|
Post by Enada on Jan 10, 2008 23:07:24 GMT
Ena var påvej hjem da han lagde mærke til en masse der gloede underligt på ham. Han gik ellers og nynnede da han forlod frisøren (han skulle have farvet hans lilla tot igen da det var vokset ud og klippet spidserne til) Nu var han ubehagelig til mode. Folk stirrede på ham fra deres aviser og han måtte derfor stoppe op ved en avis bod og fandt ud af at han ikke behøvede at betale.
PRÆSIDENTENS LILLEBROR VOLDTAGET AF RÅDGIVER.
Ena stirrede længe på overskriften men hans blik endte på et billede af ham og Korai. Han havde Korais slips på og det så ud som om Korai hev en lettere forskrækket Ena hen mod sig. Han huskede godt at korai havde givet ham slipset på og holdte i det som om han hev ham hen til sig. Men det var bestemt ikke sket. Ena stirrede længe på billederne, fuldstændigt chokeret.. hans blik faldte på teksten lige under.
Præsidentens rådgiver havde i går sex med den stakkel 15 årige Enada på en bar i newyork. Enada er Itachi Uchihas yngste bror og denne kan ikke engang køre en bil endnu. Korei - som rådgiveren hedder - har efter sigende hevet Enada ind til sig inden drengen kunne nå at gøre noget og forgrebet sig på ham på grusom vis. De der tog billedet ønsker at forblive annonyme men de siger at det ikke var kønt og at Enada så yderst skræmt ud. de turde end ikke blande sig da de tydeligt kunne se Korais pistol og de havde intet ønske om en død..
Det fortsatte sådan længe. Hele to sider med 'voldtægten på Enada' Ena var stadigt forstenet. Han vidste ikke hvad han skulle gøre. der stod at han højest sansynligt ville benægte det da han vat 'blevet truet til stilhed' Hvis Itachi ikke troede på dem havde han et alvorligt problem.
|
|
|
Post by kizuka on Jan 10, 2008 23:34:55 GMT
"Sch, det er ham" "Skal vi spørger ham om det passer?" "Nej, han vil sikkert benægte det som artiklen siger." Kun kort efter dette var blevet hvisket, hørtes lyden af en skrigene kvinde, men ingen tog sig af at finde ud af hvad der skete. Det var sikkert bare endnu en af byens mange sære folk. Kizuka var bestemt ikke tilfreds med folk der bagtalte hans bror, så han havde stukket sin guld kniv i rykken af den ene af to, hvorefter halsen var blevet skåret over. Kizuka kunne dog ikke lade værre med at tælle ribbene for en sikkerheds skyld, og pille øjnene ud på offer, hvor efter de blev skåret over, præcis på midten, lige over pupillen. Det skete alt sammen i en tæmmelig lukket bag gade, da Kizu vidste godt nok til ikke at slå ihejl på åben gade. Han fik øje på Ena, men kunne dog ikke lade være med at flå en luns af sit offer, og sætte ild til det, inden han løb efter ham, med en utrolig fart, dog haltene pga. skaden i hans ben. Lunsen af kød havde han stadig i sin ene hånd, og han gnaskede i den som var det en snack. Da han nåede op ved siden af Ena, smed han sin ene hånd over hans skulder for at stoppe ham. "Ena-chan, er det rigtigt Korai har voldtaget dig?" Spurgte han nysgerrigt, tæmmelig hyper aktivt, og egentlig ikke særlig seriøst.
|
|
|
Post by Enada on Jan 10, 2008 23:49:48 GMT
Ena gibbede voldsomt da Kizuka kom drønene.. "ehh.. nej.. overhovedet ikke.." mumlede han og vendte avisen om så man ikke kunne se billederne. Han prøvede at smile men det var lidt svært. i det mindste var det da Kizuka.. Eller om han ville blive lige så vred som han forestillede sig Itachi ville blive anede han intet om..
|
|
|
Post by kizuka on Jan 10, 2008 23:54:49 GMT
Kizuka tog lunsen af kød i munden, og kunne ikke lade værre med at flå avisen fra ham, for selv at se på billedet. Han fulgte forsat med Ena ned af strøjet, og fortsat havde han sine arm omkring Enada. Han gnavet længe på kødet, imens han selv læste hvad der stod. Han læste ikke det hele, men ligeså snart kødet var væk, og lå godt og varmt i hans mave, kunne han ikke lade værre med at komme med et kort grin. "Det er ligeså snart man er kendt.. Så tror alle i landet at man har sex med alverdens mennesker.. Det tror jeg ihvertfald på! Men, men, men..!!" Han kunne ikke lade værre med at ligge sit hoved på Enada's skulder og se op på ham med et lettere drilsk blik. "Hvad skete der så?" Hvislede han, og bed sammen om sin tungering i spændning.
|
|
|
Post by Enada on Jan 11, 2008 0:00:30 GMT
Ena sukkede "jeg tror jeg voldtog ham.. og ikke den anden vej rundt..." mumlede han og rødmede. "jeg kunne ikke lade være... " Han kiggede lidt på Kizuka "jeg er bare lidt bange for Tachi-chans reaktion.. han må jo kende sandheden på et eller andet tidspunkt.. Måske skulle jeg lade Korai sige det til ham?"
|
|
|
Post by kizuka on Jan 11, 2008 0:09:35 GMT
Der kom et overrasket gisp fra Kizuka, inden han tog et fast greb om Enada's krave. Han havde aldrig selv kendt til sin egen styrke, pga. hans hjerneskade, så det var et tæmmelig fast og hårdt greb. "Ena-chan voldtog Korai!! Ena-chan voldtog Korai!!" Skreg han grinene. Folk rundt omkring på gaden gloede mærkeligt imod Kizuka's skrigeri, men han endte bare med at ligge sit hoved kærligt ind imod Enada's hals. "Hvis du får Korai til at sige det, vil Tachi-chan bare tro at Korai har noget imod dig, og dermed vil sprede et dårlgt rygte .. Du er ikke jomfru, du er ikke jomfru, du er ikke jomfru." Det sidste blev nynnet, nærmest som om Kizuka lige havde fået sit livs største og mest vidunderlige hemmelighed at vide. Kizuka havde altid selv ment at det forfærdelig klamt når man forlystede sig med andre sexuelt, ved mindre det var for at formere sig. Om det så var klammere ved to mænd, end ved en kvinde og en mand, det skulle Kizu ikke kunne udtale sig om. Han havde faktisk aldrig vidst om mænd også kunne blive gravide, så det var vel lige klamt i hans øjne..
|
|
|
Post by Enada on Jan 11, 2008 0:13:19 GMT
"ARGH!" Udbrød Ena da Kizu tog fat i hans trøj og rev ham lidt tilbage (han har samme tøj på som i siggyen) "du.. kvæler.. mig.." mumlede han med Kizu slap ham igen og han gispede efter vejret "for pokker.. det behøvede du ikke råbe!" mumlede han fuldstændigt rød i hovedet. "Og nej, har jeg ikke været jomfru siden jeg var 14.." mumlede han og så flovt væk
|
|
|
Post by kizuka on Jan 11, 2008 0:21:03 GMT
Kizuka så endnu engang overrasket på sin bror. Siden han var 14 ?! Og det vidste Kizuka ikke?! Hvorfor vidste han ikke det?! "Rrr.. Ena-chan da.." Knurrede han provokerende, inden han tog fat i Enada's hånd, og trak ham med sig. Hvorfor han pludselig fik denne iver til at trække Enada med sig, vidste han egentlig ikke helt .. Indtil han fik øje på et springvand, nær et stort lyskryds. Bilerne kom alligevel kke rigtig frem fordi det var midt i mylre tiden, så Kizu trak bare Enada med side videre over vejen og hele vejen op til springvandet, hvor han smed ham i med bagdelen først, og satte sig ved kandten af vandet. "Ena-chan er våd .." mumlede han med en drilsk undertone. Der kom pludselig to gade politi farene for at finde ud af hvad der foregik, men da de fandt ud af hvem de to drenge var, blev de straks med at optaget af om der var nogle i nærheden med skumle planer for dem. "Men hvorfor Korai?!" Spurgte han pludselig, en smule skuffet faktisk, som et lille barn der var blevet benægtet en slikkepind. Der var utrolig meget som Kizuka ikke forstod sig på pga. hans hjerneskade, men hvis der noget han virkelig ikke forstod, så var sammenlege ..
|
|
|
Post by Enada on Jan 11, 2008 0:25:55 GMT
"hvad nu?" Han blev slæbt afsted og smidt ned i vandet. "Hvad skulle det til for?" spurgte han mut og kravlede op. Fuldstændigt våd vred han sit ærme. "Jeg ved det ikke.. sys bare han så over dejlig ud.. og så skete det bare.. han havde drukket en masse.. tror ikke han havde været villig hvis han var sober..." mumlede han og prøvede uden held at hive Kizu i vandet. han endte i vandet igen..
|
|
|
Post by kizuka on Jan 11, 2008 0:31:58 GMT
Kizuka kunne ikke lade værre med at grine da Enada endnu engang røg i vandet. Det fjols. Kizuka nægtede bare at blive våd selv. "Korai er ikke dejlig. Korai er en sær sær lille mand." svarede han, og bed endnu engang sammen om sin tungering i spændning.
|
|
|
Post by Enada on Jan 11, 2008 0:34:40 GMT
"for dig måske.." mumlede han og sukkede mens han rejste sig igen. "det er snyd du er stærk.." mumlede han så og kralvede og og gav ham en kramer i stedet for.. "sårn!" Ha nsmilte skævt og vred hans ærme igen
|
|
|
Post by kizuka on Jan 11, 2008 0:39:12 GMT
"Ena-chan!" Udbrød Kizuka en smule surt. "Du skal være glad for at dit tøse hår er vådt, ellers havde jeg brændt det!" kom det muggent fra ham, inden han rejste sig op. Hans stakkels trøje .. Våd .. "Men hvordan.. Korai for pokker?!" Kom det alligevel forvirret fra ham, inden han trak den lidt for store hætte, med de piercet-stof-katte øre over hovedet.
|
|
|
Post by Enada on Jan 11, 2008 0:41:54 GMT
"fordi jeg jeg gjorde okay?! jeg ved ikek hvorfor!!" svarede han og stampede i gulvet "det var et øjebliks bøsset-hed for pokker!" Han tog sin pistol ud og rystede den for at få vandet ud
|
|
|
Post by kizuka on Jan 11, 2008 0:45:59 GMT
Kizuka lagde sine hænder i lommerne, lod den ene holde om hans pistol, og så ellers bare misfornøjet imod Enada. "Men Korai.." Mumlede han, da han stadig ikke kunne forstå hvad det var hans bror havde sagt.. Eller for den sags skyld gjort. Kizuka forstod ganske enkelt ikke meningen med at finde andre dejlige på dén måde.
|
|
|
Post by Enada on Jan 11, 2008 0:50:13 GMT
"ja korai var stang stiv!.. jeg udnyttede det og jeg hader at jeg gjorde det!" mumlede han og tog sin trøje af og vred den. Arachna var hoppet af inden han blev smidt i vandet. Egenligt var Ena ikke så splejset som han så ud. han havde en pæn overkrop. Ren hud og muskler kunne da ses. han så hurtig og smidig ud.
|
|