|
Post by Enada on Jan 17, 2008 21:08:52 GMT
Ena gjorde snaven mere krævende. Det var første gang han bestemte.. Han lod sine fingre kærtegne Ayus bryst mens han holdte sig over hende med den anden arm
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 17, 2008 21:18:55 GMT
Ayu smilede for sig selv. Fra at have en personlighed der mindede mest om en kvinde, var han nu på vej mod noget bedre. En krævende attitude. Ayu føjede ham blot, men begyndte så småt at give ham modspil. Ved gentagende at afvise ham ganske forsigtigt. Ikke mere end at han stadig ville forsøge. Slet ikke til grænsen af at være irriterende. Men hun byggede hans lyst op, hans kræven..
|
|
|
Post by Enada on Jan 17, 2008 21:21:13 GMT
Ena smilte svagt og afbrød kysset. Han satte sig op og så lidt rundt "se det var nyt.." indtil videre var hans nysgerrighed stillet ^^
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 18, 2008 13:14:19 GMT
Ayu rakte hånden ud så hun kunne sætte musik på. Jem - 24. Han var ligeså meget mand inderst inde som så mange andre. Det var blot hans opdragelse der var gået på tværs. Hendes hår lå ned langs hendes side. Ayu var blevet pirret, det var ikke alle der kunne være så blid og forsigtig, men alligevel køre den over i noget der krævede.
|
|
|
Post by Enada on Jan 18, 2008 13:29:08 GMT
Ena lyttede fraværende til musikken og lænte sig undrende tilbage. *det var helt bestem noget nyt.. >_> De babser var i vejen men sjove at lege med X3* "hvorlænge har du boet her?" spurgte han nysgerrigt, hele lejligheden duftede af hende... mmmm Hun duftede godt..
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 18, 2008 13:34:26 GMT
Ayu nød musikken, nød den dæmpede støj der vaskede alting rent. "Hele mit liv. Faktisk smed jeg min mor ud i sin tid" Lød det bestemt fra Ayu. Sofaen var egentligt dejlig blød, måske man skulle sove her i nat, i stedet for sengen? Døren til soveværelset gik op, og ind kom en kulsort kat. Den gik hen til sofaen og sprang op på Ayu's mavse.
|
|
|
Post by Enada on Jan 18, 2008 13:47:04 GMT
Ena løftede et bryn. Selv havde han aldrig fundet samme glæde ved katte som han havde ved edderkopper og slanger. "jeg vidste ikke du var et kæledyrs-menneske?" Han strøg katten over ryggen, de havde da deres charme...
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 18, 2008 15:05:52 GMT
Ayu kløede diskret katten bag øret. "Det er min kat, så lidt kæledyrs menneske er jeg vel" Ayu lukkede øjnene, hun var pludseligt blevet forbandet træt. "Uhm.." Der gik et øjeblik hvor man kunne være i tvivl om hun rent faktisk var faldet i søvn, eller blot blundede. Men så strakte hun sig kælent, og katten sprang ned på gulvet med et par lurende øjne mod Ayu. Som advarede den hende om at afbryde dens lur.
|
|