|
Post by Enada on Jan 10, 2008 18:40:29 GMT
Ena trampede mere eller mindre ind på kroen. Han var faret vild igen, og Korai havde redet ham.. Der til var alt godt.. lige som det skulle være.. Men så begyndte Korai på en lang tirade om hvorfor han skulle have en bodyguard. Eller blive i huset. 'Det er dit valg' sagde Korai. Men Ena ville ikke have det ændrede sig det mindste.. Hvis han blev i huset viller der ingen grund være til at Korai skulle passe på ham.. fik han en bodyguard kunne han godt sige farvel til at se Korai skyde dem der var efter ham.. sige farvel til at se Korai kæmpe.. Han var så smuk når han kæmpede.. men sagde korai noget til Itachi, så ville det være ovre! han kunne IKKE sige sin mening videre til Itachi! så var det slut! Itachi lyttede altid til Korai..!
Enas overvejelser blev brudt da han satte sig ved baren. Hans trøje var væk.. Den havde han efterladt i den gyde. Dem der var efter ham nakkede den, men slap den da de så Arachna og smed den derfor fra sig. Så var det Korai begyndte at spille ansvarlig og så forlod ena stedet med arachna på sit bryst og hans lettere pjuskede fletning svingende efter sig.
|
|
Korai
Full Member
V.E.T.O, R?dgiver
|
Post by Korai on Jan 10, 2008 19:00:20 GMT
Korai sukkede en anelse irriteret og så ned på Enada.. Drengen kunne lide det kunne han! At begi sig ud på de mest mistænkelige steder, blive bortført af de latterlige ninjaer, og drikke sig fuld og true alt og alle med at han var bror til selveste Itachi Uchiha... Han kunne lide det! Ellers ville han ikke blive ved.... De stoppede foran en bar... Efter at have skudt fem personer gad han virkelig ikke hjem og beklage sig over Enada... Det kunne han heller ikke være bekendt. I stedet kiggede han roligt op på bygningen "Mhh.. er du tørstig?" Spurgte han stilfærdigt Enada.... Mest fordi han selv var det.
|
|
|
Post by Enada on Jan 10, 2008 19:08:44 GMT
"ja...." Mumlede han og kiggede væk. Bartenderen skreg da Arachna kriblede hen foran ham og ned på bordet. Han var lidt skamfuld over at han havde panikket.. Men de havde løjet.. Han truede ikke med hans bror.... Og han farrede aldrig vild med vilje. Dog var han altid vis på at korai rede ham. hvilket måske gjorde at han ikke rigtigt tænkte over hvilken retning han rent reelt skulle i. "Korai... Jeg..."
|
|
Korai
Full Member
V.E.T.O, R?dgiver
|
Post by Korai on Jan 10, 2008 19:25:07 GMT
"Du... vil prøve alkohol?" Med et skævt lille smil fra Korai's side hældte han selv op i et glas med en stor flaske vodka "Sorry, men din ældste bror mener du først skal smage når du bliver 16... indtil da kan du få kakao, cola eller lemonade..." Han satte sig på en af barstolene, og sendte bartenderen et giftigt blik. "Hvis du så meget som prøver at røre ved dyret, flår jeg dig..." Bartenderen sendte ham et meget falsk smil, og spurgte alt for venligt Enada hvad han ville have... Korai drak - med en skæv smøg der stak skråt op fra munden - et stort glas af det vodka, han lige havde skænket op til sig selv.
|
|
|
Post by Enada on Jan 10, 2008 19:29:48 GMT
"cola.." mukkede han og lod en finger glid over arachnas store krop. Den bevægede sig ikke det mindste men klikkede med kæberne. Det kunne svagt høres og folket omkring dem kiggede facineret og skræmt på dem. "hvad skal sådan en lille pæn dreng med et bæst som det?" kom det hviskende fra en dame med to børn. ena sendte et ligegyldigt blik mod dem og så væk da faderen forklarede at det vist nok var præsidentens lillebror.
|
|
Korai
Full Member
V.E.T.O, R?dgiver
|
Post by Korai on Jan 10, 2008 19:34:53 GMT
Korai bemærkede at Enada virkede lidt trist til mode... Det virkede sku ikke for godt hvis man trådte på hans lille selvtillid... "Uhm... men det nu meget modigt af dig at ligefrem flygte fra basen... mhh... vil prøve dine egne grænser, huh?" Hun smilede det lille charmerende smil - hvori han havde en smøg i munden... Og så tog han endnu et glas. Han plejede som sædvanligt at skulle have en del før han blev påvirket. Han havde i hvert fald ikke set at på flasken stod der /56% Alkohol/.... hvilket var pænt meget, da over halvdelen af den så var det bedøvende stads... Han stillede flasken på bordet lige ved siden af Ena - nok til at drengen ville kunne se det høje indhold, som Korai ikke selv havde set...
|
|
|
Post by Enada on Jan 10, 2008 19:42:53 GMT
Ena mukkede igen. "nej.. jeg farrede bare vild.. som altid..!" Han endte med at lade sin pande banke ned i bordet "jeg kan intet gøre rigtigt!.. Jeg ramte ved siden af.. IGEN efter alle de lektioner jeg fik.. RAMTE JEG ALT ANDET END MÅLET!" rasede han. "auv.." mumlede han da det egenligt gjorde mega ondt at banke hovedet ned i bordet.. Arachna kravlede op på hans hovede men Ena gjorde intet for at forhindre det. Arachna måtte kravle på ham hvor end hun ville.. hun skræmte ikke ham. "jeg forstår nu hvorfor jeg var uønsket.. har jeg vidst længe.. jeg har intet til fældes med mine brødre.. Kizu kan også alt det som jeg burde kunne.. det eneste jeg fik var held med instrumenter og hvad nytter det i selvforsvar?!"
|
|
Korai
Full Member
V.E.T.O, R?dgiver
|
Post by Korai on Jan 10, 2008 19:50:58 GMT
"Enada..." Han smilede roligt til drengen... Stakkel. Sådan havde det jo altid været - og Korai havde kendt den lille dreng, der nu faktisk var i midten af teenage årende, hele sit liv. "Enada, du har jo det som Kizuka ikke fik... charme" - han udtalte det sidste ord på en overlegen måde. "Du er jo en køn dreng... hvorfor udnytter du det aldrig?" Spurgte han så lidt irriteret. Han snakkede på en broderlig måde - det mente han da selv... "Se nu..." Han tog sit eget slips af, og kørte det nedover Enada's skjorte, som ikke rigtigt havde nogle særlige præg (bestemmer jeg lige XD) - Han strammede til, og så et øjeblik ud til at trække Enada til sig med slipset - det gjorde han dog ikke... "Med jakkesæt eller lignene, og en smule selvtillid kunne du få enhver person til at bukke under..." Smilede han - med det dér charmerende smil...
|
|
|
Post by Enada on Jan 10, 2008 19:54:25 GMT
Ena kiggede på Korai.. han rødmede mildt.... *han.. sys jeg er køn..* Han havde lyst til så meget men endte bare med at omfavne Korai. uden et ord omfavnede han ham bare.. enkelte: awwwww kunne høres af dem der ikke kunne dy sig.
|
|
Korai
Full Member
V.E.T.O, R?dgiver
|
Post by Korai on Jan 10, 2008 20:07:38 GMT
Korai reagerede ikke rigtigt... Hvis de havde været andre end Enada havde han muligvis uden tøven pløkket hovedet af personen, samt de personer der synes de var søde... I stedet tromlede han en anelse utålmodigt på bardisken, dog ikke særlig høreligt... Da Enada var færdig smilede han roligt til ham "Mh... Godt så... Skulle du ha den cola eller hvad?" Han nikkede over mod glasset, og hældte lidt mere op til sig selv - ganske ubevidst om at hans blik blev en anelse tåget... Og at han åbenbart måtte støtte sig til bordkanten... Bartenderen havde været ganske overrasket over at han ikke allerede havde besvimet af al den alkohol. Men Korai var meget udholden angående syre og andre væsker. Han havde endda kønne tænder... Ikke noget han viste alle og enhver..
|
|
|
Post by Enada on Jan 10, 2008 20:22:54 GMT
Ena smilte blot og tog noget af sin cola. han ignorerede simpelthen bartenderen der var begyndt at bakke væk fordi arachna vandrede over bordet.. Ena kiggede lidt på flasken.. Han løftede sine bryn og så lettere imponeret på Korai og rystede lidt på hovedet af ham
|
|
Korai
Full Member
V.E.T.O, R?dgiver
|
Post by Korai on Jan 10, 2008 20:32:32 GMT
Korai slog pludseligt benende op på bardiskens bord, og tog lidt mere af væsken "darned... den fucking alkohol er sku skrappere end jeg troede" Mumlede han irriteret. artenderen flygtede ud i køkkenet nu, af rædsel for edderkoppen, og af at skjorten på Korai nu var hevet op så man knne se en del af hans hofte - deriblandt også hans magnum.. "Enada... Har du noget imod, at jeg liche skal komme mig..." mumlede han fustreret.
|
|
|
Post by Enada on Jan 10, 2008 20:42:18 GMT
"ehh.. nej.. slet ikke.." mumlede han og betragtede Arachna der skræmte alle ud ved at kravle langs væggen nu. Han kiggede tilbage på Korai.. Han var så smuk... Han modstod fristelsen at kysse ham. Det vilel være ondt at udnytte at han var fuld.
|
|
Korai
Full Member
V.E.T.O, R?dgiver
|
Post by Korai on Jan 10, 2008 20:56:22 GMT
Han pustede roligt ud... hvorefter han tog fat i en vanddunk, og drak af den - dog uden at skvulpe en eneste gang. Han rystede let på hovedet, og opdagede først nu at Ena betragtede ham "Hnh... hva glor du på" Spurgte han roligt - ikke koldt, men heller ikke venligt... Neutralt. Han overvejede at rykke sig tættere på Ena for at virke venlig, men det ville højst sandsynligt svare til at han ville vælte forover, og ned over Ena... Og dét ville virke forkert. Han pustede let ud. Slipset om Enada's hals sad godt til det sorte hår, bemærkede Korai pludseligt... Underligt...
|
|
|
Post by Enada on Jan 10, 2008 21:00:50 GMT
((ehh.. Ena har ingen trøje på XD.. læs første post igeen XD men vi kan lade som om det var hans jakke XD)) Ena så væk igen.. lettere rød i kinderne. "ikke noget.. igen grund over hovedet.." Han så en andelse flov ud og klikkede med kæberne. noget han havde lært at gøre. arachna hørte den svage klikken og gengældte den og kom pilende hen over gulvet til ham. Han rakte armen ned og berørte svagt arachnas ene forben (den hun bruget til at holde byttedyret mens hun pakker det ind i sine silkesnore) Hun reagerede med det samme og kravlede op på hans arm og op på bordet igen.
|
|