg gider ikke til at bestemme" svarede Luxuria med et muntert smil til Marian, hun havde en god stil, Marian. Luxuria nippede en smule til drinken.. "Hvad er der egentlig med den fyr der, han har da vist ikke fattet konceptet med at finde matchende tøj?" spurgte hun med sænket stemme.
|
|
|
Luxury
Jan 20, 2008 20:20:47 GMT
Post by Miss Mitsey on Jan 20, 2008 20:20:47 GMT
Marian smilede roligt til Luxuria. Hun virkede anstændig.. fornuftig. Det var jo efterhånden sjældent... "Måske begge dele, ja... Men det kommer trods alt an på hvor meget man vil udsætte sin krop for" Hun smilede kønt udover sit lille imperie... *Avartia?....* Endnu et navn. Sært... Hun vendte stille blikket over mod manden... Og nikkede næsten ubemærket. "Tja... men han kan betale. Så er jeg ligeglad... medmindre han fjerner gæster..."
|
|
Zeph Henderson
Junior Member
sis' you arr a fuckhead, i'm a emo, this proud family?!.
|
Luxury
Jan 22, 2008 19:46:49 GMT
Post by Zeph Henderson on Jan 22, 2008 19:46:49 GMT
Zeph var ikke ninja for ingenting, og hans øjne så mod dem, hans øjne signalerede helt sikker ironi der talte for sig selv, 'tak for komplimenterne', han så mod sin drik og kunne sidde her i god lang tid, han havde pengene og tiden til det, han smilte lidt og drak ud, hvor varmen straks spredte sig som en løbeild.
|
|
|
Luxury
Jan 23, 2008 8:55:15 GMT
Post by Jessica Abandonato on Jan 23, 2008 8:55:15 GMT
Luxuria hævede ironisk glasset i en skål, til den lettere fornærmede mand og smilede falsk, hvorefter hun vendte opmærksomheden imod Marian i går og himlede med øjnene, på en måde hvorpå man med garanti ville kunne se, hvad hun mente om den næsvise fætter. "Det kan også være, at det bliver for meget. Eftersom De virker som en ganske stilet kvinde, ville jeg høre, om De synes det ville være for meget? De lød ikke synderligt begejstret, da jeg nævnte muligheden af begge dele." svarede Luxuria, hvorefter hun satte glasset til læberne og nippede forsigtigt til den forholdsvist stærke cocktail. Black lace var den drink, hun værdsatte mest. En cocktail, man ikke så hver dag og derfor udviste en vis kendskab indenfor de mere stilfulde cocktails' verden.
|
|
|
Luxury
Jan 23, 2008 13:31:45 GMT
Post by Miss Mitsey on Jan 23, 2008 13:31:45 GMT
Marian nikkede kort "Jo, det ville være kønt til dem, men hvis jeg var dem ville jeg så vælge farven sølv. Det er en diskret farve, og til deres hud og hår tilpasser sølv mest ville det være bedst med den farve..." Hun smilede roligt.. Guld passede bedst til hende selv. Blondt hår, blå øjne. hun havde selv øreringe, men intet andet. Ganske vist overvejede hun denne udsmykningsluksus, men hun var ikke helt sikker hvor. Eller om det overhovedet kunne klæde hende... Hun sendte manden et lille sideblik, før hun begyndte på at tale igen: "Jeg kan personligt godt lide piercinger. Bare man ikke gennemhuller hele ens ansigt og vansirer det... Hih... Jeg tror det vil klæde dem med begge dele. Utrolig godt." Hendes stemme var honningblød. Sød og mild... venlig. Sådan var den når hun snakkede til folk, som hun mente havde fornuft
|
|
Zeph Henderson
Junior Member
|
Luxury
Jan 23, 2008 16:04:58 GMT
Post by Zeph Henderson on Jan 23, 2008 16:04:58 GMT
zeph rystede på hoved, han gik ikke selv med smykker ud over en halskæde der var lidt speciel, han smilte dog over den måde lux hævede glasset på, han kunne godt lide den kvinde med stil, han var selv opvokset på den måde, men var på det seneste en rimelig kedelig person.
|
|
|
Luxury
Jan 23, 2008 17:13:13 GMT
Post by Jessica Abandonato on Jan 23, 2008 17:13:13 GMT
"Guld er for varm en farve til mit udseende, det er jeg fuldt ud klar over" nikkede Luxuria bekræftende, hun havde også tænkt sig at få det i sølv, og at Marian gav hende ret, gjorde hende sikker på sit valg. Hun kunne godt lide kvinden, der var smagfuldt udfordrende, og som havde en upåklagelig stil. "Avaritia bliver så sur næste gang hun er der" grinede Luxuria med et glad smil om læberne, hun elskede at forarge de andre personligheder. "Piercinger i hele ansigtet er heller ikke lige mig, det er en anelse for... Alternativt til min stil, men jeg tror jeg vil tage ud og finde nogen, i morgen måske, og så gøre som De påpegede. Jeg har bare lyst til at gøre et eller andet ved mit udseende" svarede Luxuria med et tilfredst smil om læberne, før hun endnu en gang nippede til sin cocktail.
|
|
|
Luxury
Jan 25, 2008 13:06:42 GMT
Post by Miss Mitsey on Jan 25, 2008 13:06:42 GMT
Hun gengældte roligt smilet "Hvem er denne... Avaritia?" Spurgte hun roligt, med den blide stemme... Og tog en lille slurk. Imens kiggede hun kort over på manden... beundrede han Luxuria eller noget? Endnu en beundre på baren... Med et venligt smil rystede hun stille på hovedet "Og selv hvis de ikke har tænkt dem at gøre noget ved udseendet gør det intet. De er køn i forvejen - noget man bestemt skal være født til." Hun lod fingeren glide langs sit glas... Hun havde ikke sagt det på en indbildsk måde.... Mere komplimenterende. Et lille blik mod de rige mænd i sofaerne gjorde det hurtigt klart at de snat skulle have underholdning... Åh, det skulle nok blive morsomt...
|
|
Zeph Henderson
Junior Member
|
Luxury
Jan 25, 2008 15:58:01 GMT
Post by Zeph Henderson on Jan 25, 2008 15:58:01 GMT
Zeph gabte lidt halv skjult, han kedede sig lidt på baren, pigerne ja de var piger og det var det, mændene var bare liderlige som alle andre, andet var der ikke i denne bar, den var bare somn de andre bare heldig med kunderne ar rige, han så lidt på personerne i baren, og bestilte noget vin, det var en gennemsnitlig rødvin, ikke hans ynglings han kunne ikke længere huske hvad han engang foretrak.
|
|
|
Luxury
Jan 29, 2008 12:20:35 GMT
Post by Jessica Abandonato on Jan 29, 2008 12:20:35 GMT
"Avaritia? Avaritia er en form for søster mine, og hun er meget grådig, hvilket er grunden til at hun hedder 'Avaritia', da det betyder grådighed på latin" svarede Luxuria med et behageligt smil til Marian, hvis hun afslørede sin personlighedsspaltning, blev hun formentlig smidt ud, desuden var hendes spaltning rimelig unik, så hun ville muligvis blive genkendt, hvilket ville være et problem her i midten af en natklub for V.E.T.O. "Mange tak for komplimenten, og jeg kan let gengælde den" svarede Luxuria komplimenterende og med et smil, hun elskede at skulle holde på etikette. Dvs. Lige nu elskede hun at skulle holde på etikette.
|
|