Revy
Full Member
Sagen er, at du er et forbandet fuckhoved!
|
Post by Revy on Jan 11, 2008 20:22:52 GMT
Revy traskede afsted med øl i den ene hånd og en lille stump smøg i mundvigen. Klokken var omkring 4 om morgenen og hendes gang var let slingende og hendes langskaftede militær støvler gjorde det ikke nemmere. Men selvom det var køligt i vejret så frøs hun ikke selvom hun kun var iført hotpants i lyst cowboystof, et bredt bældte, en sort, tætsidende mavetop og et bar sorte hansker. Hvor fanden er det nu jeg har parkeret?! Møg by. Det er sku aldrig til at finde noget når man skal bruge det, og aldrig om der en en ledig parkerings plads og de elendige parkeringsvagter! Kunne bare ARGH!" mumlede hun for sig selv for tilsidst at blive abrudt af hendes eget udbrud. Den sidste 1cm lang stump cigarret havde brændt hende på læben og lå nu og døde ud på jorden "Lorte smøg" mumlede hun og fortsatte mens hun slikkede lidt på stedet og fandt en ny smøg frem fra sin kavalergang, en lighter fra den ene lomme og prøvede, uden videre held at tænde den. "Fobandede lortelighter" mumlede hun til vinden der par hendes duft at ciggaretrøg og alkohol ned af gaden.
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 11, 2008 20:55:53 GMT
Mændene kiggede efter hende som hun gik. Det var der ikke noget at sige til, det gjorde de fleste mænd. Ayu nød når der blev set efter hende. Hun bar den hvide shirt med en dyb v udskæring, så man kunne se ned, hvis man ønskede det. Et par blå cowboy, samt et hvidt bælte der hang skråt ned fra venstre mod højre. I højre side hang hendes pistol, en flot Desert Eagle, der selvfølgeligt var afsikret så hun kunne skyde på meget kort tid. Ayu ledte efter et interessant bytte, noget at lege med. Hendes øjne faldt på en lidt ældre kvinde, der så ud til at have fået for meget at drikke. Hun trak på smilebåndet og nærmede sig.
|
|
Revy
Full Member
|
Post by Revy on Jan 11, 2008 21:14:10 GMT
Revy traskede videre og tog en ordenlig slurk af sin øl der efterhånden var mere end halvtom. "Lorte øl.. Aldrig nok i dem.. Hvor fanden blev vodkaen af? mumlede hun og stoppede op for at se sig kort omkring "Arrgh møg.. Lorte bil" mumlede hun fortsat og gik videre. Når man kom tættere på var det første man lagde mærke til stanken af ciggaretrøg og alkohol. Dernæst de store blå mærker på hendes ben. Nogle af dem så ældre ud mens andre var helt friske. Det havde været en god aften og hun havde drukket tæt, deltaget i 3-4 slagsmål og det endda uden størrer skader. Alligevel gik hun nu og brokkede sig for sig selv. Mændene var heller ikke sene til at kigge efter Revy, med sin lette påklædning og imponerende store barm, men de plejede at dreje af når de kom tæt nok på til at ane stanken der omgav hende.
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 11, 2008 21:56:08 GMT
Ayu havde selv fået en god del at drikke, noget hun normalt ikke gjorde, men i aften havde hendes første offer budt. Man siger da ikke nej når andre byder, vel? Derfor var hun også en smule i tvivl om, hvem af dem der egentligt stank mest af alkohol. "Hey, er du klar over du larmer? Klokken er fucking sent om natten" I det øjeblik gik det op for hende, at hun ikke havde den fjerneste ide om hvad klokken var.
|
|
Revy
Full Member
|
Post by Revy on Jan 11, 2008 22:03:12 GMT
Revy stoppede og vendte sig mod kvinden der talte. Sådan et fucking fucking mappedyr der troede de ejede gaden "Hva snakker du om spade? Det er sku da dig der larmer her!" gav hun ligegyldigt igen, bundede sin øl og gik videre. Og en irriterende gåtur var lige blevet endnu mere irriterende. Hun lod flasen glide ud af sin hånd og ned på fortovet. Nu var hun også løbet tør for øl, og hun anede stadig ikke hvor den lorte bil var parkeret henne af. Hun prøvede igen at få gang i sin smøg "For helvede, kom nuuu, kom NUUU!" mumlede hun og blev mere og mere frustreret over sin lighter der tydeligvis ikke ville som hun.
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 11, 2008 22:10:38 GMT
Ayu skulede til Revy. "Hey fuckfjæs, det er vidst dig der er en spade, kan du ikke engang få ild i din ellers tykke stank? Du burde tage hjem til din mor for at få din daglige mælk. Men hey, min mor var også en luder" De få mennesker der var på gaden begyndte at stimle sammen mod punktet for støj. Det lød som begyndelsen til en slåskamp, men hvis kællingen der forsøgte på noget, havde hun sin pistol i bæltet.
|
|
Revy
Full Member
|
Post by Revy on Jan 11, 2008 22:20:49 GMT
Revy stoppede op igen og så sig over skulderen på mappedyret "Hva' fanden er dit problem? Jeg går fucking bare og passer mig selv, og så skal jeg høre på sådan en omgang lort? Jeg er sku da ligeglad med om din mor var en fucking luder, og om min mor fucking mangler hoved." svarede hun ligegyldigt igen. Hun havde fået sin del slagsmål og ville efterhånden finde sin lorte bil så hun kunne få noget søvn. Hun prøvede igen at tænde sin smøg og denne gang lykkedes det også, nok mest fordi hun nu stod stille. Hun lagde lighteren tilbage i lommen og tog et sug før hun kiggede rundt på de få folk der var på gaden. De fleste holdt sig dog på den anden side af vejen "Hva' fan' glor i på møghunde?!" råbte hun efter dem, og nogen af dem hastede videre.
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 11, 2008 22:25:40 GMT
Ayu stod blot og gloede på Revy, men indeni var hun ved at flække. Denne kvinde var overraskende morsom, ja næsten grinagtig. "Mit problem er, at du laver støj i MINE gader. Jeg går og rydder affaldet ud, desværre er du blevet katagoriseret som affald. Så fuck af snut, inden jeg bliver grov." Ayu så rundt på gruppen der stod og lo, hendes blik var nok til at få dem der vidste hvem hun var til at holde kæft.
|
|
Revy
Full Member
|
Post by Revy on Jan 11, 2008 22:35:32 GMT
Revy løftede et øjnebryn og så næsten mistrorisk på kvinden og anede tydeligvis ikke hvem hun var. Hun fnøs "Hør her moster, du er sku ikke den første der har katagoriseret mig som 'affald', men det har sku aldrig holdt mig fra gaden før, og det kommer det kræft edme heller ikke til i dag. Og hvis jeg genere dig så er der hundredevis af andre gader her som du kan gå og være emcy på" sagde hun irriteret. Hun havde aldrig rigtig været andet end 'affald' for folk, sin mor, familie eller de venner hun aldrig havde haft. Men i modsætning til dengang var hun nu en gang svinerig 'affald'. Dog havde der været en der altid havde behandlet hende pænt nemlig Zack. Hendes kæle rotte.
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 12, 2008 21:56:05 GMT
Ayu rystede lidt på hovedet, Revy var morsom, måske noget man kunne lege med. Ayu nærmede sig hurtigt. De tynde, lange fingre sneg sig ind i Revy's hår og pressede hende mod Ayu. Før Revy nåede at reagere yderligere havde Ayu plantet tænderne i hendes læbe. Forholdsvist hårdt, men ikke noget Revy ville ligge videre mærke til med den rus hun havde på.
|
|
Revy
Full Member
|
Post by Revy on Jan 12, 2008 22:12:14 GMT
Revy gav et forskrækket grynt fra sig da kvinden pludselig var meget tæt på og nåde kun at vippe smøgen ud til den ene side, og bide sammen om den, før kvinde sad i hendes læbe. Derfra gik der endnu et par sekunder før Revy overhoved fattede hvad der var sket og endnu lidt tid før hun begyndte at reagere ved at plante en flad hånd i brystet på kvinden og skubbe hende væk. Selv lage Revy ikke mærke til at hendes smøg var havnet i kinden på kvinden, og hun var enlig også temmelig ligeglad. Hun mumlede vredt ud mellem de sammen bidte tænder men det var ikke muligt at trække en forståelig mening ud af det.
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 12, 2008 22:19:32 GMT
Ayu var selv forholdsvist langt væk, men ikke langt nok til ikke rigtigt at reagere på Revy's skub. Derudover havde hun brændt sig, men dét havde hun endnu ikke helt forstået. En hånd blev knyttet, sendt afsted mod hovedet på Revy, mens den anden af hendes hænder gled ned til bæltet, hvorefter den skindende pistol blev trukket op. "Du er da noget af en led kælling, det tør siges. Enten fucker du af i dette øjeblik, ellers blæser jeg knoppen af dig.. Hvad satan? Har du brændt mig?!" Der blev trykket af, men Ayu kunne ikke rigtigt bestemme sig for hvilken af de Revy'er hun så, der skulle dø først. Skuddet prellede ned i asfalten med en overraskende kraft. Ayu rørte sig selv på kinden, uforstående overfor hvad fanden der havde brændt hende. Men én ting var sikkert... Hun kunne ikke ramme noget som helst..
|
|
Revy
Full Member
|
Post by Revy on Jan 12, 2008 22:29:39 GMT
Revy vaklede lidt bagud da hun blev sluppet en del lettere end hun havde regnet med, og blev derfor kun ramt halvt af kvindens slag, men i stedet for at falde bagover, halvt kastede halvt væltede hun i stedet ind i kvinden. Utroligt nok havde Revy stadig møgen i munden, men havde trukket den længere ind i munden for ikke at tabe den, en gammel vane for en smøg var ikke meget værd hvis den havde ligget nederst i et barslagsmål. Det var også et helvede at slås med bevæbnede folk på afstand, når man nu selv havde glemt sit våben i den bil man ikke kunne finde.
|
|
|
Post by Ayu Knight Serena on Jan 12, 2008 22:33:55 GMT
Ayu så rundt, hun var omringet! "Kan du end ikke slås alene?!" Hvorefter Ayu blev tromlet ned af Revy forfra. Pistolen gik af, og fik i hendes verden vinger, for at flyve længere ned af gaden. En af dem blev ramt for blod dryppede ud på asfalten. Hvem af de mange, der nu pludseligt var sprunget på Ayu, der var blevet ramt, var hende en gåde. De var omkring hende, som i en kæmpe bunke der vejede et ton! Ayu gravede sine negle dybt ned i håret på Revy og rev til. "Flyt dig kælling!"
|
|
Revy
Full Member
|
Post by Revy on Jan 12, 2008 22:56:56 GMT
Revy landede hårdt ovenpå kvinden og mærkede noget varmt omkring sit ene lår, men lod sig ikke videre mærke med det da kvinden greb i hendes hår. Hvorfor var det ALTID håret?! Netop DERFOR undgik hun bitch fights. Det var simpelhen for latterligt. Hun lod sig hive et stykke op, placerede et ben på hver side af kvinden, en hånd på brystet for at holde hende nede og svang så ellers en ordenlig knytnæve mod kvinden kæbe "Stive... Spasser!" ordne faldt hårdt sammen med slagne der kom næsten mekanisk efter hindanden.
|
|