|
Post by Miss Mitsey on Jan 18, 2008 20:25:11 GMT
Marian aka Miss Mitsey sad roligt ved bardisken og betragtede jazzorkesteret med et skævt, men charmerende smil. Indtilvidere stod der en lille punch ved hendes bor, og hun sad i en vanlig stilling - benen over kors så det ene lår tydeligt kunne ses... Da Jazzorkesteret blev færdigt klappede hun lystigt med. "Åh, henrivende..." sagde hun højt, og Jazzorkesterets leder rødmede let. En normal påvirkning af Marian... I dag havde hun taget en rød kjole på. Vinrød... eller blodrød? Nah.. Hendes læber var også røde af læbestift, og sort mascare fremhævede hendes blå øjne. Netstrømper havde hun også på... og i den stilling hun sad, kunne man se strømeholderen en anelse. Hun ventede på nogen. En gammel ven, kunne man kalde det...
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 18, 2008 20:35:17 GMT
Itachi kom ind og kløede sig roligt i nakken. Han gik op mod baren. Han havde sit sorte jakkesæt på som altid. Denne gang med sort skjorte inden under og GUldfarevet slips. hans hår var i en elastik slapt ned af hans ryg. Han så med det samme den køne unge dame ved baren og smilede. Han puttede hænderne i lommen og gik om bag ved hende. "Skulle ikke undre mig." sagde Itachi og satte sig ved siden af. "At denne skønhed var Marian." sagde Itachi med et smil og kiggede ned af hende.
|
|
|
Post by Miss Mitsey on Jan 18, 2008 20:39:24 GMT
"Hvem...?" Lød hendes honningbløde stemme - ganske venlig. Hun vendte hovedet om, og blinkede to gange i overraskelse. Hun havde rent faktisk overvejet at Itachi ikke ville komme. "Itachi-darling!" Hvinede hun, og hoppede elegant ned af stolen, og gav ham et 'venskabeligt' knus, ved at gnide sit ene lår og ad hans inderlår... Så kiggede hun lidt op og ned ad ham "Sødeste... du er jo blevet en rigtig mand" Lo hun, og kiggede ham i øjnene. Dybt... forførende... Før hendes blik begyndte igen at udforske Itachi's krop *Endda en køn en..* Hun kastede hendes hår let tilbageaf - det hår, hun havde krøllet for at give mere fylde... Hendes blå øjne mødte igen Itachi's. Var hendes barndomsven lige blevet mafia, præsident OG gudeskøn på en gang? Det måtte da udnyttes!
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 18, 2008 20:48:17 GMT
Itachi smilede og lagde uden problemer hænderne om hende da hun krammede ham. "Hvad havde du regnet med Marian pus... At jeg forblev en lille dreng?" sagde Itachi og blinkede til hende. "Man kan ikke sige det samme til dig... Du er blevet en ekstremt hot ung kvinde.." sagde Itachi og kunne ikke lade vær med at kigge ned af hende med et mindre smil. Itachi kiggede igen op i hendes øjne meget roligt uden egentligt at tænke på noget.
|
|
|
Post by Miss Mitsey on Jan 18, 2008 20:54:42 GMT
"Takker, Itachi-søde... Hvad med en punch?" Hun sendte Henri - hendes bartender et lille sideblik, inden han hurtigt begyndte at skænke op til to "Nej, dit fjollehovede" lo hun til bartenderen "Dét glas..." Hun pegede på sit eget. Hun kiggede lidt på Itachi, før hun satte sig på sin stol igen, i sin sædvanlige stilling "Åh, og selvfølgeligt tror man at ens venner forbliver små, nuttede drengen man kan lege med..." Hun lo stille, og kiggede på det sæde, som Itachi kunne sidde på - hvis han da ville..
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 18, 2008 20:58:52 GMT
Itachi smilede "johh tak.." Sagde Itachi og satte sig så ned på det sæde hun gloede på. Han tog det glas der lige var skænket op i til ham og drak en smule. "Jamen Marian.. Du må da altid lege med mig." sagde Itachi og kiggede forførende på hende. Han kunne ikke lade være med at køre blikket en enkel gang ned af hende igen og Hævede øjenbrynet. "Hvad har du så været ude på i de år jeg ikke så dig." sagde Itachi roligt og kiggede i hendes øjne igen.
|
|
|
Post by Miss Mitsey on Jan 18, 2008 21:14:20 GMT
Hun sendte ham et lille skarpt, men alligevel indsmigrende blik "Tro mig Itachi... jeg tror godt jeg kunne finde på en udemærket leg... " Hun tog fat i Itachi's hånd - dog kun for at få fat i den punch Itachi havde i hånden. Roligt drak hun en lille bitte smule, før hun stillede den på bordet... "Mhh.. hvad jeg har lavet? Giftet mig, fået en mindre industri, fundet ud af mulighederne i forretning, fundet et svagt led...." Hun klikkede let med tungen, for at kunne gensskabe den skarpe intense smag af punch "Fik ryddet det af vejen... Åh - og nogenlunde på det tidspunkt døde min mand desværre..." Hun lød overhovedet ikke ked af det "Fik flere penge, brugte dem på at udvide min forretning, og... Her er jeg så.. har et mindre imperie..." Hun små lo for sig selv "Meget fjollet at sige, nu hvor du jo har hele landet..." Hun smilede sødt til ham, og skiftede stilling...
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 18, 2008 21:26:35 GMT
Itachi slap roligt Punchen.. Han smilede på en måde frækt til hende. "Du har været i noget af en kausel tur..." sagde Itachi "Det er ikke fjollet noget af det... jeg dæbte bare en betydningsfuld mand omgivet af vagter som hævn hvorefter jeg fik hele landet i bytte... Jeg elsker den status jeg har nu." sagde Itachi med et smil. Han lænte sig over imod hende og placerede en hånd på hendes lår. "Du er velkommen til at smage en bid af landet. sagde Itachi forførende.
|
|
|
Post by Miss Mitsey on Jan 18, 2008 21:33:00 GMT
Marian tog hånden op til munden, hvorefter hun begyndte på en mindre latter... Pludseligt sad hun oppe på hans skød, med benene en anelse opad... En ret så fræk attityde "Itachidarling, så vidt jeg ved smager land ikke specielt godt..." sagde hun højt, og aedeb lidt hans kind... hvorefter hun blidt hviskede, tæt på hans øre; "Men det er utrolig blødt at sidde på, hmm?" Hun lænede hovedet let ind mo Itachi's bryst, og tog fat i punchen igen, hvorefter hun førte den op til Itachi's læber "Du må endelig ikke være genert... drik bare, det gør jo ikke ondt eller noget" Hendes stemme var munter... og alligevel... forførende. Lettere fræk.
Henri, samt et par andre fyre gloede over på dem. Med blandede blikke. Det samme med visse kvinder... Glo.. Meget ubehersket. - Marian var stort set ligeglad.
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 18, 2008 21:40:23 GMT
Itachi smilede og kiggede ned på hende. "Hmm... " mumlede han lavt og drak noget af punchen og skulle til at grine imens hvilket bare fik ham til at tage hånden op for at få glasset og Punchen væk fra hans mund. En enkel stripe kørte ned af hans hage og dryppede roligt ned på hans jakke. "Marian.. Lad vær med at være så betænksom.." sagde han og kørte bagsiden af hans hånd over hans hage.
|
|
|
Post by Miss Mitsey on Jan 18, 2008 21:46:56 GMT
"Åh, jeg er skam betænktsom mod alle mine gæster... Især dem, jeg udnævner som v.i.p's... Du ved udemærket godt hvor mange penge jeg kan tjene ved at have dig her, ikke?" Hun kiggede kort på hans jakke, hvorefter hun kørte en finger op ad den, så noget væske sad på hendes finger "Du mangler noget..." smilede hun med et strejf af morskab til ham, og prikkede til hans læber med sin finger... Hun morede sig indvendig. Hvis Itachi var typen der tog tingene alt for personligt var der intet sjov i ham. Men indtilvidere virkede han lidt som hende selv... Som én, der vidste hvordan man opførte sig.... Sådan da... Hun aede blidt hans ene ben med sit. Men lod som om hun ikke rigtig tog notits af det... Som om hun slet ikke gjorde det.
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 18, 2008 21:55:46 GMT
"ooohh jo Marian pus... Jeg er et sandt træk plaster." sagde Itachi og åbnede let munden og bed roligt fat i hendes finger og kørte tungen op af hendes fingerspids. Han smilede og tog hendes finger ud af hans mund. "Du mangler noget..." sagde Itachi og pegede på sin tunge og blinkede til hende.
|
|
|
Post by Miss Mitsey on Jan 18, 2008 22:04:21 GMT
Hun smilede roligt til ham "Aha? Herinde?" Uden tøven stak hun fingeren ind igen, og lod den blidt glide over Itachi's tænder og tandkød.. og tunge. For at føle på hans bid... Godt... Han havde ikke skæve tænder. Det ville godt nok havde ødelagt hendes morskab... Langsomt hævede hendes ansigt sig op mod hans, mens hun blidt trak fingeren ud igen.. "Åh ja.. jeg mangler da også noget.. hvor fjollet af mig..." Den nden hånd gled op til Itachi's nakke.... Og så, pludseligt, var hendes let fugtede læber over Itachi's... Hendes læber var ikke for store, men virkede som to bløde puder. Hun havde været så heldig at få fyldige læber. Noget, der gjorde hende en fantastisk kysser... Undersøgende lod hun sin tunge glide over hans læber... Hun regnede med at han ville lukke hende ind. Hvis ikke, ville hun tvinge ham... Den anden hånd kørte diskret ind under Itachi's trøje... ganske forsigtigt.
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 18, 2008 22:24:39 GMT
Itachi smilede bare roligt han havde jo egentligt selv lagt op til det. Han Åbnede meget roligt sine læber som en velkomst til at hun kunne gøre hvad end hun havde lyst til, og nød egentligt bare hendes hånd op under hans skjorte. Han lod roligt sin egen tunge glide ind over hendes. Han var ærligttalt fuldstændig ligeglad om de så var barndoms venner eller ej.
|
|
|
Post by Miss Mitsey on Jan 19, 2008 10:55:23 GMT
Marain berørte let Itachi's tunge med sin... før hun slap ham, og stoppede kysset. Temmelig hurtigt. "Tak søde... Nu tror jeg at jeg har fået nok" Hun smilede varmt til ham, og slog benene over kors igen "Hvilke forretninger dyrker du så `downtown?" Smilede hun roligt, mens hun selv hældte ny punch i sit glas og begyndte selv at drikke... Som om kysset aldrig havde været der. Hun så roligt over mod billiardbordet, og sagde højt, med sin bløde stemme; "Den der vinder får gratis drikkelse resten af aftenen~"
|
|