|
Post by Mr. Uchiha on Jan 17, 2008 19:13:46 GMT
"Du er en engel." Sagde Itachi og tog kakaoen og drak noget af den igen. "Jeg bryder mig ikke om Kaffe... det giver dårlig ånde... det kan dog godt drikkes nogle gange." sagde Itachi med et smil og drak lidt mere. Han smilede Roligt op til Ayu. Det var faktisk praktisk med en Sekretær.
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 17, 2008 19:37:09 GMT
Ayu så lidt på ham, væmmedes en smule ved ordet engel. Ordet gudinde var mere passende, men det var ikke ord hun ytrede. "Kaffe er godt ud på natten, ellers kan Kakao sagtens opveje Kaffe" Ayu nikkede lidt og satte sig foran ham. "Ellers andet jeg kan gøre for dem?" De blågrå øjne fulgte hans.
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 17, 2008 19:46:44 GMT
Hans mørkerøde kiggede roligt ned af hende og så op i hendes øjne. han drak resten af Kakaoen. "Intet... Overhovedet.." sagde han og smilede. Han var stadig lidt usikker når det gjalte hendes alder.. hun var lige så gammel som Kizuka.
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 17, 2008 19:49:36 GMT
Ayu rejste sig langsomt. Det var blevet ganske normalt at folk egentligt ikke ville noget. "Hvis der er noget så sig til" Ayu traskede ind til sig selv, satte sig i stolen og slappede af. Hun lænede sig bagud og overvejede hvad hun skulle have til aftensmad? Måske en fryse Pizza eller andet der ville blive forholdsvist nemt at tilberede.
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 17, 2008 20:14:53 GMT
"jaja.." sagde han og drejede om på stolen igen og kiggede ud af vinduet. Mørket havde foralvor sænket sig og Itachi kiggede ud af det store vindu han havde. Hvad mon han skulle finde på iaften. Slå nogen ihjel.. finde mad til Kizuka... hvad med mad til ham selv.. hantog kruset og så at der intet kakao var i. han holdte kruset lidt og Gabte roligt.
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 17, 2008 20:43:46 GMT
Ayu havde imellemtiden sat sig på stolen, havde lænet sig forover for at læse noget af alt det skrammel den gamle sekretær havde efterladt sig. Det var ikke lykkedes hende at holde koncentrationen længe, for nu lå hun blot indover bordet, sovende. Det havde været en lang dag, så enten skulle hun have en ordentligt søvn, ellers skulle der ske noget. Måske en tur på motorcyklen ville friske det hele lidt op? Ja det lød som en ide..
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 17, 2008 21:02:04 GMT
Itachi sukkede han besluttede sig for at gøre noget. Han gik ud til hende og kiggede lidt på hende. Han gik ud fra hun sov og satte sig på stolen overfor hende uden at larme.. Han sad bare og kiggede på hende uden at sige noget. Hun så meget træt ud.. men hun så sød ud ^^.
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 17, 2008 21:05:55 GMT
Håret lå bredt ud over bordet som en vifte. Selvom han var stortset lydløs fangede Ayu alligevel bevægelse i rummet. De blågrå øjne blev langsomt åbnet, hun så lige ind i hans. *Oh, bloody hell!* Men det var for sent at sige til ham hun blot var faldt i søvn, måske nogen havde forsøgt forgiftning? Nah, heller ikke en ordentlig undskyldning. I stedet blev det bare et ganske roligt.. "Jeg tror Kakao gør mig træt, Sir"
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 17, 2008 21:16:37 GMT
Itachi smilede bare roligt. "Gør ikke så meget... Klokken er meget.. du er sikkert træt... men sig mig... Er du japanere... det fik jeg ikke fat i før nemlig." sagde Itachi og smilede venligt og beroligende til hende.
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 17, 2008 21:25:11 GMT
Ayu så lidt på ham. "Det eneste jeg ved med sikkerhed om min egen familie er, at jeg er japaner. Ser du, min mor var kun japaner og tog kun imod japanske kunder" Hun rettede rykken en smule og gned øjnene. "Jeg ved godt det er usædvaneligt med en lyshåret japaneser, det ER blevet konstateret underligt før"
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 18, 2008 15:37:35 GMT
Itachi smilede og nikkede lidt forstående til sin nye Sekretær. "Javel ja." sagde Itachi og Kiggede op på væggen. Han lænte sig tilbage og kiggede så igen på Ayu med et roligt blik. "Jeg er bare mest for Japanske medlemmer der er høje i rang... Altså.... hvis man kigger bort fra Korai.." sagde Itachi og smilede lidt.
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 18, 2008 21:13:08 GMT
Ayu nikkede blot, rejste sig op så hun stod i fuld figur. "Det er vel iorden. Har jeg såmænd ikke noget imod." Hun skubbede langsomt stolen på plads under bordet. Gik ganske tæt op af ham, forbi ham, og over mod udgangen. "Hvis der ikke var mere for i dag vil jeg så småt begive mig... hjemaf" Hun vendte sig om og lod de blågrå øjne hvile på ham..
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 18, 2008 21:32:25 GMT
Itachi smilede og fulgte hende med blikket... "Vil du ikke hellere se min lejlighed." sagde Itachi og rejste sig op og vendte sig imod hende og lænte sig op imod hendes skrivbord. "Du trodsalt tæt på min lejlighed troldsalt." sagde Itachi og kiggede op af hende.
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 18, 2008 21:39:51 GMT
Ayu så lidt på Itachi. Med op i hans lejlighed? Tjoh, hvorfor ikke. Det var ikke fordi hun nød at være derhjemme. Moderens hus kaldte hun godtnok sit eget, men der var stadig en ubehagelig aura omkring dette.. "Gerne, sir. Det ville være mig en ære?" Det blev sagt en smule underligt. Mest af alt fordi det ikke virkede naturligt for hende at være så overdrevet høflig. "Sir, må jeg ikke kalde dem ved deres navn?"
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 18, 2008 21:44:53 GMT
Itachi så lidt tænkedne ud.. "Jo... Det må du gerne... men kun når der ikke er andre.. bryder mig ikke om det i offenligheden." sagde Itachi og smilede og gik tættere op af hende og tog hende roligt på hagen og kiggede ned på hende. "Lad vær med at være så flink.. jeg kan godt lide piger med attityde." sagde han roligt og kørte tommefingeren ned over hendes læbe.
|
|