|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 14, 2008 20:17:28 GMT
Ayu's hår var for en gangs skyld sat op, dog blot med en forførende rød sløjfe. Den hvide shirt med v-udskæring og de blå bukser var ligesom en fast del af hendes inventar. Ayu trådte langsomt indenfor, kommenterede kort at hun havde en aftale med Mr. Uchiha, hvorefter hun blev ført ind i hvad der kunne minde om et præsentations lokale. Dette var tomt. "Mr. Uchiha vil dukke op kortvarigt, gør dem det behageligt"[/b] Ayu trak på skuldrene og satte sig til rette i en af stolene. Gad vide hvor længe hun skulle vente her? Benene blev svunget op på en anden stol så hun sad, som man ville gøre det i en sofa. Uden fordomme, uden nogen form for tanke, bare som det faldte hende, naturligt.
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 14, 2008 20:29:57 GMT
Itachi kom roligt ind i lokalet fra en anden dør. Hans hår var sat op i en heste hale og hans tøj var sort som altid og hans jakke til jakkesættet stod åben så man lige kunne se Pistoler inden under. og Se den sorte skjorte og det Gulvfarvet slips. Han vendte sig imod Kvinden og gik hen og lukkede døren hvorefter han satte sig ned lidt fra hende.. "Hmmm... Hvem er du så?!" sagde Itachi og lænte sig tilbage..
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 14, 2008 20:43:01 GMT
Ayu så op, gråblå øjne lurede ham på en underlig, lokkende måde. "Jeg er Ayu Knight Serena, og de må være Mr. Itachi?" Hovedet blev lagt let på skrå, interessant menneske, måske en af de få der ville være værd at lege med. Skidt så han ihvertfald ikke ud, men der skulle mere end flot tøj til at imponere. Det var mere måden han bar sig selv på. Ayu løsnede den måde hendes hår var sat op på, så det faldt naturligt nedover hendes skuldre. Hun var kun 17, men bar allerede nu en krop væridg for foto modeller. "Korai bad mig møde dem?"
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 14, 2008 20:50:40 GMT
"hmm.." sagde Itachi mumlende og uintresseret. Han kiggede dog lige ned over hende en enkel gang. "Korai. Du er... 17.. Og Skatte opkræver i V.E.T.O.... Sagde han også hvad du skulle." sagde Itachi og kiggede hende i øjnene. Hans blik var stift uden nogen form for følelse.
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 14, 2008 21:03:07 GMT
Ayu trak på skuldrene. "Du er velinformeret. Det er ganske korrekt. Korai nævnte noget med at være sekretær skulle jeg mene" Hendes stemme var blød, slikkende for øret. På alle måder lokkede hendes person, men samtidigt var der noget død giftigt over hende. En lidenskabelig fare. "De er en interessant herre, hvorfor viser de interesse i en som mig?" Hovedet blev lagt let på skrå. Ayu var et rovdyr på jagt, men Itachi var blot en blanding af bytte samt artsfælle. Noget der sagtens kunne leges med, men alligevel passes på. Ayu fugtede sine læber i en langsom bevægelse.
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 14, 2008 21:12:33 GMT
Itachi smilede en smule og rystede på hovedet. "Det tror jeg ikke er en opgave for en lille tøs." sagde Itachi med et smil og satte sig bedre op. Han kløede sig meget roligt på hagen og tog hånden ind under sin jakke. det kunne ligne han ville have fat i en pistol. men han tog en blok og noget papir frem.
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 14, 2008 21:15:32 GMT
Et øjenbryn blev løftet, som en underlig gestus, samt en pirrende advarsel. De lyste ud af øjnene. Jeg er ikke nogen tøs. Derefter faldt tankerne på noget andet. Hvis dét ikke var hvad Itachi ønskede, hvad så? "Hmm, i da fald, hvad er deres ærinde, Mr. Itachi?" Øjnene så blot på ham, mens et underligt ønske om at gå omkring ham, lure hans bevægelser, pirre hans sanser, dukkede op under den ellers fredelige facade.
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 14, 2008 21:27:53 GMT
Itachi kiggede op på hende og skrev noget ned på papiret. "At være min sekretær betyder.. hente en masse kakao til mig. og det tror jeg ikke en lille blondine kan finde ud af.." sagde Itachi lidt provokerende, bare for at se hvad hendes reaktion ville være... hun skulle selvfølgelig også være klar på at Itachi nok ville kalde hende ind på sit kontor rimeligt tit... Han puttede roligt blokken ind i lommen igen og kiggede over på hende.
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 14, 2008 21:38:17 GMT
Ayu så lidt på ham, blikket blev atter normalt. "Ekstra sukker, med eller uden fløde?" Lød det korte utroligt præcise svar. Hun forsøgte for så vidt muligt ikke at virke spydig, alligevel fik sætningen en småskarp tone. Det ville ikke passe hende mere end perfekt. Bedre end at skulle have unødig blod på hænderne. På den anden side kunne mord være fortrineligt tidsbeskæftigelse. Selvom ham der satte ild til ligene stadig var gået en smule over stregen. Man spiste simpelthen ikke kunst!
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 15, 2008 16:26:48 GMT
Itachi kiggede lidt studerende på hende. Hun havde krummer i sig. Hun turde rent faktisk svare igen. "Jamen fint... " sagde Itachi og kiggede forsat på hende. han lænte sig lidt frem imod hende igen. "Hør her. Som sekretær skal man kunne to ting. Hendte kakao som jeg sagde før. Og være god i sengen." sagde Itachi og lænte sig tilbage.
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 15, 2008 16:31:27 GMT
Ayu lagde hovedet på skrå. God i sengen, han var altså også ude på at lege? Hun bed sig forsigtigt i underlæben og rettede hovedet op igen. Han måtte vide hvilke afstamninger hendes egen mor havde. Det lå simpelthen til familien at være god i sengen. Desuden, bliver man jo kun bedre med øvelse? "God i sengen, javel ja.. Det lydder forholdsvist simpelt." Det var næsten som drejede hun tingene på hovedet. Som kunne han ikke undvære hende, men det blot var hende der overvejede om hun ville ansættes. "Det er en aftale Mr. Uchihia" Hun smilte, et lurende smil. Kridhvide tænder.
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 15, 2008 17:13:06 GMT
Itachi lo Roligt og smilede. "Jamen fint.. " sagde Itachi og smilede.. "Du er min nye sekretær..." sagde Itachi og knækkede fingre.. "Jeg har kontor på øverste Etage uden nøgle. Hvis du skal have fat i nogen på de andre Eatger så skal du fortælle dem dit Etage Niveau. og når jeg mener uden nøgle.. mener jeg at du kan ikke komme længre op med mindre du har en kode. for resten er Bolig for mig og mine brødre..... Samt Korai...." sagde Itachi og Kiggede på hende. "Du har selvfølgelig arbejdsplads på samme Etage som mig... Start imorgen." sagde Itachi og rejste sig op. Han tænkte egentligt på om han ikke bare skulle få hende til at lave en masse papir arejde for at torturere hende...
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 15, 2008 17:27:51 GMT
Ayu nikkede blot. Rejste sig så hun stod i fuld figur. "Deal" Derefter gik hun, langsomt, omkring ham, som for at se ham an. Hviskende i hans øre. "Ses imorgen.. Chef" Stemmen var blid, lokkende, forførende. Døren blev åbnet langsomt, og hun gik ud. Den lukkede tæt bag hende. Indeni jublede hun over de muligheder der var blevet åbnet pludseligt. Udenpå var hun stadig blot en forførende engel? /out
|
|
|
Post by Mr. Uchiha on Jan 15, 2008 17:34:11 GMT
Itachi fik kuldegysninger. Hun var utroligt god til sit arbejde allerede.. Han sagde ikke rigtigt noget men gik lidt efter ud af den dør han var kommet ind af..
//out
/end
|
|