|
Post by Enada on Jan 17, 2008 16:19:22 GMT
Ena smilte svagt "selvfølgeligt.." svarede han med en mild tone. det hjalp lidt at hun spurgte, han var jo ikke tankelæser.. "hvordan fundet?" spurgte han og ventede på at hun ville vende sig så han kunne massere hendes ryg.
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 17, 2008 16:30:10 GMT
Ayu vendte sig om. "Korai fandt mig, kan man vel sige" Hun lagde hovedet på sine hænder, så hun lå nogenlunde behageligt. Ja, hun havde ikke videre selv ansøgt. Korai havde fundet hende, eller hun havde fundet ham, alt efter hvordan man så på det. Ayu pustede stille håret væk fra ansigtet. Det skulle blive godt at blive løsnet lidt op.
|
|
|
Post by Enada on Jan 17, 2008 16:32:12 GMT
Ena masserede hendes ryg i rolige men faste bevægelser. Han var ret god da han havde fået masser af øvelse på Itachi når han kom hjem med en busted nakke og ryg. "okay, lyder lidt sært, ved du hvad der skete med den gamle? han var lettere psykotisk, men det undre mig at han bare er forsvundet, han havde en tendens til at jagte mig.."
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 17, 2008 16:40:26 GMT
Ayu tog sig ikke længere rigtigt af hans ord. Det var tydeligt at mærke hendes muskler var spændte, men samtidig bar hun helt andre kurver end Itachi. Hun var så at sige, blødere at røre ved. Der kom en dyb rungende lyd, som et tegn på hun nød det. "Mhmm? Ingen anelse" Mumlede hun blot. Hun bøjede lidt op og trak sin trøje af. Hendes hud var nu blottet.
|
|
|
Post by Enada on Jan 17, 2008 17:00:03 GMT
ena tog sig ikke.. .ret meget af... at hun smed trøjen. Han rødmede svagt men tog sig sammen og masserede hende som han gjorde før. "hold da op.. får du aldrig massage?" spurgte han en smule forskrækket, han fik da hele omgangen mindst en gang om ugen, men... Han var jo helelr ikke helt normal.. han gik rimilgt meget op i velvære..
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 17, 2008 17:06:39 GMT
Ayu rystede mildt på hovedet. "Nej, som regel er jeg helt alene her. Med mine tanker og min kat" Katten lå inde i hendes seng som den plejede. Ayu spændte bh'en op så han nemmere kunne komme til. "Så det er virkeligt guld når nogle har lyst" Som regel var de mænd hun fandt ikke interesserede i massage. Men enkelte gange lykkedes det da. Men ham her var direkte dygtig til sit fag.
|
|
|
Post by Enada on Jan 17, 2008 17:08:55 GMT
Ena smilte og tog det lidt mere afslappet. "du må tage med mig i spa engang.." sagde han med et smil og brugte tommelfingeren på hver side af rygraden. "Det er skønt.. i sær når det er de gode massøser der er på arbejde.."
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 17, 2008 17:22:48 GMT
Ayu smilte venligt til Enada. "Mere end gerne. Skal jeg skrive det i min kalender?" Hun grinte venligt. Guud det var godt. Ayu teede sig så småt som en kat, stikkende 'kløerne' i sofaen, virrende lidt med hovedet. Hun bed sig lidt i underlæben. Massage, gud hvor var det længe siden nogen havde givet hende så god massage.
|
|
|
Post by Enada on Jan 17, 2008 17:29:22 GMT
"haha, må du da gerne" han smilte venligt og rystede på hovedet. *hehe, det der ser søøøødt ud! ^-^* tænkte han for sig selv og masserede hendes len
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 17, 2008 17:32:28 GMT
Ayu gnubbede kort hovedet op af sin venstre skulder, gav sig selv et kys, hvorefter hun blot lagde hovedet ned igen. "Mmmh, det er du god til, rigtig god!" Det var tydeligt at mærke hvor kælen hun egentligt var. Behagelige berøringer kunne hun slet ikke stå for. Samtidig havde hun intet mod at en anden var grov, det kunne også virke tændende. Generte var også noget så søde at være i nærheden af. Kun folk der virkeligt irriterede hende, kunne hun ikke have med at gøre.
|
|
|
Post by Enada on Jan 17, 2008 17:41:57 GMT
Selvom Ena normalt var blid havde han en fast hånd når han masserede folk. "takker.. har haft god øvelse.. Tachi-chan er ikek altid lige heldig med arbejdet.." Han masserede hende op af ryggen igen med cirklende bevægelse af hans tommelfingrende.
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 17, 2008 18:20:43 GMT
Ayu holdte en hånd for sin Bh, mens hun drejede sig rundt. Hun bukkede sig op og gav ham et forsigtigt kys på næsen. "Tak, Enada-kun" Hendes arme gled omkring hendes eget liv, for at gøre Bh'en tæt igen. De blågrå øjne fandt ro i hans, de sad virkeligt tæt. Der var et forholdsvist neutralt, men stadigt lokkende blik over de øjne han nu så ind i.
|
|
|
Post by Enada on Jan 17, 2008 18:36:18 GMT
"ehe.. så lidt.." han smilte og rødmede let. Han vidste ikke rigtig hvad han skulle gøre nu.. han havde lyst til at kysse hende men vilel ikek ødelægge venskabet de muligtvis havde fået.
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 17, 2008 18:59:18 GMT
Ayu blev sidende. Der var så lokkende et glimt i øjet, sammen med en underlig uskyldighed. Hun vidste hvad han inderst inde havde lyst til, og lagde så meget op til det. Der blev stilhed. Enten måtte han tage sig sammen, ellers måtte han sidde og kigge ind i hendes fortryllende øjne længe. Måske så længe han blev nødt til at løsrive sig og bare gå.
|
|
|
Post by Enada on Jan 17, 2008 19:05:49 GMT
Ena kiggede væk og lod som om at hendes bogreol var mere interesseret. "hvad læser du mest?" spurgte han for at bryde den pinlige tavshed. Det var underligt, aldrig før havde han være det mindste interesseret i kvinder.. og så nu..
|
|