|
Post by Enada on Jan 19, 2008 15:22:50 GMT
Ena havde set denne bar for første gang da han løb forbi for et par dage siden. Nu måtte han bare se hvordan den så ud indvendigt. Derfor trådte han nu ind i rummet. Han så rundt på den hyggelige bar med et lille smil på læberne og lod øjnene glide rundt i rummet. De stoppede brat ved Itachi med en kvinde på skødet som han snavede. *jeg vidste ikke han var til kvinder også...* tænkte han lettere forvirret, de så ud til at kende hinanden. Kvinden slap kysset og vendte sig mod billiardbordet med beskeden at den der vandt fik gratis drikke resten af aftenen. Var de kærester, i såfald, hvorfor havde Itachi så intet sagt? Han sukkede, der var så meget Ena åbenbart ikke vidste... Han havde det tøj på han normalt havde på, alt for stor træje, lavt taljede jeans og fletning der efterlod to lange totter foran, den lilla og en sort. (Se signatur ^^) tøjet og sløjfen var blå og matchede hans blå øje. Han stod tøvende ved døren, måske ville Itachi ikek have at han vidste om kvinden, men hvorfor havde han ingen ide om..
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 20, 2008 14:21:46 GMT
Itachi var lidt ligeglad og kiggede bare på hende roligt. "jooh.. For det meste skal jeg dræbe nogle mennesker der ikke opføre sig ordenligt... eller sagt på en anden måde, ikke til mine standarter. Min rådgiver Korai slæber næsten altid liget med hjem og giver det til min Lillebror Kizuka." sagde Itachi og så tænkende ud i luften.. "Ellers gør jeg hvad jeg vil. Kigger meget på Pistoler..." sagde han og smilede venligt til hende. "Nååårhh ja.. og så den der ninja bande... Jeg prøver at udryde dem.. men de er der alligevel.." sagde Itachi og kløede sig på panden og tog så fat om sit glas..
|
|
|
Post by Miss Mitsey on Jan 20, 2008 14:26:44 GMT
Marian nikkede roligt, og drak lidt mere "Lyder skam fornuftigt... Der er af og til ninjaer inde her... Selvfølgelig fordi de ved besked om mine underjordiske gange... Hihi..." Hun smilede blødt til Itachi, før hun galant stillede glasset på bardisken "Ikke noget specielt... Men jeg elsker at blande mig imellem bander... Men selvfølgelig er jeg på din side darling" Hun kiggede roligt på ham... Forførende. Dog ikke på nogen speciel 'tag mig' agtig måde. Mere.. 'ved du hvad du har med at gøre?' ... Hun opfattede kort Enada ovre ved døren "Åh.. han ligner dig søde... Sød knægt..." Hun vendte hovedet væk fra Itachi, og slog benene over kors oven på Itachi... hvilket gjorde at låret var til syne igen, så man kunne se et stykke af et lysserødt strømpebånd. Hun betragtede roligt Enada... med et lille venligt smil.
|
|
|
Post by Enada on Jan 20, 2008 14:36:46 GMT
Ena rødmede svagt og tænkte at han måtte lade dem i fred. Det så ret intimt ud så han valgte en stol ved baren et godt stykke væk efter at have hilst venligt på dem. *hnn, hehe, gad vide om han sender mig ud?* tænkte han små muntert for sig selv og bestilte en sodavand T_T Det ville være selvmord at bestille alcohol foran Itachi.
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 20, 2008 14:53:36 GMT
Itachi smilede op til Marian og kiggede over i mod hendes syns retning og så først en mand og derefter så han Enada. "ninjaer hmm?!" Mumlede Itachi utydeligt. "ahhh... Enada-chan?!.. det er min Mindste bror." sagde Itachi og smilede til Enada. Itachi vinkede Enada over imod Itachi.. han skulle lige møde Marian. han kunne nok ikke huske hende... eller var de overhovedet sammen på den tid Enada blev født?
|
|
|
Post by Miss Mitsey on Jan 20, 2008 14:59:10 GMT
Marian lo lavt "Ja, ninjaer... jeg er ikke deres fjende. Men hjælper dem ikke... Hvis jeg vælger at angribe dem her, ødelægger de uden tvivl mit lille imperie..." Hendes stemme var lav og forførende. EN anelse hæs. Så strøg hun blidt Itachi over hovedet "Søde lille Itachi! Enada darling er jo ikke til at kende igen" Hun havde snakket til ham som var han et barn (XD)...
|
|
|
Post by Enada on Jan 20, 2008 15:13:08 GMT
Ena var kommet hen til dem og havde svagt røde kinder. *T_T snakker hun babysprog med Tachi-chan?* Han så en andelse forvirret ud men valgte ikek at kommentere det. Selv huskede han på ingen måde Marian.
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 20, 2008 15:17:14 GMT
"ja okay.." svarede Itachi Marian før Enada kom og kiggede så på ENada. "Se Ena-chan hvem jeg rendte ind i idag.. Marian.." sagde Itachi og lod sig ikke blive irriteret af den måde hun snakkede til ham.. han synes det var sødt. "Kan du ikke huske Marian.. Min barndoms veninde.." sagde Itachi og nikkede mod en stol som Enada kunne sidde på hvis han ville..
|
|
|
Post by Miss Mitsey on Jan 20, 2008 15:22:16 GMT
"Tuttelu, Enada sødeste... Og Itachi, jeg ved ikke helt om han kan... trods alt... var han jo.. var det 2½?" Hun kiggede kort på sine negle, før hun smilede op til Itachi, og udstødte et lille suk. "Tag hvad du vil, Enada søde.. Baren er fri for dit vedkommende... og også dig, Itachi-darling..." Hun nussede Itachi let på hagen, før hun elegant sprang ned fra manden, og gik med vriggende hofter over til billiardbordet, og tog uden videre en stav, og begyndte at pudse den ved toppen. Af en eller anden grund blev det billiardbord hurtigt fuld med tilskuere...
|
|
|
Post by Enada on Jan 20, 2008 15:27:23 GMT
Ena satte sig ved Itachi og så lettere himmelfalden efter Marian. "Hun er noget for sig selv... Søde lille Itachi-chan.." han klukkede lavmælt, det havde han alligevel aldrig hørt nogen kalde Itachi, han fandt det lettere morsomt. "Tror far havde fået et føl på tværs hvis han havde hørt det.."
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 20, 2008 15:42:20 GMT
Itachi kiggede optaget efter Marian. "Jaah... sikkert..." sagde Itachi og vendte hovedet mod Enada.."Men nu er far her ikke vel.." sagde Itachi med et stort smil. Han vendte sig lidt mod baren og kiggede på Enada.. "Vil du ikke have noget andet end en cola.." sagde Itachi med et smil og Kiggede igen over imod Marian.
|
|
|
Post by Miss Mitsey on Jan 20, 2008 21:03:53 GMT
Marian skød tre kugler ned i hul.... Et mindre bifald... Hun var god til billiard. Det var en ting hun havde øvet sig på siden hun havde anskaffet sit et til Mefisto... Men hendes modpart så ud til at være god nok selv... Så... Hun lænede sig ned, og masede brysterne ind mod hinanden, mens hun lavede et lille 'klik' med tungen. Nok til at fyren skød skævt...
Kort efter havde hun vundet stort "Hihi... Jeg vandt... Jeg får fri sprut resten af aftenen... og nu har de brugt mange penge på at spille billiard" Hun satte sig ved siden af Itachi "En æblepunch, Henri... Tak" Hun vendte hovedet mod Itachi - hurtigt, så noget af det blonde hår gik ind over hendes øjne... "Nåh, hygger I jer?"
|
|
|
Post by Enada on Jan 21, 2008 11:53:59 GMT
"nej tak.." svarede Ena med et lille smil til Itachi. "jaah, her er skam godt.." Han smilte svagt til hende og ærgede sig over at han ikke huskede hende.
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 21, 2008 12:39:26 GMT
Itachi smilede svagt til Enada. "Kom nu Sukkerdue... Tag en øl eller noget stærkere end en cola." Sagde Itachi og kiggede så på Marian da hun kom hen igen. "Tillykke Marian." sagde han og fik kort en længsel for at røre ved hendes hår.. det så, så blødt ud. "Jeps vi hygger os.." sagde Itachi blidt og smilede kort hvorefter han skuppede glasset der ikke var tomt endnu lidt væk fra ham selv.
|
|
|
Post by Miss Mitsey on Jan 21, 2008 20:07:10 GMT
"Aw, du kan prøvesmage min, Enada-chan" Smilede hun blødt, og satte glasset foran Enada.. Så hviskede hun lavt; "Og det gør ikke noget hvis du spytter det ud igen.. Så får Henri overarbejde. Jeg nyder virkeligt at se ham slæbe..." Hun aede Enada på hovedet, før hun strøg håret tilbageaf, og sendte Itachi et behageligt, honningsødt smil.. varmt og imødekommende. "Er du da ikke selv tørstig, darling?" Spurgte hun, og kiggede kort på hans glas.. og derefter hans mund. Studerede den kort, før hun så over mod billiardbordet. De mænd, som var der virkede lidt sluktørede...
|
|