|
Post by rasuse Nierusenu on Jan 24, 2008 1:59:03 GMT
rasuse kan mærke at han lem, er blevet lidt mere stiv så han tager hans fingere ud, og hånden op og stopper med at gramse på hende, men tager hende hen til væggen og tager hans busker, og bagefter hans underbusker af, og begynder så at stikke hans lem ind gennem hendes baller og starter med at, støde langsomt til
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 24, 2008 2:17:44 GMT
Ayu rykker hovedet fra side til side. Det blonde hår slår imod hans ansigt. Det gjorde helvedes ondt! Hendes piben døde straks ud, øjnene vidt åbne. *Stop, stop! Få det til at stoppe!* Vejrtrækningen fulgte hans stød, præget af smerte, had. Hun skulle få ham til at rådne op for hvad han havde gjort! Ayu ville se det ske, langsomt se ormene æde hud og kød af hans kranie, for til sidst at knuse det under sin fod!
|
|
|
Post by rasuse Nierusenu on Jan 24, 2008 10:58:29 GMT
rasuse holder tempoet i ca to min, inden han så støder hurtigere og hårdere til, mens han smiler lidt ondt og begynder så, at tage på begge hendes bryster, og rører hendes brystvorter, mens han ondt nyder det da det er, hende straf
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 24, 2008 11:04:03 GMT
Ayu kunne ikke nøjes med at trække vejret gennem næsen. Vejrtrækningen var nu blevet så hård og pibende, at hun ikke kunne få luft nok gennem næsen. Restauranten begyndte så småt at glide for hendes blik. Det føltes som stak nogen et kosteskaft så hårdt, og langt op som det nu kunne lade sig gøre. Ayu skulle brække sig, men kunne ikke. Smerten tog stadigt til, hvem kunne nogensinde se dette som afstraffelse?!
|
|
|
Post by rasuse Nierusenu on Jan 24, 2008 11:12:04 GMT
rasuse's hænder bliver ved med at røre hendes bryster, i ca 5 min mens han holdt tempoet med hans lem, og sætter nu farten op så det nu ca er to gange så hurtigt, og begynder at stønne en del og slipper bagefter, hendes ene bryst og løsner tørklæden på (eller hvad det nu kan være) og lader hende, få vejret i nogle sec inden han drejer hendes hovede, med hans hånd mod hans hoved og begynder så, liderligt at kyssehende på halsen og holder fast så, hun ikke kan bevæge hovedet
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 24, 2008 11:17:31 GMT
Det første der forlod Ayu da der blev løsnet op var et øredøvende skrig, der skar igennem marv og ben. Der fulgte klynkende lyde hver eneste gang han stødte til. "Yame*!!" Lød det grædende fra Ayu. Smerten overvældede hende. Maven trak sig mere og mere sammen for hvert hug. "Lad mig være!!" Tiden føltes så uendeligt lang. Kunne han ikke bare få det overstået?!
* Yame = Stop.
|
|
|
Post by rasuse Nierusenu on Jan 24, 2008 11:27:40 GMT
rasuse begynder så at kysse liderligt, på hendes mund for så hun også kan blive lidt, stille mens han stadig holder hendes hoved, fast så hun ikke kan vende sin hoved væk fra ham, og slipper så hendes bryst og lader hans hånd, komme ned til hendes skede igen og rører ved det igen, med at lade hans, ene finger glide frem og tilbage, ved hendes skede
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 24, 2008 11:31:41 GMT
Ayu rev forfærdeligt meget til, men anstrengelserne var ved at blive overanstrengelser. Kroppen brokkede sig forfærdeligt. Ayu stirrede instenst på ham, så han ser ind i hendes blågrå øjne. Hun lovede sig selv at få ham henrettet, på den mest grusomme måde hun overhovedet kunne tænke på. Øjnene bar samtidig et strejf af sindsyge. Det han udsatte hende for var intet mindre end helvede på jorden.
|
|
|
Post by rasuse Nierusenu on Jan 24, 2008 12:38:02 GMT
efter lidt tid stikker rasuse hurtigt, to af hans fingere ind i hendes skede og synes ar sex er en meget, god form for straf mod fjenden hvis det altså er af modsat køn, og roder så en del i skeden mens, han stadig holder hans tempo
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 24, 2008 12:52:53 GMT
Ayu kunne ikke klare mere, maven trak sig sammen, hendes hovede søgte nedaf, før hun brækkede sig. De blonde lokker var hvirvlet ind imellem hinanden, og nu mindede hun mest af alt om et tøjdyr. Ayu kunne ikke mere, hendes krop ville ikke mere. Restauranten forsvandt mere og mere fra hendes blik. Hendes klynk blev svagere, samme gjorde hendes modstand. "Hvad..." Ayu's hovede røg livsløst til siden. Hun var besvimet.
|
|
Zeph Henderson
Junior Member
sis' you arr a fuckhead, i'm a emo, this proud family?!.
|
Post by Zeph Henderson on Jan 24, 2008 13:43:32 GMT
Løbende skridt kom mod dem, zeph var kun kommet på grund af skriget det havde været et skrig om stop, altså var der en der gjorde noget en anden ikke ville have, zeph var godt nok med i en bande, men han var ikke bare en der lod som ingenting, og hvad han kunne se var afskyeligt, han kendte ikke manden der var 'igang' med kvinden, men han skulle stoppes, zeph råbte først efter manden, "STOP DOG, hvad gør du dit syge svin," han trak en enkel pistol og rettede den mod personen, zeph gik i ninja tøj, eller rettere korte bukser og en t-shirt der var typisk for ninja'erne, han så på manden og skød en gang, mod skulderen, han var langt fra at kunne ramme kvinden, men kunne ikke skyde fatalt, så var der nemlig chancer for at ramme hende.
|
|
|
Post by rasuse Nierusenu on Jan 24, 2008 14:29:22 GMT
rasuse ta'r hans lem ud inden hun besvimer, og ta'r så hans underbusker og busker på og vender sig, om og får øje på drengen der råber af ham, og er ikke sen til at reagere og hopper hurtigt, til højre for at undgå skudet og da han, lander på gulvet kigger han lidt nærmere på drengen, og kan godt forstå hvorfor drengen, angriber ham da rasuse ikke selv er i sit ninja tøj, og siger så "giver skam bare hende en form for straf, for at prøve på at dræbe mig og jeg kan se på dit, tøj at vi er i samme bande"
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 24, 2008 14:36:10 GMT
Ayu ligger blot på gulvet. Tøjstumper lå udover det hele, spredt. Hendes vejrtrækning blev langsomt mere kontrolleret.. Han trak sig ud. Det var som et sæt af lettelse løb igennem hele hendes krop, på trods af at hun var besvimet.
|
|
Zeph Henderson
Junior Member
sis' you arr a fuckhead, i'm a emo, this proud family?!.
|
Post by Zeph Henderson on Jan 24, 2008 14:43:57 GMT
Zeph så på manden, og havde godt nok ikke ramt men det var nok, "jeg er ligeglad om du så var min far, det er stadig forkert," han gik mod kvinden og stoppede så han stod foran hende, han havde stadig pistolen mod rasuse, "du er et svin, du burde idetmindste have lidt ære," han så kort på kvinden og rystede på hoved, han anede ikke hvordan han skulle dække hende nu, men det gik nok.
|
|
|
Post by rasuse Nierusenu on Jan 24, 2008 19:16:31 GMT
"pas nu hellere på med hvad du siger selvom, du ikke helt ved hvem jeg er og hvad rang jeg har i banden" siger rasuse, da han synes at drengen begynder at gå over grænsen, og begynder at kigge lidt strengt mod drengen, for at skyde ham
|
|