|
Post by kizuka on Jan 12, 2008 14:02:21 GMT
Et af de store kontore. Næsten mørklagt. Helt i toppen af den enorme bygning. Det eneste der skabte lys i det store, meget fine rum, var en lampe på kontor bordet. En lampe der blev tændt og slukket med jævne mellemrum. Der var en utrolig udsigt ud over byen der var lyst op af de mange billygter, gadelygter og lys fra de tændte huse. Toppen af bygningen raget et godt stykke over de andre huse, så der var en utrolig usigt.
Kizuka lå på kontor bordet der var i rummet, med fingeren imod en lampe, som han blev ved med at tænde og slukke. Hvorfor han lå her var der vidst ikke helt nogen der vidste, men en ting var sikkert; Man skulle passe på ikke at sige noget forkert til ham lige nu, for han var på nippet til et af sine anfald.
|
|
Korai
Full Member
V.E.T.O, R?dgiver
|
Post by Korai on Jan 12, 2008 14:07:46 GMT
Korai trådte diskret ind ad døren med et udtryksløst ansigtsudtryk. Dog havde han som sædvanligt en smøg i munden... Et hurtigt kig på Kizuka fortalte ham at han skulle passe på. En automatisk drejning med hånden - så fik han sin sædvanlige magnum op ad pistolhylsteret, ladede den, og satte den på lås, hvorefter han satte den ned igen. Trods alt havde han ingen 'sparkedragt' med... Han pustede langsomt røgen ud af mundvigen "fffhh.... Godaften, Kizuka" lød det roligt fra ham, da han fik røgen ud af munden. Han tog et kort sug af cigaretten før han pustede ud igen - og smed smøgen ned på gulvet, hvorefter han åndsfraværende slukkede den... Men greb dog ikke ud efter en ny. Han tænkte blot på hvordan han kunne få Kizuka til at slappe af..
|
|
|
Post by kizuka on Jan 12, 2008 14:18:49 GMT
Kizuka lod lyset stå tændt. "Godaften.." Mumlede han bare en smule fraværende da han hørte Korai's stemme. Han var ret sikker på at det var Itachi der havde bedt Korai om at holde øje med Kizu, men det var ikke noget Kizuka brokkede sig over, selvom han var en smule utilfreds med det. Han behøvede ikke at blive holdt øje med .. Ihvertfald ikke efter hans egen mening.
|
|
Korai
Full Member
V.E.T.O, R?dgiver
|
Post by Korai on Jan 12, 2008 14:36:53 GMT
"Keder du dig, eller...?" Han rettede igen blikket på Kizu... Ikke bedst at tirre ham. Fyren kunne godt finde på at lukke sig selv ind i brand, og så, når det er aller farligst, hoppede ud af en vindue eller lign... Noget der i så fald kunne være ekstremt farligt. Han blinkede kort hvorefter han så på lampen, der skiftesvist tændte og slukkede... tænd... sluk... tænd... sluk....
|
|
|
Post by kizuka on Jan 12, 2008 14:40:15 GMT
"Hvorfor bollet Ena-chan dig?" Spurgte han direkte, en smule mut. Han havde fået Enada's forklaring flere gange, men selvom Enada havde prøvet at forklare Kizuka hvad sex var o.s.v, så forstod han sig stadig ikke på det, og han forstod sig heller ikke på hvad alkohol egentlig gjorde ved kroppen. Han havde fået det at vide, men han forstod det stadig ikke.
|
|
Korai
Full Member
V.E.T.O, R?dgiver
|
Post by Korai on Jan 12, 2008 14:45:34 GMT
Korai gloede lidt underligt på Kizuka "Øh.... what the hell?" Sagde han så med en lidt lav stemme og betragtede Kizu lidt. Hvad mente han? Sær snegl... hnn... Korai kløede lidt diskret i nakken "Uhm.. der er vist noget du har misforstået... Hvem har fået dig til at tro det?" Han kiggede direkte på Kizuka. Hvis Enada havde lavet en drengestreg var den aldeles ikke sjov...
|
|
|
Post by Enada on Jan 12, 2008 14:47:17 GMT
((De er ikke kommet så langt endnu.. XD))
|
|
|
Post by kizuka on Jan 12, 2008 15:01:31 GMT
OOC: Ved jeg godt, men det ved Kizu ikke ^^ Husk at han tager alting meget bogstavligt xD
IC: "Hvad skete der så?" Spurgte han undrene, inden han vendte om på maven og så imod Korai med et misfornøjet blik. "Det stod i aviserne, og Ena-chan sagde at det ikke var det der var sket, men omvendt." Brokkede han sig. Sætningen kom til at lyde en smule hårdere end Kizu egentlig havde planlagt, men han var ligeglad. Han ville bare høre hvad Korai havde at sige.
|
|
Korai
Full Member
V.E.T.O, R?dgiver
|
Post by Korai on Jan 12, 2008 15:10:59 GMT
"Aner det ikke" Kom det pludseligt fra KOrai... Hans udtryk i øjnene og ansigtet havde ikkeændret sig overhovedet. "Tsh... jeg aner ikke hvem der spreder så latterlige rygter, men i hvert fald må det havde været nogle der ikke bryder sig om os. Hvis jeg endelig skal fortælle dig noget, blev jeg rent faktisk utrolig fuld den dag, og jeg kan ikke huske noget som helst..." - mere eller mindre rigtigt. Korai kunne skam godt huske små brudstykker... Enada's hår... øjne... lugt... og en edderkop. Men hvorfor skulle han sige det? Det ville virke aldeles forkert, desuden, var han mester i at lyve.
|
|
|
Post by kizuka on Jan 12, 2008 15:38:58 GMT
Kizuka stirret længe og gennemborderne på Korai uden at sige et ord. Han holdte sig stadig til hvad han havde fået at vide, og han havde før oplevet at Korai havde løget for ham. Ikke store løgne som kunne få Kizuka's pis i kog, men små løgne. Det var dog ikke vrede der fik Kizuka til at fare ned fra bordet, og imod Korai, for at tage fat i hans hals og hamre hans hoved ind i væggen bag ham. Det var mere hans hjerneskade og dårlige humør, som uheldigvis kom til at gå ud over Korai.
|
|
Korai
Full Member
V.E.T.O, R?dgiver
|
Post by Korai on Jan 12, 2008 15:53:25 GMT
Korai reagerede overhovedet ikke da Kizuka begyndte på sit anfald. Drengen, der efterhånden var på nippet til at blive en mand, skulle få det væk... At skyde ham ville være åndssvagt. Han blev hurtigt hamret op i væggen, med en hånd fastklemt om hans hals. Han trak ikke vejret. Det ville ikke være nødvendigt, da det ville give luftmangel... I stedet stirrede han gennemborende tilbage, og lagde langsomt en hånd på Kizuka's. Kizuka var langt stærkere end Korai, og kunne knække hans hals hvis han ville "Kizuka. Stop, tak. Jeg ved du er i dårligt humør, men det skal ikke gå udover mig.. Stop." Han sagde ordende ganske roligt - men også forståeligt..
|
|
|
Post by kizuka on Jan 12, 2008 16:06:32 GMT
Kizuka strammede sit greb yderligere om Korai's hals, inden han vendte om, for at give Korai en flyve tur igennem lokalet, men da han landet på gulvet igen, var Kizuka over ham som en løve over en antilope. Han fik lynhurtigt trukket sin dolk, og hamret den i siden af Korai, da han ikke anet af han havde vest på under den. "Du lyver..!" Snerrede han, inden han åbnede sin mund og bed sig hårdt fat i Korai's hals. Han prøvede virkelig at flå et stort stykke kød af. Alt imens han gjorde dette, havde han taget fat om Korai's håndled for at holde ham imod gulvet.
|
|
|
Post by Enada on Jan 12, 2008 16:10:10 GMT
døren blev sparket op og to bodyguards-ting fik fat i Kizu og holdte ham fast i et jern greb. De var dumme nok til at tage Kizus dolk (nye ansatte.. tsk tsk!) og tvinge ham væk fra Korai. Ena trådte ind lige efter dem og så for en gangs skyld hård ud. "Finder jeg ET blåt mærke på Kizu af det der får i høvl!" Han gik over til kizu men kiggede på Korai over skulderen "er du ok?" spurgte han og så fortsat bekymret ud over Korai og Kizu.
|
|
Korai
Full Member
V.E.T.O, R?dgiver
|
Post by Korai on Jan 12, 2008 16:24:01 GMT
Korai blev liggende et øjeblik, og mærkede efter om alle organer var raske. Et mindre sår der hvor Kizuka havde stukket ham... kun lidt ned i kødet. Det gjorde ingenting... Og halsen havde det fint... Han rejste sig op, og bukkede for Kizuka "Nej, jeg lyver skam ikke..." Han vendte vredt blikket over mod de to bodyguards... "Tsh... stakler...." Han vendte sig roligt om, så han stod med ryggen til Enada og Kizuka - og kiggede ud ad vinduet... Og overvejede rent ud sagt at tage brændtrappen ned. Det kunne ellers havde været sjovt med en brydekamp med Kizuka. Noget han ikke havde gjort i lang tid...
|
|
|
Post by kizuka on Jan 12, 2008 16:33:10 GMT
Kizuka havde bestemt ikke forventet at han ville blive holdt på plads på denne måde, men han blev først rigtig rasende da han så hvor langt væk han var kommet fra sin dolk. Han prøvede at kæmpe sig væsende fri af de to bodyguards greb, men uden held. Det eneste der skete var at hans hoved blev holdt imod jorden. Det han egentlig var sur over var at han var overbevidst om at Korai løg. Kizuka prøvede desperat at komme fri fra grebet han var blevet lagt i, men det eneste han fik ud af det var ondt i halsen, pga. alt sit hvæseri, og ondt i armene fordi han blev holdt fast. "Jeg vil ikke flå Korai.. Jeg kunne ikke finde på at flå Korai.. Jeg vil bare vise Korai kunst.." Messede han, mest for sig selv, som han lå der, med hovedet imod gulvet.
|
|