|
Post by Enada on Jan 15, 2008 16:26:15 GMT
Ena sad med benene ud over taget på en af de højeste bygninger i New York. Han sukkede og nød stilheden her. New Yorks lys skinnede i den mørke nat. Han pustede en del da han ligehavde løbet fra et par ninjaer, hellere det end at dræbe. Han sukkede oglod sig falde bagover så han lå op af det skrå tag og kunne nu se stjernerne uforstyrret. løftet godt op i luften hvor lys ikke generede var ikek helt slemt. Den gigantiske Edderkop sad på hans bryst og han aede den forsigtigt. egenligt savnede han itachi, han havde ikek prøvet at undgå ham, men itachi arbejdede mere end han plejede efter det der skete i stuen. han hadede ikke ITachi for det, men Itachi lod til at undgå ham
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 15, 2008 17:18:52 GMT
Itachi kom roligt gående på det flade tag med hænderne i lommen. Han havde fået afvide at Enada sad her og at han skulle få ham væk da det irriterede dem nedenunder. Itachi havde egentligt bare sagt til dem at han ikke ville fjerne Enada. men alligevel var han kommet herop. "Nyder du mørket Ena-chan..." sagde Itachi og stod ikke langt fra Enada og kiggede på ham. Han gik roligt over mod ham.
|
|
|
Post by Enada on Jan 15, 2008 17:27:39 GMT
"ja.. det er skønt.." sagde han med et lille smil. Stjernerne var egnligt utroligt synlige her oppe. Han vippede lidt med sine fødder og nussede Arachna i hans favn. "Du har ikke været meget hjemme på det sidste.." sagde han en andelse bedrøvet. "Jeg har savnet dig der hjemme.." forklarede han
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 15, 2008 17:32:09 GMT
Itachi smilede blidt til Enada. "Jeg har haft lidt travlt.. jeg har fået mig en Sekretær og så har jeg været sammen med Korai." Sagde Itachi og satte sig roligt ved siden af Ena og kiggede ned mod gaderne. Der var langt ned.. men det tog han sig ikke rigtigt noget af.
|
|
|
Post by Enada on Jan 15, 2008 17:40:13 GMT
"nårh.." mumlede han forstående og smilte svagt "jeg har mødt din sekretær.. hun er altså en smule sær.. Tror hun troede jeg var en snigmorder elelr sådan noget!"
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 15, 2008 17:44:09 GMT
Itachi smilede tilbage.. "Jeg synes nu også hun er lidt crazy... har kun mødt hende en enkel gang.. men hun var villig til at tage jobbet.. så jeg er lidt ligeglad.." sagde Itachi og lænte sig tilbage og kiggede op på stjernerne.´ Hvilken dejlig dag det var idag. Han gabte meget kort og lukkede kort øjnene af træt hed.
|
|
|
Post by Enada on Jan 15, 2008 17:53:38 GMT
Ena lænte sig op af Itachie. Han var dejlig varm og Ena trængte til at de var som før. Han havde savnet den bror han havde at gå til. Han sukkede og ofavnede Itachis ene arm (den han lå op af)
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 15, 2008 17:59:25 GMT
Itachi åbnede roligt øjnene igen og smilte. Indtil han kom i tanke om hvorfor han var her. "Ena... Jeg kom egentligt herop for at sige at du ikke må ligge på Vinduet.." sagde han og satte sig en smule og og kørte Enadas pndehår væk fra hans ansigt og smilede.
|
|
|
Post by Enada on Jan 15, 2008 18:02:42 GMT
"og?" spurgte han en smule irriteret. "har siddet her oppe hver nat de sidste 4 dage.. ingen har sagt noget før i dag.." mumlede han og sukkede. "Tænk at skulel ringe til præsidenten for at få ham til at fjerne sin yngste bror fra taget..." mumlede ha nen smule flovt
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 15, 2008 18:09:04 GMT
Itachi sagde ikke noget i et lille stykke tid... "Enada. De ringede til mig. jeg kom fordi jeg ville hente dig..." sagde itachi og kiggede lidt tid på Enada.. "Du ville måske heller have at jeg ikke kom og du blev liggende..." sagde Itachi og kiggede forsat blidt på Enada.
|
|
|
Post by Enada on Jan 15, 2008 18:11:42 GMT
"NEJ!" Han så fuldstændigt forskrækket på Itachi. "Så helre du kom fordi du vidste hvor jeg var, og ikek fordi du blev ringet op at irriterede mennesker der vil have mig væk..." mumlede han og sukkede. Han vidste ikke om han burde nævne at Itachi var tilgivet..
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 15, 2008 18:16:00 GMT
Itachi smilede varmt til Enada og kiggede ned igennem ruden. Rent faktisk kiggede ingen op på dem.. han fattede ikke de ringede til ham når ingen så ham. "Vi må nok alligevel flytte os et andet sted hen." mumlede Itachi og kiggede over på Enada. "Hvis folk begynder at hade mig mere end de gør. så kan det starte en revolution. som kan få mig dræbt.." sagde Itachi og sukkede. "Men Vi kan vel bare gå over til et andet sted." sagde Itachi og smilede til Enada.
|
|
|
Post by Enada on Jan 15, 2008 18:24:29 GMT
Ena stod allerede op da han nævnte at han kunne dø. Det ville han ikke have skulle ske. "Så lad os tage hjem" sagde han med et smil og kiggede ned. Det var den vej han var kommet op. Henne fra det tag lige der..
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 15, 2008 18:29:32 GMT
Itachi smilede meget lidt og rejste sig. Han kiggede samme vej som Enada og kiggede så på ham. "Du kunne lære mig det en dag.. men lige nu har jeg lyst til at tage elevatoren" sagde Itachi og begyndte at gå imod udangen ned til dem nedenunder. Han gabte lidt imens han gik og puttede den ene hånd i sin lomme.
|
|
|
Post by Enada on Jan 15, 2008 18:32:13 GMT
"det tager længre tid end man tror.." sagde han og modstod fristelsen til at springe ud i det. Han fulgte i stedet med Itachi Han elskede når adrenalinen rasede og susede hver gang han hoppede. det kunne gå galt hver gang.. men trænet som han var gik det sjældent galt..
|
|