|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 15, 2008 17:11:29 GMT
Kontor stol, skrivebord, smuk udsigt. På skrivebordet foran hende stod en kande med Kakao og 2 krus. Kun det ene brugt. Mr. Itachi havde ret, Kakao ville altid være en god ting. Hendes lange tynde ben lå let henover kanten på bordet. Kunne man være noget bedre sted lige nu? Tvivlsomt. Den ene hånd blev brugt til at holde kruset der endnu var halvt fuldt af Kakao. Pegefingeren på den anden legede med hendes egne gyldne lokker. Gad vide hvordan hun var endt her?
|
|
|
Post by Enada on Jan 15, 2008 17:22:32 GMT
Ena vidste intet om en ny sekretær og kiggede derfor ikke ind af vinduet før han hoppede ind af det. Han kom direkte fra taget af hvor han havde siddet oppe et godt stykke tid. Og dette vindue var det eneste der var åbent. Han landede som en kat på gulvet og lukkede vinduet efter sig. Arachna kralvede endeligt ud fra sit skjul i Enas skjorte og op på hans hovede.
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 15, 2008 17:31:31 GMT
Ayu drejede hovedet langsomt, pistolen hang allerede fremme i luften. Skulle hun allerede nu forsøges aflivet? Det så ikke umiddelbart ud til at være en snigmorder, så pistolen røg hurtigt ned på bordet igen. Ayu rejste sig op, hmm. Der var noget bekendt over den måde Enada så ud på, mindede hende om en. Han mindede hende underligt om Itachi. "Uhm.. Hvad har du gang i?"
|
|
|
Post by Enada on Jan 15, 2008 17:38:25 GMT
Ena hoppede en halv meter op i luften. Han var ualmindeligt lav. Men så ikke forkert bygget ud. Hans ualmindeligt lange hår var for en gangs skyld ikke i en fletning. Det ville sige at det endte ved hans knæhaser. "Hvem er du?" spurgte han lettere forvirret. Arachna kravlede uhindret ned på hans skulder. Han havde en svag duft af frostklar vintermorgen omrking sig og hans milde cologne. han skulle endnu ikek barbere sig (selv troede han ikke den dag kom hvor han skulle barbere sig selv @_@)
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 15, 2008 17:50:48 GMT
Ayu drejede hovedet halvt. "Hvorfor kom du lige ind af vinduet?" De blågrå øjne hvilede roligt på ham. De kunne sikkert blive ved med at stille hinanden spørgsmål, uden at komme nogle vejne. Ayu satte sig ned i stolen igen, og drak af sin Kakao. Mhmm, Kakao ville nu altid være godt.
|
|
|
Post by Enada on Jan 15, 2008 17:56:15 GMT
"Jeg har lige været på taget.." sagde han og lagede hovedet på skrå. "Svare de nu på hvad de laver her og hvem de er?" spurgte han en andelse stødt over hans spørgsmål lige blev ignoreret.
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 15, 2008 17:59:39 GMT
Ayu smagte lidt på Kakaoen. "Ayu" Lød det kort, ligeså fyldestgørende som hans svar havde været for hende. Mere Kakao blev hældt op, fløde blev hældt i, sukker, rørt rundt. Derefter drejede hun sig langsomt rundt med Kakao-kruset i hånden. "Hvem er du?" De blågrå øjne vejede ham langsomt. Den kakao er egentligt udemærket.
|
|
|
Post by Enada on Jan 15, 2008 18:05:51 GMT
"Enada.." sagde han og så forvirret på hende.. "Det her kontor plejer da at være tomt.. Eller er jeg kravlet ind det forkerte sted?" Han så ud af vinduet, en smule forvirret. *typisk mig at tage fejl*
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 15, 2008 18:42:56 GMT
Ayu så lidt på ham. "Oh, du er Enada! Javel ja. Jeg troede du var indbrudstyv eller lignende. Jeg er den nye sekretær" Ayu gjorde ingen miner til at trykke hans hånd, mest af alt fordi hun sad med brandvarm kakao. "Så mig får du nok at se til i den nærmeste fremtid" Hun smålo. Ikke et behageligt grin, men ej heller ubehageligt. En underlig mellemting.
|
|
|
Post by Enada on Jan 15, 2008 18:46:45 GMT
Ena måtte koncentrere sig for ikke at se himmelfalden på hende. For andres synspunkt var hun jo mege pæn og.. smuk, hun var jo kvinde, hvilket var tydeligt "sekretær..?" spurgte han forsigtigt. *Det her er ikke godt...* tænkte han og tvivlede lidt
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 15, 2008 18:48:38 GMT
Ayu hældte roligt Kakao op i det andet krus, fløde, sukker. Hun rakte det ud til Enade, samtidig med hun forsigtigt strøg ham ned af kinden. Varme fingre efter sit eget krus og kanden. "Ja. Itachi introducerede mig til stedet tidligere, bad mig falde til. Så du er officielt den første på kontoret!" Der blev smilet varmt til ham, men samtidig en underlig snert af flirten.
|
|
|
Post by Enada on Jan 15, 2008 18:52:04 GMT
Ena rødmede helt op i håret han tog dog imod koppen. Han smilte forsigtigt og tog en slurk af koppen, skoldhed.. bare for at fjerne tankerne fra hvordan det mon føltes at kramme en kvinde @_@ Inner Ena: THINK KORAI, THINK KORAI YOU STUPID FAG THINK KORAI! DONT THINK OF HER BOOBS! .. Or her ass.. RAWRRR... NOOO KORAI KORAI KORAI KORAI KORAI.. Korai AND her *drool* FUCK... NOT YET NOT YET! KORAI KORAI KORAI
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 15, 2008 18:56:10 GMT
Ayu gav ham et prik på næsen før hun satte sig igen. Med Kakaoen placeret så perfekt at fulgte han den, ville han ikke kunne undgå at se på hendes barm. "Men sig mig, hvorfor kom du ind af vinduet?" Ayu var udemærket klar over han rystede ved hendes mindste berøring. Aldrig havde hun set flirten som værende så effektiv. Han skulle HELT sikkert leges med. Gøres usikker, blød i knæene.
|
|
|
Post by Enada on Jan 15, 2008 18:59:26 GMT
"det var hurtigere end at tage trapperne.. og sjovere.." mumlede han og fangede sig selv i at glo på de forbudte boobs.. Han rødmede og så stædigt op i loftet. arachna kravlede ned af ham og tog en runde i kontoret. Han tudre ikke følge hende med øjnene hans øjne ville bare ende på Ayu..
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 15, 2008 19:04:41 GMT
Ayu rejste sig, nu skulle han tabe kruset med Kakao. Han rystede allerede som et espeløv, så det burde blive en smal sag. Ayu gik langsomt omkring ham, i en kort cirkel. Nu stod hun bag ham. Hun lod en finger glide ned langs hans rygrad. Hun nærmede sig hans øre. "Hvad laver du her.. helt alene... Burde du ikke blive på din egen etage?" Ayu fik det til at lyde lokkende.. Som var han en sommerfugl der netop var gået i edderkoppens spind. Hendes stemme var liflig, sød.
|
|