|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 15, 2008 21:41:33 GMT
Ayu så først ned i sin kop kakao hvor fløden flyttede sig let omkring. "Hmm? Spørg løs Enada" Lød det sikkert fra hende. Ayu var så selvsikker at hun måtte være underlig at være i lokale med. Men det var både hendes udstråling og hendes udseende der fik folk til at omgås hende med en underlig form for fattethed. Mange blev klodsede, rødmede, mistede ordene. Hun nød følelsen af at blive tilbedt som en prinsesse.
|
|
|
Post by Enada on Jan 15, 2008 21:46:55 GMT
"jooh... Du må have haft en mor, hvordan er det egenligt at have en mor?" spurgte han usikkert, det var ikke det spørgsmål han egenligt ville stille, men han viller egenligt gerne have et svar på det. Han havde aldrig set sin mor som mor, mere som en der gik der.. hans familie havde altid været Kizu og Itachi.. og Korai som den han tilbad, ingen andre..
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 15, 2008 21:50:57 GMT
Ayu begyndte at grine venligt. "For mit vedkommende var min mor en person jeg havde lyst til at slå ihjel hver dag. Hun kneppede til højre og venstre den billige so. Men sådan er det vel.. Jeg vil ikke sige jeg har haft en mor" Ayu så roligt på ham, øjnene smigrede sig ind, lokkende. Der var en underlig intens stemning over Enada. "Ellers andet? Jeg kan hjælpe dig med stortset alting" Ayu så tænksom ud. "Medmindre det har noget med matematik at gøre. Jeg kan skrive, men ikke regne!" Ayu virkede pludseligt så naturlig. Det virkede til også at have en god effekt på Enada.
|
|
|
Post by Enada on Jan 15, 2008 21:54:27 GMT
Ena turde ikke spørge, han havde det nemmest når folk bare tog det.. >_> det var da det de altid havde gjort.. alle 3 gange.. hele hans liv.. men kun 3 gange udviklede sig videre.. Inner Ena: kom nuuh.. SPØRG HUN ER IKKE TANKELÆSER! Ikke lige som tingen i Naruto, for hende her kan ikek læse tanker.. >_>
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 15, 2008 21:58:22 GMT
Ayu smilte venligt til ham. Måske hvis han ikke så hendes øjne ville det være nemmere. Ayu bukkede sig et kort øjeblik bag skrivebordet for at samle skårene op fra det knuste krus. Indholdet blev tørt op med en klud der havde ligget i en skuffe. Umiddelbart noget hun havde brugt på at gøre rent herinde.
|
|
|
Post by Enada on Jan 15, 2008 22:04:26 GMT
Ena fik det ikke nemmere, nu var der i stedet en ualmindeligt lækker bag lig op mod ham. han rødmede voldsomt og holdte begge hænder mod sit ansigt. Han kiggede derfor stædigt op i loftet igen. "jeg.. jeg ville bare... " Han gik i stå.. *MØG!!*
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 15, 2008 22:07:33 GMT
Ayu gik roligt over til ham, skårene blev lagt på bordet. "Mhmm?" Det var så tydeligt hvad han ville spørge om, det hang som røg i luften. Det blågrå øjne så roligt på ham, et mildt udtryk af forståenhed bredte sig. Som fortalte hun ham, at hun allerede vidste hvad han ville spørge om, og at det ville være helt iorden.
|
|
|
Post by Enada on Jan 15, 2008 22:12:59 GMT
Ena havde lyst til at løbe.. "ehh.. joooh.." Det var lidt pinligt at skulle kigge OP på hende >_> Han kunne ikke se ind i hendes øjne så det blev lige ud.. Kavaler gang.... Faktisk en pæn hals.. Inner ENA: STOP STARRING AT HER BOOBS YOU PERVERT!!! Ena gippede og snurrede væk fra hende "undskyld..2 mumlede han, tydeligtvis flovt. *kavaler gangen.. den.. lignede en god stram røv..*
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 15, 2008 22:16:40 GMT
Ayu så lidt på ham. Slikebløde fingre gled op af hans nakke og nussede hans hår. "Undskyld? Du har da ikke gjort noget" Derefter spadserede Ayu blot over bag skrivebordet igen, så roligt på ham. "Ellers andet?" Hovedet blev lagt let på skrå, smilende attitude.
|
|
|
Post by Enada on Jan 15, 2008 22:18:57 GMT
Igen, kuldegysninger, ikke ad ad slagsen mend purrrrrrr slagsen. Han sukkede, opgivende. "nej.. intet.." han smilte *kan ikek få mig til at spørge alligevel..
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 15, 2008 22:21:12 GMT
Ayu så på ham, intensiteten var blevet brudt da hun gik, det vidste hun. Med vilje. Nu ville han gå og ærge sig over han ikke tog chancen, drømme om den søde fornemmelse, hendes duft, de lette berøringer. "Jamen så.." Ayu trak på skuldrene. Han skulle have chancen for at ombestemme sig, eller have chancen for at gå udenfor pinligt berørt over situationen.
|
|
|
Post by Enada on Jan 15, 2008 22:24:24 GMT
"så ses vi vel.." Han vinkede muntert, klikkede med kæben så Arachna igen pilede efter ham, klikkende og kravlede hun op af hans bukseben. Nu var presset væk og hendes, former virkede ikek så defineret.. Egenligt kom han til at tænke på Korai.. Hans duft.. mmmmm han fik et lettere sageligt blik inden han gik mod døren med et lille halvdrømmende smil. Korai der kyssede hans hals.. OH han måtte SÅ MEGET finde ham nu! han var blevet liderlig O.o
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 15, 2008 22:37:23 GMT
Ayu gik udenfor døren, så han fik et sidste glimt af hendes kurver, former. Hun blinkede til ham med det ene øje, forførende, før hun bevægede sig videre mod udgangen. Måden hun bevægede sig på, hendes røv talte næsten til ham. Lokkende attitude, intet nogen mand nogensinde ville kunne give ham. Det var noget der hørte til kvinderne.
|
|