|
Post by kizuka on Jan 18, 2008 14:16:53 GMT
Kizuka var en god dreng. Det burde de fleste vide. Alle der kendte ham vidste godt at han ikke altid brændte ting af, og ikke altid åd mennesker. Desværre var det bare de færeste der gav sig tid til at lære ham at kende. Kizuka kunne da ikke gøre for at han var anderledes.. Kørt ned, og havde en alvorlig hjeneskade.
Kizuka sukkede, idet han fjernede sit blik fra det træ han havde stået og kigget på i noget tid nu. Parken var fyldt med mennesker. Mennesker der gik en stor cirkle udenom Kizuka. Han tog sig ikke rigtig af det. Han var efterhånden vandt til at folk på gaden gik en stor cirkel udenom ham. Med hænderne i lommerne, begyndte han at gå videre hen af stien. Hans hætte var forengangs skyld trukket ned, så man tydligt kunne se hans hvide hår. Han stoppede dog brat, da han trådte på en avis, og tilfældigt kom til at læse forsiden.
"PRÆSIDENTENS BROR I DYB ROMANCE." Kizuka rynkede på næsen, inden han flyttede sin fod en smule, så han bedere kunne se det billed der var smækkede på forsiden af ham selv og Jess, siddene på kandten af havnen .. Krammene. Han bukkede sig ned, for at samle avisen op, inden han begyndte at gå videre. Imens han gik, fandt han sin guld lighter frem, som han havde fået sit navn ind i. Han tøvede ikke med at rulle avisen sammen, og sætte ild til den. Dumme journalister. Han hadede dem.
|
|
|
Post by Enada on Jan 18, 2008 14:29:01 GMT
Ena kom løbende fra siden og omfavnede Kizuka. "haha! nå har man fået sig en kææææææææææææææææææææresteee?" spurgte han leende den langt større dreng. Folk stirrede forskrækket på dem, at den lille dreng turde at ofavne Kizuka!!
|
|
|
Post by kizuka on Jan 18, 2008 14:37:08 GMT
Der gik et sæt igennem Kizuka da han pludselig blev overfaldet, men da det bare var Enada så slappede han straks mere af. "Nej jeg har ej!" Udbrød han, en smule strengt. "Kizuka kan ikke lide piger, og det ved du godt.." Endte han med at sige, en smule nedtrykt.
|
|
|
Post by Enada on Jan 18, 2008 15:11:16 GMT
"awwwww...2 Ena smilte svagt til Kizuka "det ved jeg godt, det var bare drill.." Han smilte muntert til Kizuka
|
|
|
Post by kizuka on Jan 18, 2008 15:40:15 GMT
Kizuka sukkede kort, stadig en smule mut, inden han så småt begyndte at gå videre, imens han fandt en cigaret frem, og tændte den. Han tog sig stadig ikke af at folk gik en stor bue udenom ham. De kunne også bare vove på at komme tæt lige nu .. Han var sulten.
|
|
|
Post by Enada on Jan 18, 2008 16:15:03 GMT
Ena fulgte blot med Kizu, han følte sig sikker nok omkring ham så det var ikek så slemt.. ^^ "Hvad har du rendt og lavet?" spurgte han muntert. "Og hvor mødte du hende der dimsen? Hu nser bekendt ud, hun gav mig bare aldrig sit navn"
|
|
|
Post by kizuka on Jan 18, 2008 16:33:33 GMT
Kizuka prøvede at tænke sig om, men lige meget hvor meget han prøvet, kunne han simpelthen ikek huske hendes navn, og det var ikke fordi han var dårlig til navne, men fordi hans hjerneskade stort set havde slettet hele episoden på havnen. "Jeg kan ikke .. huske hvad hun hedder.. Faktisk heller ikke helt præcis hvor det var.." Svarede han, med sit blik imod jorden. Det var egentlig en ret underlig følelse .. Totalt glemt, men han kunne nu inderst inde godt huske at han havde mødt hende.
|
|
|
Post by Enada on Jan 18, 2008 16:39:38 GMT
Ena smilte bare og klappede Kizu drillende på hovedet. "går nok!" han satte i løb "kom nu, jeg er sulten!"
|
|
|
Post by kizuka on Jan 18, 2008 17:13:46 GMT
Kizuka stoppede igen op for at se imod Enada, men han endte alligevel med at halte efter Enada, med sin cigaret imellem tænderne. Da han nåede op på siden af Ena, endte han alligevel med at smide sin arm omkring hans nakke, for at trække hans hoved forover. "Jeg er også sulten." Erklærede han, inden han begyndte at uglet Enada's hår.
|
|
|
Post by Enada on Jan 18, 2008 17:15:42 GMT
"ARGH! MIT HÅR!" Ena hvinede da hans hår blev uglet voldsomt. *det skal han få betalt! med rente! T_T* Han kunne på ingen måde vriste sigfri af Kizuka der var meget stærkere end ham.
|
|
|
Post by kizuka on Jan 18, 2008 17:41:39 GMT
Kizuka fik lagt Enada ned på jorden, inden han selv for op, og begyndte at gå videre som om intet var sket. "Jeg er suuulteeen... !" Råbte han tilbage efter Enada. Den kommentar fik blot folk omkring ham til at søge skjul. Det var faktisk helt komisk at se på.
|
|
|
Post by Enada on Jan 18, 2008 17:43:00 GMT
Ena satte sig op med strithår og måtte løsne sin fletning mens han gik efter Kizu "jaja.. jeg hørte dig første gang!" mumlede han 2Så find en du vil æde.. bare ikek mig.."
|
|