|
Post by Enada on Jan 16, 2008 18:12:36 GMT
Ena trådte ind gennem de store døre med Itachi. Han smilte skævt og han fjernede elastikket fra hans fletning. Han var blevet træk og havde en begyndene hovedpine så håret i en fletning virkede som om det trak. Hans hår bølgede let efter fletningen men havde stadigt samme liflige duft.
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 16, 2008 20:55:03 GMT
Itachi var glad og fulgte roligt enada ind i den næste elevator og trykkede på knappen til en af de øverste.. Itachi havde lige fået sat de sidste etager i stand og glædte sig til at vise det til Enada. Han havde lavet de Tre øverste Etager til Bolig. "Jeg har en overraskelse.." Sagde han med et smil. Da han trykkede på knappen skulle man skrive en kode på et panel for at komme derop. "Jeg har tænkt på at lave Fingertryks aflæser. men det er ikke sket endnu.." sagde Itachi og Elevatoren begyndte at køre op.
|
|
|
Post by Enada on Jan 16, 2008 21:12:56 GMT
"hmmm.. der plejer da ikek at være så mange etager..." mumlede han lidt for sig selv men smilte spændt. "hvad er deeeeeeet?" Han så på Itachi med et STOOOOORT smil
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 16, 2008 21:19:25 GMT
Itachi smilede men svarede ikke. Døren gik op og En følelse af varme kom frem. hvor de fleste af kontorene var hvide, kedelige og kolde så var den her sal varm med farverne og så ekstrem hyggelig ud. "Jeg tog mig den frihed at lave de sidste tre Etager til Lejlighed. " sagde Itachi og gik ud af Elevatoen. Hvis man kiggede op kumme man se tre etager op da han havde lavet en slags hall lige der hvor der var en trappe til de to næste etager. "Jeg tænkte vi måske kunne bruge et sted at være os selv.." sagde Itachi og smilte.. "Du kan jo tage korai med op.." sagde han drillende.
|
|
|
Post by Enada on Jan 16, 2008 21:22:21 GMT
Ena rødmede ved hans forslag.. vidste han at de havde været i kilden? "hvorfor dog det? Du plejer ellers selv at ville vise ham rundt" Han smilte svagt og tittede ud af elevatoren og gik så lidt ind.. "er det her vores nuuh?" spurgte han med et smil
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 16, 2008 21:30:02 GMT
Itachi grinte roligt og lagde en arm om Enadas skuldre. "Jeg tror han ville nyde det lidt mere med dig." sagde Itachi og smilede. "Det er vores det hele. Jeg har ikke vist Kizuka det endnu.. Men jeg har taget højde for alt. Kizukas værelse er fyldt med forgyldte ting. selv om det ikke var helt billigt. Og nej.. Jeg har ikke malet dit værelse helt lyserødt som jeg nok plejer at ville. Jeg har kun malet det en smule lyserødt... Det her er også lavet af mig... Derfor er jeg hele tiden træt." Sagde Itachi og smilede. Gelænderet på Trappen havde en forgyldt guldstripe hele vejen op.
|
|
|
Post by Enada on Jan 16, 2008 21:33:52 GMT
Ena rystede med et smil på hovedet. "jeg husker jeg forbød dig at give mig pinke sløjfer forenden af min fletning. så den endte som blå.." han lo lidt ved mindet. "hvad med dit værelse?" spurgte han med et smil, han vidste faktisk ikke hvad Itachi foretrak. Han havde det meste af sit liv tvivlet på at han overhovedet havde et værelse.. Det var så.. hotel agtigt. upersonligt.. Han eget var somreglt med mahogni møbler og lyst stof. Det han havde før havde lysserødt stof. det lignede en piges værelse.. Han håbede det ikke stod aå slemt til denne gang
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 17, 2008 10:59:19 GMT
Itachi smilede over mindet.. "Du er altid så ond imod mig.." sagde han og kiggede op af trappen. Hans smil forsvandte roligt og han kløede sig i nakken. "Mit værelse.." mumlede han og smilede skævt.."Tjooh... Jeg fik aldrig lavet det helt færdigt da jeg gik i gang med jeres.. Det er faktsik bare et stort rum.." sagde Itachi og smilede lidt.. han havde faktisk helt glemt sig selv. nåh fuck det.. "Nååh... Kom med op!" sagde Itachi og hoppede glad op af trappen. han ville vise enada boligen.
|
|
|
Post by Enada on Jan 17, 2008 13:19:06 GMT
Ena smilte stort ved Itachis pludselige energi. *han virker glad..* tænkte han glad for sig selv og kom i tanke om noget.. "hvad mener du med at 'han ville nyde det lidt mere med dig?' eller hvordan var det du sagde det?" spurgte han men fulgte med itachi op af trappen, han kunne næsten følge med X3
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 17, 2008 17:57:15 GMT
"det ved jeg ikke.." sagde han med et smil og kløede sig på kinden med sin pegefinger. Han gik helt op på sidste etage og ned af den gang. Der var ialt fire døre. en ad dem stod der WC på.. på dørene stod der henholdsvis K.U. E.U. I.U. Med bogstaver der lignede det randte ned at døren. "Gæt..." sagde han og stilte sig op af væggen ved E.U.
|
|
|
Post by Enada on Jan 17, 2008 18:05:10 GMT
"du har endeligt lavet EU?" spurgte han grinene og tænkte på hvormeget at EU ville have U.S.A. med i deres union. "Eller også er det mit værelse?" spurgte han med et smil
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 17, 2008 18:59:27 GMT
"EU er det ikke nej.." sagde han og vendte sig om han tog fat i dør håndtaget og åbnede.. ikke helt. så vendte han sig om og smilte til Enada. "Du har din egen nøgle. og alle værelserne er Lydisolleret.. " sagde Itachi med et smil. Han åbnede den helt for Enada. Værelset var malet Sort. Men på vægende gik der to bånd hele vejen rundt. et Rødt og et Sølvfarvet som snoede sig omkring. Der stod en stor himmelseng med gardin i siderne som man kunne trække for via en snor der sad i loftet tæt på væggen og hovedepuden. Og Der var en mindre sofa foran en pejs foran sengen. Store vinduer lyste rummet op og viste også den ekstrem flotte Udsigt her oppe fra. gardinerne til dem kunne trækkes for via en Fjernbetjening. Der stod også et mindre skrivebord men det er ikke intressant. Der hang også et billede på væggen som ommebagved havde et mindre penge skab.
|
|
|
Post by Enada on Jan 17, 2008 19:03:16 GMT
Ena trådte smilende ind på værelset. "wow.. flot.." Han fik et bredt smil på læberne da han prøvende trak i snoren og gardinerne gik for. 2smaaaart" Han så begejstret ud for hans værelse. "Kan se du holdte igen på lysserødt.." han smilte optimistisk til Itachi og hoppede hen og gav ham en krammer. "taaark, det er flooooot" sagde han rimligt ivrigt og glad.
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 17, 2008 19:11:27 GMT
Itachi smilede og krammede Enada.. Han havde ikke tænkt sig at sige at han faktisk startede med at male hele værelset Pink og læserødt. indtil der kom nogle arbejdere forbi og spurgte om Itachi skulle have et barn. "Det glæder mig du kan lide det." sagde Itachi med et smil.
|
|