Zeph Henderson
Junior Member
sis' you arr a fuckhead, i'm a emo, this proud family?!.
|
Post by Zeph Henderson on Jan 27, 2008 20:11:03 GMT
Zeph så på hende og krammede hende efter hun var slået ned igen, "såså mente ikke du var på stoffer, men glem det, du er ikke på stoffer, men du drikker for meget," han så på hende og smilte venligt, "slap af det var ikke sådan ment, hun lå der med tøjet skåret op, så jeg gik ind og skulle købe tøj til hende, så jeg idetmindste kunne bære hende hjem, men da jeg kom ud var hun væk og min pistol kunne jeg ikke tage med ind i en shop, det er jo dumt men den var væk, og oveni købet måtte jeg bruge penge på noget tøj jeg ikke fik brug for," han sukkede men smilte, hun havde ikke røvet ham som sådan, men på sin vis havde hun.
|
|
Revy
Full Member
Sagen er, at du er et forbandet fuckhoved!
|
Post by Revy on Jan 27, 2008 20:55:16 GMT
Revy stod et halvt sekundt og så perplex ud da han krammede hende, men gengældte det så med et skævt smil. Han var sku mere tosset end hende! "Jeg ved sku da godt jeg både drikker og ryger ALT for meget" indrømmede hun med et skuldertræk. Hun var jo ikke død endnu, og det galt jo om at leve i nuet! Hun kunne ikke tilbage holde en lille kluklatter da Zeph forklarede hvordan han var blevet 'berøvet'. "Du er sku en dør nogen gange!" sagde hun drillende og rodede i hans hår igen. "Men du sagde du var her for at mødes med en fra banden? Jeg troed ellers den var totalt opløst efter VETO tromlede ind"
|
|
Zeph Henderson
Junior Member
|
Post by Zeph Henderson on Jan 27, 2008 20:59:29 GMT
Zeph så på hende, "blev den også, men jeg er med i en anden bande nu, det var endda en fra den bande jeg er med i nu, der voldtog hende pigen, tror jeg bare dropper det bandelort, det er så underligt at det er synd," han smilte og nussede sig mod hende, hun duftede af blomster det var en dejlig duft, han anede ikke hvorfor kvinder duftede så tt af blomster, men det var dejligt.
|
|
Revy
Full Member
|
Post by Revy on Jan 27, 2008 21:34:55 GMT
Revy holdt kærligt om ham "Det er sku nok det klogeste jeg har hørt dig sige længe! Bare.. Pas på hvis du forlader en bande. Du ved hvordan de har det med 'dessatøre'" sagde hun formanene men med et lille smil. Det var jo det de havde set hende som til sidst. Hun havde fejlet, og forrådt banden derved. Sådan nogle fuckhovder. Men de havde vel fået hvad de havde lagt op til. De havde sku alle sammen for travlt med at sikre deres eget rygte og ære til at se banden smulre.
((Blomster? Nok nærmere Alkohol og ciggaret røg! xD))
|
|
Zeph Henderson
Junior Member
|
Post by Zeph Henderson on Feb 4, 2008 20:58:37 GMT
Zeph grinte lidt, "jeg er ikke som sidste gang, jeg vil ikke lade mig jage, desuden så klarer jeg det nok, jeg er jo en ninja," han smilte venligt til hende, og ventede lidt, hun var simpelhen noget af en storesøster, hun var venlig men et fuckhoved, en rigtig underlig person.
|
|
Revy
Full Member
|
Post by Revy on Feb 4, 2008 21:06:18 GMT
Revy smilte igen og slap ham "Du er sku ikke en lille lort mere.. Nu er du bare en stor lort!" sagde hun og stak hånden ned i lommen og fremdrog en ciggaret med tilhørende lighter til 5,75 fra en tilfældig kiosk. Mange kæderygere havde en 'særlig' lighter, men det havde sku aldrig været hendes stil. Hun smed alligvel lortet væk i en brændert. Hun stak smøgen i kæften og nåde lige at tænde den da hun kom i tanke om at hun jo enlig var igang med at holde op. Hun sukkede for sig selv og vippede hoved lidt til siderne. En anden god gang måske.
|
|
Zeph Henderson
Junior Member
|
Post by Zeph Henderson on Feb 4, 2008 21:12:52 GMT
Zeph så på hende og rystede på hoved, "du ryger for meget, du er sku en underlig, en måske lidt rusten i ledene, idetmindste ikke et besuttet bolsche," han så venligt på hende, og grinte kort, hun var ikke sjov men det var sjældent han så hende, og var i godt humør nu, det var dejligt at se hende i god behold.
|
|
Revy
Full Member
|
Post by Revy on Feb 4, 2008 21:28:33 GMT
Revy kløede sig lidt i håret "besuttet bolsche? Og du kalder MIG underlig?!" sagde hun og tog et langt sug hvorefter hun pustede røgen ud over hoved på Zeph. "Men nu hvor du har fat i den fæl-farlige dømme hammer så skulle du måske se lidt på dig selv Mr. Super-Emo?" svarede hun rapkæftet igen og smilede skævt "Det er sku ik' en hemmelighed at jeg fucking ryger og drikker mere end H.A på udflugt"
|
|
Zeph Henderson
Junior Member
|
Post by Zeph Henderson on Feb 5, 2008 13:54:12 GMT
Zeph så såret på hende, "jeg er ikke emo, ikke, eller, OKAY, jeg er emo dreng, og er stolt af det," han skulede stille til hende, men sekundtet efter smilte han, "vidste du ikke man kaldte 'brugte' piger, for besuttede bolscher, din lille dranker," han smilte, hun var virkelig en underlig en, en der drak sig ihjel snart.
|
|
Revy
Full Member
|
Post by Revy on Feb 5, 2008 14:49:56 GMT
Revy fnøs kort "Jeg hænger jo ikke ligefrem ud med små unger som dig, vel?" gav hun igen og tog endnu et sug af smøgen "Viste du at folk der drikker 4 genstande om dagen, ifølge lægerne, ikke bliver mere end 42år gamle?" kommenterede hun så til hans 'dranker' påstand. Det var hvertfald hvad hun havde læst. Det var længe siden hun havde været hos lægen sidst. Det kostede det vide ud af øjnene og de ville sikkert bare indlægge hende, hvilket igen ville komme til at koste! Det kunne godt være hun ikke var i penge mangel, men det ville hun sku komme hvis hun skulle betale for en ny lever, nye lunger OG de 40-50 år hun ville komme til at leve længere. Hun skulle vel være glad hvis hun rundede de 30! Men hva fan. Midtvejskriser var alligevel ikke hendes stil.
|
|
Zeph Henderson
Junior Member
|
Post by Zeph Henderson on Feb 6, 2008 6:58:21 GMT
Zeph smilte af det, han så på hende og sagde så rapkæftet, "hvor mange dage har du så levet som død, du drikker jo meget mere end det, og er snart 30," han så venligt på hende, han ville gerne snakke videre med hende, men kunne ikke finde på andet lige her og nu.
|
|
Revy
Full Member
|
Post by Revy on Feb 6, 2008 7:05:47 GMT
Revy smågrinte selv, tog endnu et sug, smed smøgen på jorden og trådte på den. "Tjaaa.. Hvis vi ganger op og sådan, ville jeg ikke have overlevet til at se min 6 års fødselsdag! Men så længe jeg ka' løbe fra ham den Sorte Høster* så er der jo håb endnu!" sagde hun stadig smågrinende og stak hænderne i lommen "Hvordan går det så eller med dig? Fik du nogenside færdig gjort den uddannelse du snakkede om, eller var det bare varm luft?"
*Den Sorte Høster = The Dark Reeper (Ja, Reeper betyder høster)
|
|
Zeph Henderson
Junior Member
|
Post by Zeph Henderson on Feb 6, 2008 8:14:40 GMT
Zeph smilte til hende, "den blev aldrig færdig med, jeg røg på gaden efter styrtet af banden, så lever mest på gaden for tiden," han så på hende og begyndte at gå, "kom lad os gå en tur, jeg vil se stedet, der skete jo noget sidste gang," han grinte og gik videre.
|
|
Revy
Full Member
|
Post by Revy on Feb 6, 2008 14:50:26 GMT
Revy så en smule uforstående ud "Smed ham den gamle dig ud hjemmefra?" spurgte hun så. Sidst hun have tjekket boede han da hos deres far. Men det var jo selvfølgelig også rimelig lang tid siden. Hun trak et sæt nøgler op af den ene lomme "Skal lige låse guldklumpen inden vi går" sagde hun og gik hen til sin højt elskede pickuptruck fra 1997. Den var gammel, møg beskidt og lugtede af, ja af Revy. Hun stak nøglen ind, trak den lidt ud igen og låste inden hun luntede op på siden af Zeph og faldt ind i hans tempo.
|
|
Zeph Henderson
Junior Member
|
Post by Zeph Henderson on Feb 6, 2008 14:54:28 GMT
Zeph så på hende og rystede på hoved, "du tror vel ikke jeg ville bo hos det fjols, helt ærlig jeg røg ud for lang tid siden, det passer mig desuden fint, det gamle røvhul," egentlig var hans far fin nok, men Zeph var ikke til normale mennesker, han kunne ikke lide sådan en fattigrøv, der bare var som revy, han var nok den største plet på Zeph, altså efter revy der tog suverent førstepladsen.
|
|