|
Post by Manta "Ray" Delgado on Jan 18, 2008 22:12:48 GMT
Manta smilede ikke men sagde "Manta er navnet rart at møde dig" med en påtvungen venlighed i stemmen der dog ikke kunne høres eller ses på ham. han så på Revy kort inden han så lige frem for sig for at se om der skulle ende med at komme nogen uvedkommende
|
|
Revy
Full Member
Sagen er, at du er et forbandet fuckhoved!
|
Post by Revy on Jan 18, 2008 22:20:10 GMT
Revy nikkede kort og tog et ordenligt sug mere og så, ikke til sin store overraskelse, at hun næsten havde røget stumpen op allerede. Hun sukkede, vendte den i munden, slukkede den under tungen og slugte resten. "I lige måde vel.. Hva laver du så herude så sent?" sprugte hun så, men virkede ikke rigtig som om det ragede hende en høstblomst. Men det var ikke så ofte man så folk herude på den tid af natten, og da slet ikke folk der ikke prøvede at voldtage eller udplyndre en, og han virkede ikke som nogen af delene.
|
|
|
Post by Manta "Ray" Delgado on Jan 18, 2008 22:26:45 GMT
Manta svarede "det er i forbindelse med mit arbejde" han gjorde ikke mine til at ville sige mere foreløbig uden at blivet stillet et spørgsmål. han gik videre ved siden af hende og så sig afsøgende rundt omkring med de is blå øjne for ethvert muligt gemmested
|
|
Revy
Full Member
|
Post by Revy on Jan 18, 2008 22:33:39 GMT
Revy nikkede kort "Hva' fan' arbejder du med, hvor de kan jage dig ud midt om natten for at gå tur i parken?" sprugte hun og virkede nu oprigtigt nysgerrig. Holdt hendes VETO teori stik eller var han måske fra en af de andre bander? Der var jo stadig rigeligt at vælge imellem selvom VETO havde knust de fleste. Men der poppede stadig nye spire op ud over det hele. Som en plæne man ville holde nede ved at lægge fliser, men græsset blev ved med at spire op imellem stenene. Selv hvis man asfalterede lortet ville det med tiden så sprækker og spire op i hullerne igen.
|
|
|
Post by Manta "Ray" Delgado on Jan 18, 2008 22:42:44 GMT
Manta sagde "jeg er bodyguard og forhen værende lejemorder og en af de dyre slags" han sagde det kort og godt fordi han ikke ville sige alt for meget lige foresøbig. det var ikke bare uproffesionelt men også farligt at tale over sig i hans branche
|
|
Revy
Full Member
|
Post by Revy on Jan 18, 2008 22:49:23 GMT
Revy nikkede igen kort "Hygge. Hvem er du så bodygard for?" sprugte hun fortsat nysgerrigt og så hen på ham. Det virkede ikke til at røre hende videre at han havde været lejemorder. Hvis han var dyr som han sage, kunne hun være sikker på at han ikke var efter hende. En god ting ved hendes tilværelse. Folk undervuderede hende gang på gang, om det så var i barslagsmål eller drikkekonkurencer! Det var det samme igen og igen. Hun så ikke ud af meget, røg og drak som et hul i jorden.
|
|
|
Post by Manta "Ray" Delgado on Jan 18, 2008 22:58:12 GMT
Manta så på Revy og svarede "en af dem fra V.E.T.O. dog ser jeg det kun som et erbejde og intet andet" han så sig igen omkring efter diverse skjulesteds muligheder. han så mange mulige steder til baghold og overvågning rigtig mange
|
|
Revy
Full Member
|
Post by Revy on Jan 19, 2008 19:02:15 GMT
Revy nikkede endnu en gang blot kort som svar "Lyder fan'me fornuftigt" kommenterede hun lidt tørt. Så havde hun sku haft ret! 2-0 til hende. Hun havde beholdt sin smøg, og hun havde haft ret. Nu manglede hun kun at få ham til at gi' en flaske Tequila så havde hun vundet aftenens kamp. Hun drak altid Tequila når hun havde prøvet at stoppe med ikka havde klaret det. Hvis hun drak nok ville hun ikke kunne huske sit nederlag, og ville ikke få nedtur over det senere. Meget smart, men det gjorde så at hun ikke havde nogen real ide om hvor ofte hun enlig forsøgte at stoppe.
|
|
|
Post by Manta "Ray" Delgado on Jan 19, 2008 19:48:56 GMT
Manta så på Revy og sagde som om han havde læst hendes tanker "kunne du tænke dig noget at drikke jeg giver" mens han ventede på hendes svar så han sig om efter mulgie skjule steder ligesom før men ikke lige så opmærksomt da han også ofrede lidt opmærksomhed på Revy der jo skulle svare ham
|
|
Revy
Full Member
|
Post by Revy on Jan 19, 2008 19:58:07 GMT
Revy smilte lidt for sig selv "På to betingelser. 1. Du fortæller hvorfor fan' du gir omgang til en fremmede, og 2 kun hvis det er fucking Tequila" svarede hun så med et skævt smil. Så var det vist hendes aften alligevel! Skyder, scorre og vinder kampen! Puplikum er ælde vilde! Måske var det ikke lykkedes hende at kvitte smøgerne, men det lod til hun ikke kom til at drikke alene den aften.
|
|
|
Post by Manta "Ray" Delgado on Jan 19, 2008 20:02:09 GMT
Manta svarede "jeg giver en omgang for at være venlig og fordi jeg har forbandet mange penge fra mit tidligere job der blev betalt i dollars" han smilede lidt venligt til hende. det var ikke nær så påtvunget som før han så frem til at få noget kraftigt alkohol indenbords
|
|
Revy
Full Member
|
Post by Revy on Jan 19, 2008 20:20:21 GMT
Revy gav Manta et venskabligt dask i ryggen "Det skal der sku os' være plads til!" svarede hun muntert "Noget bestemt sted du vil hen?" spurgte hun så. Det ville være rart at vide om han havde et af de steder i tankerne hvor hun ikke var velkommen. Ikke at det plejede at stoppe hende, det var bare så møg irriterende når de endelig genkendte hende, og hun så skulle til at skifte vandhul midt om natten.
|
|
|
Post by Manta "Ray" Delgado on Jan 19, 2008 20:31:47 GMT
Manta tog sig ikke af dasket i ryggen han kunne dårligt mærke det og sagde "jeg har ikke været i USA ret længe så jeg kender ikke ret mange steder kun Guns n' Roses faktisk" han så på hende og vidste ikke hvad hun ville sige til det
|
|
Revy
Full Member
|
Post by Revy on Jan 19, 2008 20:44:25 GMT
Revy smilte lettere fornøjet "Det er sku os' det eneste sted man har brug for at kende!" kommenterede hun og satte tempoet en smule op. Hun kunne efterhåndne mærke den alkohol hun havde i blodet begynde at fortage sig, og hun havde glemt sit rom og cola på bænken. Hun havde stadig sin lommelærke, men den var der wisky i og hun skulle ikke drikke wisky nu.
|
|
|
Post by Manta "Ray" Delgado on Jan 19, 2008 20:49:09 GMT
Manta så på Revy og sagde "den ene gang jeg var der købte jeg ikke rigtig noget faktisk så jeg ed ikke hvad deres stærkest e alkohol er endnu" han håbede de havde noget der var stærkere end whisky for han var træt af smagen den havde
|
|