|
Post by Mr. Uchiha on Jan 15, 2008 18:44:23 GMT
"hmmm.... Jeg har allerede Studeret Ninjaernes Teknik rimligt grundigt." sagde Itachi og smilede det var ikke til at sse hvornår Itachi havde sit katana på sig. han havde nemligt også lært at skjule det. Han gik hen og trykkede på den oblikatoriske knap til elevatoren der kom lidt efter. Itachi gik ind i den og trykkede på knappen.
|
|
|
Post by Enada on Jan 15, 2008 18:56:15 GMT
"nåja.. det vidste jeg jo ikke.." mumlede Ena og fulgte efter ham ind i elevatoren. dørende lukkeds pg de kørte ned. "hvorfor gik de ikke bare op og bad mig gå ned selv?" spurgte hun undrende
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 15, 2008 20:52:14 GMT
Itachi kiggede lidt på Enada.. "Ved jeg ikke... kan være de er bange for dig... Du kan jo spørge dem når vi kommer ned." sagde Itachi så på enada med et smil. Det var endnu en af de der hurtig elevator. Men Itachi havde trykket forkert og da døren åbnede var de i kælderen. "Ups.." sagde Itachi og fniste. Han trykkede på knappen ved siden af uden at kigge hvad der stod og de kørte op igen. (Knappen stod der Tag på.) Uden Itachi lagde mærke til det fordi han var træt.
|
|
|
Post by Enada on Jan 15, 2008 20:57:19 GMT
"eeh.. Tachi-chan.. du trykkede på taget..." han så lettere opgivende ud da de endte på taget. "jeg tror du mangler søvn kære broder.."
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 15, 2008 21:04:04 GMT
"åh forhelvede.." mumlede han og gned sig i øjnene. Han trykkede på den rigtige knap og de kørte ned af igen. "Jeg tror du har ret Sukkerdue.." sagde han og blinkede til Enada.. Han var træt.. men ikke træt nok til at gå i seng mente han selv. "Skal vi gå hjem?" spurgte han roligt inden døren åbnede.
|
|
|
Post by Enada on Jan 15, 2008 21:05:46 GMT
"jeps!" Ena smilte svagt og tog Itachis hånd og gav det et kort klem inden dørende åbnede og han slap. Itachi havde stadigt et image at passe..
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 15, 2008 21:23:44 GMT
Itachi smilede og tog fat i Enadas hånd. "det er rart" var hans forklaring på det og han Gik ud af elevatoren med Enada i hånden. Et par kiggede men Itachi smilte bare lidt træt og gik ud af døren med Enada i hånden. //OUT.. ((Starter du en tråd i Hovedekvarteret ))
|
|
|
Post by Enada on Jan 15, 2008 21:34:54 GMT
Ena smilte svagt, det var som at være 5 igen og gå hånd i hånd ed Itachi.. det var lææænge siden... //OUT jeps kan jeg godt ^^
|
|