|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 16, 2008 20:23:34 GMT
Endeligt! Det havde taget hende timer at få styr på alle de dokumenter. Nu var de sorteret alfabetisk, og efter hendes interesse. De spændende ting lå i øverste skuffe, de kedelige i skuffe nr 3, og i skuffe nr 2 havde hun således sin pistol og andre finurligheder. Kakaoen var allerede klar, det var blot et spørgsmål om at trykke på knappen for varme. Jup, alt var i skønneste orden. Ayu rejste sig og gik hen til vinduet, blikket faldt på menneskerne nedenfor. Hyggelig udsigt. Det var slet ikke værst nej.
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 16, 2008 20:30:18 GMT
Itachi kom gående ind på hendes kontor.. han blev trodsalt nød til at gå igennem hendes for at komme ind til hans eget. Han kiggede lidt på hende Først skulle han til at spørge hvem hun nu var indtil han så hendes skrivebord og smilte ved tanken om den samtale de tidligere havde haft.. "Ahhhh min sekretær-.. det er rigtigt... Ayo ikke?" sagde Itachi.. han var ikke en god husker når det gjaldte navne på folk han ikke havde været sammen med i lang tid.
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 16, 2008 20:34:21 GMT
Ayu løftede et øjenbryn. Kuldegysninger løb ned af ryggen på hende. "Ayu" Konstaterede hun blot roligt. Dog stadig med udtrykket der sagde: Jeg-er-din-sekretær-og-du-ved-ikke-engang-hvad-jeg-hedder. Men der var vel ikke noget at gøre ved det. Der blev trykket på knappen, indenfor ikke så længe ville han få en god kop Kakao. Hun trak på skuldrene. "Vil du noget, Mr. Uchiha?" Der var en underlig lyd over navnet. Det faldt hende mere naturligt at sige Itachi.. Bah! Skide formaninger hist op og kom herned.
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 16, 2008 20:41:06 GMT
Itachi smilede lidt. "Undskyld.. Skal nok huske det til en anden gang.." sagde han og satte sig i en stol foran hendes skrivebord. Han kiggede kort på Kakaoen og så, så op på Ayu igen. "Jaah. Kakao er altid dejligt... " sagde Itachi og smilede.. "Har du noget du vil tale med mig om frøken Ayu.." sagde han og smilede stadig lidt.
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 16, 2008 20:58:41 GMT
Ayu så lidt på ham, der lød et 'ding'. Varm Kakao blev hældt op i et krus og stillet på hendes skrivebord. "Uhm, egentligt ikke. Der er vidst så småt styr på det hele." Ayu satte sig ned bag sit skrivebord med endnu en kop kakao. De sad nu forover hinanden. "Har du noget, du vil tale med mig om, Mr. Uchiha?" Der var et blødt smil på hendes læber.
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 16, 2008 21:07:42 GMT
"En sekretær der faktisk har styr på tingende.. Det var en nyhed." sagde Itachi og tog kakaoen i hånden og kiggede lidt ned i den varme kakao. Han så igen op på hende og lænte sig tilbage. "Jaaah... der var noget jeg ville diskutere.. men det kan vi komme ind på når jeg er færdig med min kakao." Sagde Itachi og gabte kort før han drak en lille smule af den varme kakao... "Intet som kakao." mumlede han.
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 16, 2008 21:16:36 GMT
Ayu begyndte ligeledes at drikke, stille og roligt. "Mhmm, du har ret. Kakao er godt" Fløden om munden blev slikket af i en forsigtig, glidende bevægelse. Måske endda på grænsen til flirtende. "Hvad var det da, du ville mig?" De blågrå øjne mødte hans, i et intenst øjeblik. Der hvilede åbenbart et virkeligt rovdyr under den ellers stille facade. "Itachi?"
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 16, 2008 21:24:24 GMT
"Mr. Uchiha eller Sir.." rettede Itachi og drak noget mere kakao. han stilte koppen på bordet og kiggede over i øjnene på hende. "Hmmmm... Jeg ville egentligt spørge om du vidste hvad stigningen på Vold og mord i America er faldet eller steget med... det ved du vel ikke.." sagde Itachi drillende.. han ville egentligt over hovedet ikke spørge om det. han ville bare vide hvad hendes hjerne arbejde.
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 16, 2008 21:33:16 GMT
Ayu så lidt på ham. Hun trak på skuldrene. "Tal, mængder og andet indenfor kategorier om stigninger og andet kræver en tidsbestemmelse. Indenfor den sidste måned, år, årtusinde?" Ayu havde da ingen ide om hvad han henviste til, så i stedet slog hun det ud med noget andet. Samtidig løb hånden ned i de sorterede papirer. 'New York, Vold, Mord' Dette var hvad hun søgte efter, især fordi hun mente at have set noget af det et eller andet sted.
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 16, 2008 21:43:29 GMT
Itachi kiggede på hende. Hun havde fanme styr på det. han rejste sig lydløst og gik rundt om bordet og hen til hende meget roligt. Han tog at på hende hage og drejde hendes hovede væk fra papirene og kiggede lidt på mig.. "Du har fortjent en gave." sagde Itachi og kyssede hende blidt på læberne.
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 16, 2008 22:17:59 GMT
Ayu så lidt på ham, han bevægede sig nærmere. Du har fortjent en gave I første omgang lod hun blot ham kysse. Ayu lod sin vejrtrækning blive dyb i en underforstået nydelse. Derefter gav hun langsomt igen, men stadig uden videre at tage styringen. En udsøgt flirten, lige til grænsen og så ikke længere. Ayu åbnede øjnene og så blidt på ham. "Tak for gaven, jeg håber jeg får flere?" Ayu lagde hovedet lidt på skrå, bed sig selv blidt i underlæben.
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 17, 2008 18:01:00 GMT
Itachi kiggede lidt på hende.. "Nej... Ikke flere gaver." sagde han drillende og gik roligt forbi hende, låste døren op til hans kontor og gik ind på hans eget kontor og lod døren stå åben. Han satte sig roligt i den store sorte kontor stol og vendte ryggen til og kiggede ud af vinduet. Han gabte og kiggede ud på de andre Højhuse.
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 17, 2008 18:28:59 GMT
Ayu så ind på ham, med et par dådyr øjne der sagde en del for sig selv. Derfter gik hun atter over for at nyde udsigten. Mon han drak så meget kakao for at smage godt? Det lykkedes ihvertfald fremragende. Ayu gik ud på den lille udsats og kiggede lige ned. Perfekt udsigt, perfekt vejr, men der skete ingenting. "Humm, gad vide hvad jeg egentligt kommer til at lave her? Det ser ikke umiddelbart travlt ud." På den anden side passede det Ayu perfekt blot at kunne nyde udsigten. Hendes lyse hår føjede vindens mindste bevægelse.
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 17, 2008 18:39:17 GMT
Itachi kiggede kort og famlede ud efter noget varmt.. "Ayu..." sagde han og vendte sig imod døren. "Ayu du kunne vel ikke lave noget varm kakao til mig" sagde Han blidt som om det var et lille barn der sad og tiggede om det. på den måde der hvor man så manglede det der 'be om' eller ' Pleeeaaassseee' for at det var et barn.
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 17, 2008 18:52:21 GMT
Ayu gik blot over til den allerede varme Kakao, tog det allerede halvt brugte krus og gik ind til ham. Det virkede som om han kunne drikke Kakao 24/7, men det havde hun ikke noget imod. "Værsgo' " Hun undlod bevdst at sige sir, ellers havde hun blot kaldt ham Itachi igen. Mest af alt fordi 'sir' eller 'Mr. Itachi' virkede alt for koldt i hendes verden.
|
|